امضای سعید نمکی (وزیر بهداشت) جنجال + عکس

امضای سعید نمکی (وزیر بهداشت) جنجال + عکس

امضای سعید نمکی (وزیر بهداشت) جنجال شد جزییات امضا سعید نمکی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امضای سعید نمکی (وزیر بهداشت)

در شبکه های اجتماعی امضا سعید نمکی وزیر بهداشت دستمایه طنز شده است و بسیاری از کانال ها تلگرامی و پیج های اینستاگرام با آن شوخی های زیادی کرده اند

امضای سعید نمکی (وزیر بهداشت) جنجال + عکس

نکته عجیب اینکه چه کسی اولین بار چنین ذهن منفی داشته که به امضای آقای وزیر از زاویه ای دیگر نگاه کرده است و حالا موجی از شوخی ها در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

آقای سعید نمکی با انتشار شیوع بیماری کرونا در کشورمان به شدت پر کار و پر تلاش بوده است و سعی کرده که بتواند اوضاع نابه سامان کرونا را در کشورمان بهبود بخشید.

امضای سعید نمکی (وزیر بهداشت) جنجال + عکس

او تلاش زیادی کرد تا واکسن کرونا به سرعت به دست مردم برسد اما با توجه به تحریم های زیادی که گریبان کشورمان را گرفته این اتفاق خیلی سخت در حال رخ دادن است.

سعید نمکی در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال ۹۷ به عنوان وزیر وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.سعید نمکی وزیر جدید بهداشت متولد شهر کاشان بوده و سعید نمکی از ۱۳ دی ماه ۱۳۹۷ سعید نمکی پس از استعفای قاضی زاده سعید نمکی هاشمی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این وزارتخانه مشغول به کار شد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *