بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو +پشت صحنه و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو +پشت صحنه و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو +پشت صحنه و خلاصه داستان این مجموعه را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای سعید سلطانی در جدید فعالیت هنری خود با مجموعه ای جذاب به شبکه دوم سیما امده است که بدون شک با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو +پشت صحنه و خلاصه داستان

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که به جذابیت داستان این کار افزوده خواهد شد.

همکاری موفق این کارگردان با آقای آرمان زرین‌کوب تهیه کننده مجموعه ای جذاب را تولید نموده اند که باید ببینیم مخاطبان تلویزیون چه واکنشی به این کار خواهند داشت.

سریال ستایش یکی از کارهای پرطرفدار و موفق آقای سلطانی بوده است که حالا با سریالی جدید برای مردم سورپرایز خواهد داشت.

اسامی بازیگران سریال بوم و بانو

پس از مهدی احمدی بازیگرانی چون مسعود رایگان، بهنام تشکر، فریبا متخصص و ساغر قناعت حضورشان در سریال «بوم و بانو» قطعی شده است. مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را برعهده دارد.

ساغر قناعت که پیش از این با فیلم‌های سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود با بازی در سریال «بوم و بانو» اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌کند. فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار را برعهده دارد.

زمان پخش و باز پخش سریال بوم و بانو

خلاصه داستان سریال بوم و بانو

قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب. در خلاصه داستان این سریال آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد…

ساعت و زمان پخش سریال بوم و بام

در خبرها امده که این سریال از ۱۵ شهریور ۹۹ هر شب به جای سریال مرضیه در ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد و مخاطبان میتوانند این سریال را تماشا کنند.

طبق خبری که معاونت سیما امروز برای رسانه‌ها ارسال کرده است این سریال از نیمه دوم شهریور به آنتن خواهد رسید و با جایگزین شدن پس از سریال «مرضیه» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو +پشت صحنه و خلاصه داستان

ساغر قناعت از هنرپیشه های زن نقش اول سریال بوم و بانو است که او را با فیلم سینمایی مالاریا ساخته پرویز شهبازی و جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی دیده بودیم.

ساغر قناعت در سریال بوم و بانو در نخستین حضور تلویزیونی خود بوده و امیدواریم بتواند مسیر موفقی را طی کند. ساغر قناعت که از هنرپیشه های اصلی سریال بوم و بانو است، متولد بیست و ششم آذر ماه سال ۱۳۷۳ بوده و از جوان ترین هنرپیشه های سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما است.

مجموعه بوم و بانو که کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما می‌باشد قرار است اولین قسمت از آن در تاریخ 15 شهریورماه سال جاری (1399) از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 شب روانه آنتن برود و پنجشنبه‌ها در همین ساعت نیز خلاصه هفتگی سریال پخش خواهد شد. همچنین تکرار آن نیز 00:45 دقیقه بامداد / 8:45 صبح و 4:30 بعداظهر خواهد بود. بازپخش بعضی از قسمت ها ممکن است دقایقی تاخیر داشته باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *