بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟

آرزو افشار بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران متولد 29 مرداد 1357 در تهران است فوق لیسانس در رشته کارگردانی دارد و استاد دانشگاه میباشد شهرت او برای بازی در سریال آوای باران در نقش همسر شکیب است.

سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده یکی از مجموعه های جذابی بوده که در یک دهه اخیر از شبکه های مختلف صداوسیما بر روی انتن رفته است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی آرزو افشار

در این مجموعه هنرمندان مطرح مختلفی به ایفای نقش میپردازند که خانم آرزو افشار یکی از این بازیگران است که توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

به مناسبت حضور این هنرمند در این سریال بیوگرافی از او را آماده کرده ایم که میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آرزو افشار

این هنرمند از بازیگران با سابقه کشورمان میباشد که در 29 مرداد سال 1357 چشم به جهان گشوده است

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی آرزو افشار

او در رشته کارگردانی تحصیل کرده است و مدرک خودفوق لیسانس خود را دریافت نموده است و در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه فعالیت دارد

سوابق بازیگری

او کار خود را در تئاتر آغاز کرده و موفق شده درخشش زیادی در این عرصه داشته باشد و در فیلم و سریالهای متعددی بازی کرده است.

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی

آرزو افشار فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده است اولین اثری که او در آن حضور پیدا کرد مجموعه تلویزیونی «آینه» از غلامحسین لطفی بود پس از آن در سریال «آژانس دوستی» حضور پیدا کرد.

با ایفای نقش بی نظیر در سریال «آوای باران» به شهرت رسید او در این سریال که سال ۱۳۹۲ تولید شد حضور داشت و در کنار بازیگرانی مانند حمیدرضا پگاه ،سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی و مهران رنجبر به ایفای نقش پرداخت این سریال ژانر اجتماعی خانوادگی داشت به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده تولید شد

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی

سرپرستی کودکان بی سرپرست

او در کارها خیرخواهانه صاحب قدم است و سرپرستی کودکان بی سرپرست زیادی را سرپرستی میکند و از آنها حمایت های مالی میکند.

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی

مادر خوانده آرزو افشار

بعد از بازی در سریال آوای باران و شناخته شدنم به عنوان یك بازیگر، در سخت‌ترین شرایط زندگی‌ام، تصمیم گرفتم صادقانه مساله فرزندخوانده بودن خودم را در جامعه عنوان كنم؛ چرا كه بعضی از رازپوشی‌ها و كتمان كردن‌ها آزارم می‌ داد.

من همیشه قدردان زحمات مادرخوانده‌ام هستم كه برایم عزیزتر از تمام مادران دنیا بود. ما سال‌های زیادی را در كنار هم خوش بودیم و با همه وجود دوست‌ شان داشتم.

همچنین ببینید:

همسر و فرزندان

آرزو افشار مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او از نخستین زنانی است که توانسته با وجود مجرد بودن دختری به نام پارمیدا را از بهزیستی به سرپرستی قبول کند.

آرزو افشار به دلیل اینکه از قانون زنان مجرد برای سرپرستی طفل استفاده کرده است تا تصویب شدن قانون جدید در این رابطه اجازه ازدواج نخواهد داشت.

بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران کیست عکس جنجالی و بیوگرافی

او میگوید من و پارمیدا ماه‌ها و فصل‌ها را در شیرخوارگاه در كنار هم گذراندیم و هر روز به هم وابسته‌تر می‌شدیم. من به دلیل مشكلاتی كه داشتم، باوجود میل باطنی‌ام موفق به ازدواج نشدم اما خیلی دوست داشتم مادر شوم و البته بعد از دانستن راز زندگی‌ام دوست داشتم فرزندی را پذیرا شوم. با دكتر منتظر شبر، رئیس شعبه خانواده بهزیستی موضوع را مطرح كردم و از طریق ایشان فهمیدم قانونی برای بانوان بالای 35 سال تصویب شده است. من پیگیر این مساله شدم و آنقدر پافشاری كردم كه سعادت داشتن دختر نازنینم، پارمیدا، بعد از 16 ماه تلاش پی‌درپی نصیبم شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *