بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز | علت دستگیری روح لله زم

بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز | دستگیری روح لله زم

بازداشت روح الله زم مدیر آمدنیوز | علت دستگیری روح لله زم به همراه تصاویرو جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازداشت روح الله زم کانال آمدنیوز | فیلم دستگیری روح لله زم

بازداشت روح الله زم مدیر آمدنیوز

روح الله زم مدیر کانال و سایت آمدنیوز توسط سپاه پاسداران دستگیر شد.

این خبر در کانال اطلاع رسانی این فرد منتشر شد و نشان دهنده این است که او توسط سربازان گمنام سپاه پاسداران دستگیر شده است.

دانلود فیلم

همچنین روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با خبر دستگیری روح الله زم سر شبکه سایت آمد نیوز را منتشر کرد و بعد از چند دقیقه در کانال تلگرام وی این خبر منتشر شد و کانال او از دسترس خارج گردید.

بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز | علت دستگیری روح لله زم

بازداشت روح الله زم

لازم به ذکر است که روح الله زم مدیر سایت ضد انقلابی آمدنیوز بوده که برای براندازی جمهوری اسلامی ایران تلاش بسیار زیادی کرده است و با تحریک و ترغیب مردم به آشوب گری و تظاهرات سعی می کرد تا امنیت کشورمان را به هم بریزد.

او فرزند محمدعلی زم میباشد که روحانی، تهیه‌کننده، سینماگر و پژوهشگر ایرانی و معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران است.

همدستی با اسرائیل

روح الله زم همدستی و همکاری های زیادی را با کشورهای عربستان سعودی و اسرائیل انجام داده است و به‌عنوان یکی از مهره‌های اصلی ضد انقلاب‌ها به شمار می‌آمد.

بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز | علت دستگیری روح لله زم

اموزش ساخت بمب به اختشاشگران برای مبارزه با نیروی انتظامی

سال گذشته روح الله زم در سایت و شبکه های اجتماعی مردم را به ساخت بمب دست ساز آموزش می داد تا به کمک این بمب ها با نیروهای ضد شورش جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنند که در نهایت مدیر تلگرام به دلیل ترویج خشونت توسط او کانال وی را مسدود کرد

حالا خبر رسیده که بازداشت یکی از کارهای ویژه سپاه پاسداران بود که توانسته این شخص را دستگیر نمایند

قبلا نیز ایران درخواست داده بود تا پلیس اینترپل پیگیر دستگیری او شود و حالا خبر رسیده که سپاه پاسداران خودش وارد کار شده و توانسته این مزدور اسرائیلی را دستگیر و به ایران بیاورند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اختشاشگران?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *