بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا)

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟

نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران متولد ۲۷ فروردین ۱۳۷۰ در تهران بوده و 32 سال سن دارد و به تازگی ازدواج کرده است او لیسانس مهندسی IT داشته و با سریال آوای باران به شهرت رسید در سال ۱۳۹۴ با فیلم من و شارمین وارد سینما شد.

سریال اوای باران ساخته اقای سهیلی زاده در سال 1392 از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفت و به دلیل استقبال گسترده مردم از این سریال مورد توجه قرار گرفت و از شبکه های مختلف صداوسیما بازپخش شد در این مجموعه یازیگران شناخته زیادی حضور دارند .

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا)

به مناسبت حضور او در این سریال بیوگرافی از وی را در این صفحه اماده کرده ایم

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟

خانم نیلوفر پارسا در 27 فروردین 1369 در شهر تهران متولد شده است او در رشته مهندسی آی تی فناوری اطلاعات تحصیل کرده و در تئاتر کارهای زیادی را انجام داده است

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا)

او با چند نقش کوتاه در تلویزیون توانست گام های خود را در بازیگری حرفه ای برداشت سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیافتد” از جمله سریال های او بوده که نقش کوتاهی را بازی کرد.

نیلوفر پارسا از کودکی به بازیگری علاقه داشته، و مشوق اصلی خود را پدر و مادرش میداند که مانع کارش نشدند و او را در کلاس های آقای تارخ ثبت نام کردند.

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا)

ازیگری جزو آن دسته از حرفه هایی محسوب می شود که باید عشق و استعداد آن، در درونتان، از همان دوران کودکی نهفته باشد، به عبارت دیگر، این هنر تا حد زیادی ذاتی است و اینطور نیست که ظرف مدت کوتاهی بتوانید، آن را پرورش دهید.

همچنین ببینید:

من از دوران کودکی ام، شیفته بازیگری بودم. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر بود که در دوران کودکی، پدرم دوستی داشت که بازیگر توانایی بود. به لحاظ اخلاقی هم فرد وارسته ای بود و همین موضوع باعث می شد که من به بازیگری بسیار علاقمند شوم. هیچ وقت یادم نمی رود وقتی ۷ سالم بود به خانواده گفتم که می خواهم بازیگر شوم! انگار از همان ابتدا تصمیم را برای ورود به حرفه بازیگری گرفته بودم.

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا)

نیلوفر پارسا بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند. نیلوفرپارسا در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد.

بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا) بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران کیست؟ (عکس جنجالی نیلوفر پارسا)

بازیگر نقش ریحانه در سریال بی نشان

در ادامه بیوگرافی نیلوفر پارسا وی در سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌ کنندگی مرتضی رزاق‌ کریمی حضور دارد.

با شروع فیلمبرداری این پروژه، مجید واشقانی و نیلوفر پارسا ۲ بازیگری بودند که جلوی دوربین فرشاد گل‌ سفیدی رفتند. این سریال دارای چند نقش اصلی با بازی بازیگران مطرح تلویزیون و سینما است که به زودی آن‌ها نیز جلوی دوربین می‌ روند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تو تلویزیون گفت شصت و نه چطور الان شد هفتاد؟ البته بیشتر زنا تو ایران همینن یا سنشونو‌دوروغ میگن یا میرن کوچیک میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *