استوری زشت شقايق دهقان به احضار به دادگاه و كشف حجاب در خیابان +عکس

استوری زشت شقايق دهقان به احضار به دادگاه و كشف حجاب در خیابان +عکس

شقايق دهقان و كشف حجاب در خیابان بعد از حضور در دادسرا با عکس و جزئیات کشف حجاب شقایق دهقان بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون را در ادامه بخوانید.

استوری زشت شقايق دهقان به احضار به دادگاه و كشف حجاب در خیابان +عکس

استوری زشت شقايق دهقان به احضار به دادگاه

شقایق دهقان از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که به دلیل اظهار نظر های سیاسی و تشویق و تحریک کاربران شبکه‌های اجتماعی به دادسرا احضار شده است اما این بازیگر به احضارش در دادسرا دهن کجی کرده و عکس بدون حجاب را اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت .

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد خانم شقایق دهقان به صورت کاملاً عمدی در خیابان کشف حجاب کرده است او همچنین بعد از انتشار خبر احضار به دادسرا استوری را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که گویا این خبر را مسخره میکند.

خانم شقایق دهقان در سال‌های اخیر فیلم ها و سریال های زیادی را بازی کرده است که می‌توان مهمترین کارهای او را ساختمان پزشکان و نقطه چین و شب های برره و پاورچین نام برد.

استوری زشت شقايق دهقان به احضار به دادگاه و كشف حجاب در خیابان +عکس

او آخرین کار هنری خود را با سریال نون خ به پایان رسانده است شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ در تهران بوده و به عنوان بازیگر و نویسنده فعالیت می کند با توجه به حواشی به وجود آمده برای او احتمال ممنوع التصویر خواهد شد.

او از سال 1394 در برنامه خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال 1396 به همراه مهراب قاسمخانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

مدت 6 سال به‌دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران (ساری) ساکن شدند و سپس به تهران آمدند. وی دارای اصالتی بختیاری می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. ادمی که به شوهرش خیانت کنه یقینا کشف حجاب براش سخت نیس

  2. به وقت فرصت طلبی..

  3. تقصیر خودش نیس
    تقصیر مسوولینه که اگه عین فرانسه و لندن و اروپا جریمه میلیاردی و ممنوع الکار و ممنوع الخروج و زندان برا این قانون شکنها درنظر بگیرن،‌ اینا اینجور افسار پاره نمیکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *