بیوگرافی بازیگران سریال وفا با نقش +اسامی و عکس جدید و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال وفت با نقش انها عبارتند از:

  • پوریا پورسرخ در نقش ژوبین پناهی؛ دانشجو و زندانی ایرانی یهودی
  • هانیه توسلی در نقش وفا ابوزی
  • فرهاد اصلانی در نقش سعید خاوری؛ مأمور اطلاعاتی، قاتل خرچنگ.
  • فرهاد قائمیان در نقش ارمیا نیکونظر معروف به خرچنگ
  • الیزابت امینی در نقش فروغ؛ همسر خرچنگ.
  • رضا ایرانمنش در نقش حسین ابوزید؛ عضو حزب الله و برادر وفا.
  • عدی رعد‌ در نقش پلیس لبنانی.
  • لیدا عباسی در نقش اشرف شوکولات؛ زندانی سابق
  • مجید یاسر در نقش حسین حق‌شناس؛ مامور نیروی انتظامی.

سریال تلویزیونی وفا از مجموعه های پربیننده بوده که در سال 1385 برای نخستین بار از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

داستان این مجموعه بسیار جذاب بوده و زمینه سیاسی و عاشقانه میباشد که تلفیق این دو موضوع باعث جذاب شدن بیشتر این مجموعه شده است.

اسامی بازیگران سریال وفا + بیوگرافی و تصاویر

آقای محمدحسین لطیفی کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته و آقای منصور سهراب پور تهیه کننده آن میباشد.

آقا علیرضا افخمی به همراه سعید رحمانی سناریو این مجموعه را به صورت مشترک نوشته اند.

استقبال مردم از این کار هیجان انگیز باعث ش که در جشنواره فیلم های پلیس جایز بهتری فیلم را از طریف داوران مسابقه از آن خود کند.

خلاصه داستان سریال وفا

داسان این سریال درباره یک کاراکتر به نام ژوبین با بازی پوریا پورسرخ میباشد که از طرف اسرائیل برای جاسوسی به ایران می اید اما دست بر قضا عاشق یک دختر به نام وفا با بازی هاینه توسلی میشود که داستان بسیار جذاب میشوداو به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود.

اسامی بازیگران سریال وفا + بیوگرافی و تصاویر

اسامی بازیگران سریال وفا

اسامی بازیگران زن و مرد این سریال عبارتند از:

بازیگران پوریا پورسرخ در نقش ژویین
هانیه توسلی در نقش وفا
فرهاد قائمیان
فرهاد اصلانی
سیروس کهوری‌نژاد
لیدا عباسی
الیزابت امینی
محسن قاضی مرادی
رضا ایرانمنش

زمان پخش و تکرار وفا از شبکه نسیم

این سریال ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می شود که در ۱۵ قسمت تولید شده و بازیگران شاخص و مطرحی نیز در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند

باز پخش این سریال نیز در ساعتهای ۲۴ ، ۰۶:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

اسامی بازیگران سریال وفا + بیوگرافی و تصاویر

شما میتوانید قسمت آخر این مجموعه جذاب را در این صفحه مشاهده نمایید

دانلود فیلم

اسامی بازیگران سریال وفا + بیوگرافی و تصاویر

  • بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا در کودکی بسیار شروشیطان بوده.البته با همه این تفاسیر درسهایش عالی بوده.از بس که درسهایش خوب بود به سادگی وارد دانشگاه شد.او بر خلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد.علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش انقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد.حتی بعد ازاخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.از انجا که پدرش در شرکت نفت بوده دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است.در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است.دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است.دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم,فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی بازیگران سریال وفا با نقش +اسامی و عکس جدید و خلاصه داستان

  • بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی در ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ در همدان دیده به جهان گشود. وی دیپلم علوم تجربی دارد و در ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل شده است.

او پیش از بازیگر شدن دچار اختلال تلفظ بود که بخاطر علاقه به سینما این مشکل را با تمرین کردن مداوم حل کرد. پدرش مرحوم نادر تقی توسلی بود که سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه‌دار بود. پدر هانیه توسلی در سال ۷۸ فوت شده است.

هانیه توسلی دارای چهار خواهر می باشد. خواهر بزرگ تر او که هما نام دارد، چند وقتی در یک مجله منتقد بود و اکنون کار ترجمه انجام می دهد. خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. او خواهر دیگری به نام هدیه دارد که در کشور آمریکا خوانندگی می کند. خواهر کوچکش هم در رشته طراحی شهری به تحصیل پرداخته است.

بیوگرافی بازیگران سریال وفا با نقش +اسامی و عکس جدید و خلاصه داستان

 

  • بیوگرافی فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در سال 1344 در اردبیل متولد شد. او در سال 1371 ﺍولین تجربه بازیگری حرفهﺍی ﺍش رﺍ با فیلم دمرل شروع کرد و تا کنون در فیلمها وسریالهای زیادی ﺍیفای نقش کرده ﺍست.او فعالیت هنری خود را از سال 1370 با بازی در فیلمهای کوتاه آغاز کرد و بافیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه ای راه یافت.

بیوگرافی بازیگران سریال وفا با نقش +اسامی و عکس جدید و خلاصه داستان

  • بیوگرافی فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی متولد ۱۳۴۵ در شهر بیجار، شهرستان کردستان اسـت. او درسال ۱۳۷۰ ودر سن ۲۵ سالگی از دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد. او پیش از این ودر سنین نوجوانی بازی در تئاتر را آغاز کرده بود، امّا شروع فعالیت حرفه‌ای اصلانی بـه سال ۷۲ در مجموعه‌ي تلویزیونی همسایه‌ها برمی‌گردد.

اصلانی نخستین تجربه‌ي سینمایی خودرا جلو دوربین رخشان بنی‌اعتماد ودر فیلم روسری آبی درسال 1373 داشت. این فیلم پنجمین اثر بنی‌اعتماد بود کـه عزت‌الله انتظامی و فاطمه معتمدآریا بازیگران اصلی آن بودند. فرهاد اصلانی بعنوان یکی از بازیگران جانبی روسری آبی با باران کوثری نیز همبازی بود.

بیوگرافی بازیگران سریال وفا با نقش +اسامی و عکس جدید و خلاصه داستان

  • بیوگرافی الیزابت امینی

الیزابت امینی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد اسفند ۱۳۵۴ در تهران می باشد خواهر و دو برادر دارد و فرزند دوم خانواده است پدرش کارمند یک شرکت هواپیمایی بوده است او می‌گوید به واسطه شغل پدرم تقریباً تمام ایران را گشته ام و تجربه زندگی در مناطق مختلف کشور را داشته ام.

خانم امینی دیپلم دارد البته در رشته روانشناسی مدتی تحصیل کرده اما به دلیل علاقه به بازیگری و هنرپیشگی آن را نیمه کاره رها کرده است و سپس به مطالعه و شرکت در دوره و کلاسهای بازیگری روی آورده است.

از كليشه‌هاي فرسوده و آشنايي كه امروز در سينماي غرب و هاليوود نخ‌نما شده در اين سريال استفاده شده بود و نويسندگان « وفا» از توانايي‌هاي خود براي روايت داستاني متفاوت استفاده نكردند. محمدتقي فهيم در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون «ايسنا»، ادامه داد: كارگردان اين اثر، با استفاده از كليشه‌هايي چون پليس سياه و سفيد و ضد قهرمان نسبتا از نظر جذب مخاطب به توفيق رسيدند. ولي براي اين كه اثري درباره‌ي ارزش‌هايي چون شهادت و جبهه‌ي ضد صهيونيستي ماندگار شود، سازندگان آن بايد از قالب‌هاي بومي و هدفمند‌تري استفاده مي‌كردند. عضو انجمن منتقدان خانه سينما با بيان اين كه ارزش‌هايي كه سريال قصد پرداختن به آن را داشت، قرباني جنبه‌ي سرگرم‌سازي « وفا» شد، تصريح كرد: كلا نويسندگان « وفا» از قالب بسيار ساده و پيش پا افتاده‌اي براي بيان اين ارزش استفاده كردند و آن قدر موضوعاتي چون ايثار، شهادت و مقاومت مردم فلسطين و لبنان مقابل رژيم صهيونيستي، تحت تاثير جنبه‌ي سرگرم سازي كار قرار گرفته بود كه « وفا» بيشتر اثري پليسي و جاسوسي مي‌نمود تا سياسي. سردبير بخش هنري روزنامه‌ي كيهان با انتقاد از نحوه‌ي به تصوير كشيدن پليس ايران و لبنان، تاكيد كرد: در « وفا» ماموران امنيتي اين دو كشور به مضحكه گرفته شده بودند و افرادي بي دست و پا و نادان به نظر مي‌رسيدند. وي در اين زمينه به ذكر مثالي پرداخت و گفت: نگهباني توسط يك مامور ويژه در سكانس مربوط به زير نظر گرفتن خانه‌ي خرچنگ ( ضد قهرمان اثر) از سوي پليس ايراني بسيار ضعيف و خنده‌دار به تصوير كشيده شده بود. فهيم در ادامه با بيان اين كه « وفا» سريال نسبتا موفقي بود، گفت: فراز و نشيب‌هاي قصه كه روي آن كار شده بود، در اقبال بيننده به اين مجموعه موثر بود. از سوي ديگر استفاده از جذابيت‌هاي آني چون پرداخت پررنگ به عشق در تحقق اين امر تاثيرگذار بود. اين منتقد درباره‌ي شخصيت‌پردازي در « وفا» اظهار كرد: اين اثر، پر كاراكتر بود،

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا