بیوگرافی بازیگران سریال فورجی + دانلود و خلاصه داستان و عکس و اسامی

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی + دانلود و خلاصه داستان فورجی مصطفی آزاد

سریال فورجی توسط مضطفی آزاد کارگردانی شده است و با کمترین بودجه و امکانات موفق شده داستان کمدی را در مقابل دوربین ببرد این اولین کار حرفه ای مصطفی آزاد بوده که به همراه آرمین ترابی به عنوان بازیگر نقش اصلی بازی کرده اند و چند بازیگر دیگر در این سریال به هنرنمایی میپردازد مصطفی ازاد به شدت در زمینه فیلمسازی استعداد دارد.

مینی سریال فورجی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی آزاد و با بازی مصطفی آزاد آرمین ترابی در پیج اینستاگرام و کانال یوتیوب وی منتشر میشود که موضوع کمدی و طنز دارد.

اسامی بازیگران سریال فورجی مصطفی آزاد

اسامی بازیگران سریال فورجی عبارتند از: مصطفی آزاد و آرمین ترابی و ..

بازیگران سریال فورجی از دوستان و بازیگران یا سابقه تئاتر می باشند که برخی از آنها از هنرمندان تئاتر مشهد و سبزوار برای ایفای نقش در این سریال دعوت شدند.

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی + دانلود و خلاصه داستان و عکس و اسامی

خلاصه داستان سریال فورجی

داستان این سریال درباره اینترنت و شبکه های موبایل ۴G با نگاه طنز است که با مشکلاتی مواجه شدند و در گیرودار این چالش ماجراهای جالبی رخ میدهد. بازیگران با لهجه مشهدی به جذابیت این سریال اضافه کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی + دانلود و خلاصه داستان و عکس و اسامی

مصطفی آزاد یکی از سازنده های کلیپ های طنز بوده که در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی به دست آورده است.

این پسر جوان به همراه دوستان خود مینی سریال کمدی ساخته که تصمیم دارد در پیج اینستاگرامش به اشتراک بگذارد.

آقای آزاد استعداد بسیار زیادی در طنزپردازی دارد و به جای اینکه به منتظر بماند که کارگردان های سینما به او نقشی بدهند خودش دست به کار شده و با ساخت کلیپ و فیلم های کوتاه به ساخت سریال و فیلم پرداخته است و نشان داده دارای استعداد بسیاری است و در آینده نام او را بیش از پیش خواهیم شنید.

همچنین ببینید:

کلیپ طنز خنده دار سرنا امینی سوال اپراتور نمایندگی سایپا

کلیپ طنز سرنا امینی جدید و خنده دار

زمان پخش

پخش اختصاصی مجموعه نمایشی فورجی از کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام مصطفی آزاد منتشر میشود.

مصطفی آزاد کمدین و بازیگر اینستاگرامی است که سازنده کلیپ های طنز در اینستاگرام و یوتیوب بوده که تاکنون ویدئوهای زیادی در قالب کلیپ طنر ساخته و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. او یکی از چهره های معروف در فضای مجازی است که اخیرا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و سابقه همکاری با بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی

  • مصطفی آزاد
  • آرمین ترابی
  • ….

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *