اسامی بازیگران سریال پدر پسری (بیوگرافی ) + زمان پخش

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پدر پسری در ادامه در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

سریال پدر سریع ساخته محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی رضا جودی در قالب ژانر طنز ساخته شده و به زودی قرار است به روی آنتن صدا و سیما را در این سریال بازیگران سرشناسی بازی می کند.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پدر پسری + زمان پخش

خلاصه داستان سریال پدر پسری

سریال برگرفته از کتاب آخرین نشانه مردی به نویسندگی مهرداد صدقی است که به صورت طنز پخش می شود داستان پدر پسر نه در قالب ساخته شده و هر قسمت آن شامل داستان های مختلفی است که در همان قسمت پایان می رسد نویسنده آن بر عهده احسان ثقفی و حسین حقیقی و محمد پایدار می باشد.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به:

مهران رجبی ، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ‌چاپ محمدجواد جعفرپور ،کتایون بختیاری، یدالله شادمانی اشاره کرد.

تصاویر بازیگران سریال پدر پسری + بیوگرافی

عوامل ساخت

رضا جودی تهیه‌کننده ، محمدرضا حاجی غلامی کارگردان، رامین راستجو تصویربردار ،آریا اردستانی  تولید، یوسف آقایی مدیر تدارکات، افشین سنگ‌چاپ برنامه ریز ،  مرتضی حیدری طراح، بابک نیازی صدا بردار،  حمیدرضا صدری موسیقی، احسان روناسی دستیار کارگردان ،مریم روز بهانی منشی صحنه، سمیرا ختیاری عکاس را نام برد.

بیشتر ببینید : اسامی بازیگران سریال شوخی کردم ( بیوگرافی) + دانلود همه قسمت ها 

زمان پخش سریال پدر پسری

سریال طنز پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در حال آماده سازی در چه قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما می باشد که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال ۹۹به روی آنتن می رود.

تصاویر بازیگران سریال پدر پسری + زمان پخش

“پدر پسری” پایان شاخص و عجیبی ندارد؛ به‌واقع در روزمرگی به‌سر می‌برد.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران پدر پسری + زمان پخش

رفتارها، کنش‌ها و رویه ساده‌ای دارد که اگر بیشتر روی فیلمنامه و شخصیت‌پردازی‌هایش وقت می‌گذاشتند حتماً بازگشت موفقیت‌آمیزی را برای شبکه 5 سیما در عرصه اپیزودسازی رقم می‌زدند. اما الآن حتی نتوانسته‌اند جریان‌ساز شوند؛ جریان‌ساز به این معنا که کسی درباره “پدرپسری” صحبت نمی‌کند و چالشی در میان نیست، داستان‌هایش را به‌یاد نمی‌آورند و چیزی درباره شخصیت‌ها و کاراکترها نمی‌گویند.

تنها نقطه عطف سریال به زمان پخش و داستان‌های کوتاه 24، 25 دقیقه‌ای‌اش برمی‌گردد که کمتر وقت بیننده را می‌گیرد یا به‌قولِ یکی از بازیگرانش “حداقل برای لحظاتی کانال را عوض نمی‌کنند و ما را می‌بینند.”، هرچند که خودشان هم منتقد شتاب‌زدگی در نگارش فیلمنامه و ساختِ عجله‌ای سریال‌شان‌اند و می‌گویند “ای‌کاش آن‌قدر سریال‌های تلویزیون را با عجله و شتاب‌زده ننویسند و نسازند و مثل قبل به ظرفیت‌ها و جزئیات در شخصیت‌پردازی و داستان‌پردازی توجه کنیم.”

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا