بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران با نقش +سرنوشت و عکس جدید

درباره سریال آوای باران

سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1392 به عنوان یک سریال پر بیننده در تلویزیون لقب گرفت داستان سریال درباره دختری به نام باران بوده پدرش به زندان افتاد و خودش گیر گروهی از متدکیان می افتد و بعد از سالها پدرش آزاد شده و به دنبال او میگردد که اتفاقاتی جالبی برای انها به وجود می اید ، حسین سهیلی‌زاده به عنوان کارگردان سریال «آوای باران» در این خصوص ‌گفت: وظیفه هنرمند طرح معضلات اجتماعی است. هیچ قدرتی نداریم که معضلات اجتماعی را حل کنیم. حرف شما مخاطبان درست است و ما نمی‌توانیم جوابگو باشیم.

علیرضا کاظمی‌پور نیز در مقام نویسنده در پاسخ به این پرسش گفت: یکی از وظایف صداوسیما ایجاد حساسیت نسبت به این معضلات است. مواردی مثل آلودگی هوا و تکدی‌گری مسائلی هستند که اگر پرداخته و مسئله مردم شوند این حساسیت بر روی مسئولان فشار می‌آورد و تا انجام نگیرد کاری اتفاق نمی‌افتد. اکنون 11 ارگان مسئول کودکان کار هستند ولی به خاطر کمبود امکانات این‌ها جوابگو نیستند و متأسفانه شاهد رشد پدیده تکدی‌گری در تهران هستیم.

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند:

اسامی بازیگران سریال آوای باران

اسامی بازیگران سریال آوای باران با نقش آنها عبارتند از:

  • حمیدرضا پگاه بازیگر نقش طاها ریاحی
  • سام درخشانی بازیگر نقش نادر توتونچی
  • الهام چرخنده بازیگر نقش زیور
  • مهران احمدی بازیگر نقش شکیب
  • آزاده زارعی بازیگر نقش باران ریاحی
  • نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا توتونچی
  • سیاوش خیرابی بازیگر نقش فرید توتونچی
  • سپیده خداوردی بازیگر نقش مرضیه
  • ثریا قاسمی بازیگر نقش ریحان
  • مهران رنجبر بازیگر نقش کیانوش
  • علی تقوا زاده بازیگر نقش سینا
  • امیر دژاکام بازیگر نقش مرتضی
  • آرزو افشار بازیگر نقش آفرین
  • جواد زیتونی بازیگر نقش آصف گودرز پور
  • مبینا سادات بازیگر نقش آتشی باران
  • ناهید محمودی بازیگر نقش گلپری
  • شایان جلالی بازیگر نقش فرید
  • نادیا فرجی بازیگر نقش ممتاز
  • مرجان شکوفکی بازیگر نقش نرگس
  • پارسا مشیری بازیگر نقش کیانوش
  • بهنام داوری بازیگر نقش حامد
  • علی فتاحی بازیگر نقش جاوید
  • محمد مهدی احدی
  • یاس نوروزی بازیگر نقش گلپری
  • علی یعقوبی بازیگر نقش مراد
  • ملیکا شعبان بازیگر نقش

مجموعه آوای باران از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که توسط اقای حسین سهیلی زاده کارگردانی شده است

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

این مجموعه در سال 1392 برای نخستین بار از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفت و به دلیل استقبال مردم از این مجموعه از شبکه های مختلف صدا و سیما بازپخش شد.

خلاصه داستان

این سریال درباره یک باند متکدی است که توسط شخصی به نام شکیب اداره میشد انها کودکان بی سرپرست را پیدا کرده و انها را وادار به گدایی در سر چهاررها میکنند و در قبال پولی که از سر چهارراه درمیاورند به آنها آب و غذا میدهند.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

در این بین دختری به نام باران به پدر ثروتمندی داشته و دست بر قضا به زندان میافتد توسط این پسر عمه به باند متکدی داده میشود و آنها دختر خودشان را به عنوان باران جا میزنند تا بتوانند اموال دایی خود را بالا بکشد در ادامه دایی از زندان آزاده شده و به دنبال دختر خود میگردد

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران با نقش +سرنوشت و عکس جدید

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه (متولد 11 دی ماه 1350 در تهران) سه خواهر و یک برادر دارد، پدرش کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است. خودش فرزند دوم خانواده است. بچه خیابان دلگشای پیروزی تهران است و تا کلاس چهارم ابتدایی در این محله زندگی می کردند. در مدرسه شیطنتش تمامی نداشت و بیشتر برای دیگران اسم انتخاب می کرد.

اولین کار تلویزیونی اش حضور در مجموعه «ضلع ششم» در سال 72 بود. مدتی در کلاس های گلاب آدینه حضور داشته است. با اینکه سالیان سال است در این عرصه حضور دارد اما حاشیه ای از او دیده و شنیده نشده است. از جار و جنجال بیزار است. وقتی بی صداقتی می بیند حالش بد می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران با نقش +سرنوشت و عکس جدید

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر سال 1354 در شهر تهران است او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.

سام درخاشانی مدرک تحصیلی علوم تجربی دارد و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

سام درخشانی کلاسهای بازیگری زیر نظر حمید سمندریان را گذرانده است.

سام درخشانی در سال 94 با عسل امیرپور ازدواج کرد. سام درخشان و همسرش دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود و در آن مهمانی سام درخشانی با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و بعد از مدتی باعث رفت و آمد خانوادگی آنها می شود و سام و عسل شناخت بهتری نسبت به هم پیدا می کنند که در نهایت به ازدواج آنها ختم شد.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران با نقش +سرنوشت و عکس جدید

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد . همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

در یک خانواده سنتی بدنیا آمده است و اصالتا بختیاری از طایفه هفت لنگ است، او پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و فعالیت خود را در طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد ایشان برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد .

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران با نقش +سرنوشت و عکس جدید

بیوگرافی مهران احمدی

مهران احمدی متولد اسفند سال 1352 در شهر تهران است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین برنامه ریز، دستیار کارگردان، کارگردان و مدیر تولید هم می باشد. مهران احمدی سال 1373 وارد دانشگاه ازاد شد و در رشته تئاتر و بازیگری فارغ التحصیل شد.

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد. او در آثاری چون سیزده 59، خواب های دنباله دار، آن جا و بیست به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز همکاری داشته و در فیلم هیچ، وظیفه مدیریت برنامه ریزی را نیز برعهده داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد سال 1368 است و اصالتا اصفهانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است. وی همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار است. آزاده زارعی دو برادر دارد و تک دختر خانواده است. ارتباطش با برادرش احمد خیلی خوب و صمیمی است.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران با نقش +سرنوشت و عکس جدید

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد سال ۱۳۶۹ در تهران بازیگر ایرانی است. او دانش‌ آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند اپیزود کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

استقبال از آوای باران

سهیلی‌زاده، کارگردان سریال آوای باران با ابراز خرسندی از این‌که این مجموعه مورد توجه و رضایت مردم قرار گرفته، افزود: در سریال آوای باران به موضوع تکدیگری و متکدیان پرداختیم اما به هیچ وجه درگیر سیاه‌نمایی نشدیم و تلاش کردیم از نمایش سیاهی‌ها در سریال کم کنیم تا حرفی تازه برای مخاطبان داشته باشیم.این کارگردان درباره این‌که چرا به دوران کودکی باران بویژه وقتی به خانه شکیب می‌رود بیشتر پرداخته نشده، توضیح داد: اگر می‌خواستیم چنین کاری انجام بدهیم باید یک قصه دیگر را به تصویر می‌کشیدیم.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

ضمن این‌که دغدغه ما در این سریال زمان حال بود و ده قسمت اول مجموعه پیش درآمد 30 قسمت بعدی بود، چون می‌دانستیم بخش دوم قصه جذاب‌تر از بخش اول خواهد بود.وی در پاسخ به این پرسش که آیا چند پایان برای این سریال انتخاب کرده بودید، گفت: نه، این طور نبود که چند پایان نوشته باشیم.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

من معمولا در درام‌های شبانه قسمت‌های پایانی سریال را دیرتر ضبط می‌کنم تا قصه لو نرود، حتی بازیگران را هم در جریان پایان قصه نمی‌گذارم. درباره این سریال هم این اتفاق افتاد و ما سه قسمت پایانی را دیرتر ضبط کردیم. این طور نبود که چند پایان برای سریال در نظر گرفته باشیم، بلکه قسمت آخر را شش بار بازنویسی کردیم.

محمد هاشمی‌اصل، تهیه‌کننده سریال آوای باران در این نشست گفت: یکی از رسالت‌های افرادی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند، توجه به موضوعات اجتماعی است. من از سال 1372 تا امروز در این حوزه کار کرده‌ام و علاقه‌مند بودم وارد حوزه فیلم و سریال با موضوع اجتماعی شوم. به همین دلیل با همراهی آقای سهیلی‌زاده کارگردان و علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نویسنده روی طرح سریال آوای باران کار کردیم.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + پشت صحنه اوای باران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *