سریال ملکاوان احمد معظمی شبکه آی فیلم

سریال ملکاوان | بیوگرافی بازیگران سریال ملکاوان شبکه آی فیلم

بیوگرافی بازیگران سریال ملکاوان به همراه تصاویر پشت صحنه این مجموعه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این مجموعه به درخواست شبکه جهانی ای فیلم تولید شده است و قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

سریال ملکاوان | بیوگرافی بازیگران سریال ملکاوان شبکه آی فیلم

شبکه ای که امروزه به یک کانال محبوب در بین خانواده های ایرانی تبدیل شده و بیننده های میلیونی به خود اختصاص داده است.

سریال ملکاوان وسط اقای احمد معمی کارگردانی شده و بازیگران شناخته شده زیادی در آن بازی میکنند که بدون شک مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار خواهد گرفت.

از مهمترین بازیگران سرشناس این مجموعه میتوان به آقای داریوش فرهنگ و کمند امیر سلیمانی اشاره کرد

سریال مُلکاوان شبکه آی فیلم

این سریال توسط آقای محمد مصری پور و زهرا اسحاقیان تهیه کنندگی شده است و دارای 30 قسمت خواهد بود که هرشب پخش خواهد شد.

سریال ملکاوان | بیوگرافی بازیگران سریال ملکاوان شبکه آی فیلم

آقای احمد معظمی کارگردان با سابقه تا به حال هر کاری که ساخته است با استقبال بی نظیر همراه بوده است که بدون شک این مجموعه هم خواهد توانست جایگاه ویژه ای را در بین مردم به دست آورد.

این آقای کارگردان در کارهای قبلی خود سریال های سارق روح، جاده چالوس، شاید برای شما اتفاق بیفتد، سایبر و دیوار شیشه ای را ساته است و انتظار می رود این سریال نیز یکی از کارهای شاخص او خواهد بود.

خلاصه داستان سریال ملکاوان

در خلاصه داستان آن آمده: ملکاوان سرنوشت یک زن را روایت می کند که شوهرش خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند.

سریال ملکاوان | بیوگرافی بازیگران سریال ملکاوان شبکه آی فیلم

بهزاد داوری یکی از بازیگران این سریال و ایفاگر نقش سهیل  می باشد. او در مورد نقش خود در مصاحبه ای که انچام داد، گفت: سهیل، جوان عاشق پیشه هنرمندی است که از زنش جدا شده و دراین داستان می خواهند دوباره به هم برگردند. حتی با توجه به مهارت من در نقاشی در این نقش به نقاشی هم می پردازم.

اسامی بازیگران زن و مرد سریال ملکاوان عبارتند از:

سریال ملکاوان | بیوگرافی بازیگران سریال ملکاوان شبکه آی فیلم

همچنین هادی نوری، بهناز نادری، بهار قاسمی، ریحانه رضی، فرید قبادی، سمیه تاجیک، سیامک قاسمی، آسو پاشاپور، اریا جوکار و … از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگر نقش مهسا ساعدنیا در «ملکاوان» گفت: قصه این سریال قصه متفاوتی است. وقتی این قصه را خواندم واقعاً فکر کردم که یک رمان می‌خوانم. ما به اقتضای حرفه بازیگری فیلمنامه زیاد می‌خوانیم چه سریالی و چه سینمایی، ولی می‌توانم بگویم که در چند سال اخیر من فیلمنامه‌ای به این درستی نخوانده بودم. در این فیلمنامه هم درام درست شکل گرفته و هم ساختار درستی دارد و هم مملو از جزئیات است و مضافاً شخصیت‌پردازی درستی دارد.

فراهانی با بیان اینکه متأسفانه به مقوله شخصیت‌پردازی در خیلی از سریال‌ ها و فیلم‌ها اصلاً توجه نمی‌شود و دیالوگ یک نفر را شخصیت دیگری هم می‌تواند بگوید بدون اینکه تغییری ایجاد شود، تصریح کرد: در فیلمنامه «ملکاوان» که توسط خانم تاجیک نوشته شده اینطور نیست. داستان این سریال از جمله داستان‌های پر از لایه است. شخصیت‌پردازی‌ها اینقدر درست بود که من بازیگر به راحتی شخصیتی را که باید بازی کنم، شناختم. به قدری شخصیت مهسا چندلایه است که به نظر من هر بازیگری دوست دارد آن را بازی کند.

وی ابراز کرد: در مرحله قصه و ساخت همه چیز خوب بود. احتمالاً در تمام مراحل تولید اتفاق درستی افتاده و مطمئناً اگر بینندگان این سریال را ببینند دوست خواهند داشت.

این بازیگر که در سریال‌های «معمای شاه» و «ترور خاموش» نیز حضور داشته است، گفت: این مردم هستند که کیفیت کارهای تلویزیونی را تعیین می‌کنند. ندیدن سریال بد یک نوع اعتراض به ساخت این نوع سریال‌ها است و می‌تواند راه نوشتن فیلمنامه‌های خوب و ساخت فیلم‌های خوب را باز کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *