بیوگرافی هدیه استواری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام و سوابق هنری هدی استواری و معرفی فیلم ها و سریالهای هدی استواری را در این صفحه مشاهده نمایید.

هدی استواری از هنرپیشه های با استعداد و تحصیل کرده کشورمان می باشد که در سریال‌های پر بیننده ای بازی کرده است اما با سریال نون خ در فصل سوم که نقش وکیل نازنین را بر عهده داشت توانست گام مهمی را در بازیگری بردارد .

اهل کرمانشاه بوده و متولد ۱۳۶۲ است در رشته phd تضمین کیفیت تحصیل کرده و دارای دکترای این رشته می باشد

علاوه بر سریال نون خ در سریال هولیا و انعکاس نیز به ایفای نقش پرداخته است اما در تئاتر تجربه بسیاری دارد در این صفحه به بیوگرافی کاملی از خانم هدی استواری خواهیم پرداخت.

بیوگرافی هدی استواری

خانم بازیگر که تازه کار و کمتر در تلویزیون دیده شده است او استعداد و هنر زیادی در عرصه بازیگری دارد

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

خانم هدی استواری در کرمانشاه به دنیا امده است و در سینما و تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند.
او با بازی در سریال نون و خ۳ به مردم معرفی شده است

هدی استواری اصالتا کرد است و در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده او یک خواهر دوقلو به نام هانیه دارد. هم چنین اطلاعاتی از همسر هدی استواری و ازدواج او در دسترس نیست .

هدی استواری از جمله بازیگرانی است که کارش را با تئاتر شروع کرد و در نمایش هایی زیادی از جمله: عروس مردگان ، خسیس، عبور و .. ایفای نقش کرده است.

اولین سریال تلویزیونی هدی استواری مجموعه نمایشی «انعکاس» نام داشت که کارگردانی آن را محمد سیحوی و تهیه کنندگی آن بر عهده ی فرشید محمودی بود.

مدرک تحصیلی وی مدیریت تضمین کیفیت بوده که در آن زمینه فعالیت می کند .

از سال ۱۳۹۵ وارد عرصه بازیگری شد و کارش با بازی در چند نمایش در تئاتر بوده است.
که از جمله: خسیس عروس‌مردگان است .

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

اولین مجموعه نمایشی انعکاس به کارگردانی محمد سیحونی و تهیه کنندگی فرشید محمودی وارد تلویزیون شد .
و با جناب آقای سعید داغ در چند نمایش عمل به همکاری داشت است .

وی در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در کنار بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، مرحوم علی انصاری ، مریم امیرجلالی ، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری ، شراره رخام ، هولیادیکن ، مهدی امینی، علی کوچولو ایفای نقش زیبای داشته است .

وی هنوز مجرد بوده است.

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام این هنرمند hodaostovary میباشد

او اولین بار در یک سریال تلویزیونی بازی کرده است نون خ ۳ در نقش عطا وکیل نازنین اولین تجربه بازیگری را به صورت جدی انجام داده است .

این هنرمند درباره سریال نو خ ۳ در پیج اینستاگرامی توضیح داده است:
یکی از اتفاقات خوب در زندگی من آشنایی با انسانهای کامل به معنای واقعی می باشد .
امیدوارم توانسته باشم در کنار شما به تجربیات و آموخته هایم اضافه کنم.
با آرزوی موفقیت بیشتر برای شما عزیزانم را دارم.

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق
یکی از فیلم های دیگری که هدی استواری در آن نقش آفرینی کرده سریال هولیا است. از بازیگرانی که در این سریال شگفت انگیز نقش داشته اند می توان به افرادی از جمله مرحوم علی انصاریان ، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ ، شیوا طاهری و بازیگر خارجی هولیا دیکن و… اشاره کرد. این سریال خانگی در سال 1399 به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی ایرج تقی پور تولید شد.

او با به اشتراک گذاشتن عکس نوشت :

دو سال پیش همینجا با این قوی زیبا و همسر گرامیشان ملاقات و معاشرت داشتم، شک داشتم ایشون همون اشنای دو سال پیش است یا خیر که با پیگیری متوجه شدم دوست قدیمی هستیم و خیلی خوشحال که بعد از دوسال دوباره همدیگرو ملاقات کردیم

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

هدا استواری همچنین در اینستاگرامش نوشت:

آدم ها باید علایق شخصی داشته باشند چیزی که اگر مقبولیت عام نداشته باشد اما برای خودش جدی باشد. درستش شاید این است که آدم خوب است تفریح جدی داشته باشد. اگر ورزش ، بازیگری، نقاشی و… هر کار که به موازات حرفه اش می کند را جدی بگیرد . نه فقط گذراندن ! یک جور بها دادن به درون برای خالی شدن از بیرون، خوب که دقت کنید خواهید دید زندگی را اگر از دغدغه ها و تفریحات شخصی خالی کنید می ماند ناکامی و غرولند کاری و توقع و طمع و… به تجربه همه می دانیم که اگر سبک نباشیم روزگار با ما سبک نخواهد بود و به قول کوندرا این سنگینی تحمل ناپذیر هستی جز با ساختن جهان فردی بدست نمی آید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *