این کار زن و شوهر را به هم حرام ابدی میکند

شاید برای شما جالب باشد بدانید که یک کار از روی نااگاهی میتواند زن و شوهری را به یکدیگر حرام کند و آن شیر دادن مادر بزرگ به نوه اش است در این صورت پدر و مادر آن بچه به یکدیگر حرام ابدی میشوند و باید از هم جدا شوند.

این کار زن و شوهر را به هم حرام ابدی میکند

این کار زن و شوهر را به هم حرام ابدی میکند

ممکن است برای برخی افراد اتفاق بیفتد. چندی پیش زوج جوانی که حدود 5 سال از ازدواجشان می گذشت و به تاگی صاحب فرزندی شده بودند عازم حج شدند و نوزاد سه ماهه خود نزد مادر بزرگ گذاشتند.

مادر بزرگ که خود به تازگی صاحب فرزندی شده بود از روی نااگاهی به نوه خود شیر میدهد و این شد دامادش به دخترش حرام ابدی شوند.

چندی بعد مادر بزرگ در جلسه ی مذهبی و عزاداری شرکت میکند و خطیب درباره این مسئله سخنرانی میکند که مادر بزرگ متوجه کار اشتباه خود شده و دنیا برایش تیره و تار میشود.

همچنین ببینید:

سخنران آن جلسه گفته بود: «اگر مادربزرگی به فرزند دخترش شیر بدهد، مادر و پدر آن نوزاد برای همیشه درگیر یکدیگر می شوند و باید از هم جدا شوند و نه امکان بازگشت وجود دارد و نه ازدواج مجدد. این زوج

پس از این دیدار، مادر بزرگوار به جستجوی همه مراجع برای شرع و تصمیم فقهی این سؤال می پردازد و متوجه می شود که مراجع عظام در رساله ها و توضیحاتی که در این باره دارند، به «قدوس ابدی» این زوج بسنده کرده اند و وجود ندارد. راه حلی برای این مشکل وجود ندارد

در فقه اسلامی گفته شده است که ازدواج زن و مرد برای همیشه حرام است; به این معنا، وقتی زن و مرد برای همدیگر حرام ابدی شوند، هرگز نمی توانند ازدواج کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. دقترخانه. کسب درامد از طلاق باید این چیزها را بگوید

  2. برو بابا😐

  3. آخه مادربزرگ وقتی نادانسته و از روی ناآگاهی،این عمل رو انجام داده،چرا باید ازدواج آن دو تا آخر عمر حرام اعلام شود و بخواهند جدا شوند!!!!؟
    وقتی انسان نداند که مرتکب فعل حرام شده،گناه محسوب نمی‌شود و تکلیف آن فعل از روی دوش انسان برداشته می‌شود..

  4. چرت و پرت مطلق
    گم شید با این مزخرفات تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *