بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر و برادران +عکس

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر و برادران +عکس

محمدرضا گلزار در اول فروردین سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است. وی اصالتا آذری می باشد ولی در تهران به دنیا آمده است. وی از سال ۷۶ فعالیت خود را در گروه آریان به عنوان نوازنده گیتار، پرکاشن و ارگ آغاز کرد.

گلزار جمع شش نفره در خانواده هستند و سه برادر و یک خواهر دارد و پدرش نیز مهندس می باشد.یکی از برادرانش به نام علی رضا در شغل مهندسی معماری فعالیت میکند و برادر دیگرش بردیا در شغل مترجمی زبان انگلیسی و خواهرش اتوسا نیز آلمانی تدریس می کند. در کل خانواده پویا و کوشایی هستند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرپیشه ایرانی و متولد  1 فروردین 1356 در تهران می باشد . او در زمینه های اجرا ، مدلینگ ، نوازندگی  و خوانندگی فعالیت می کند در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده است و مدتی  در گروه آریان فعالیت می کرد.

اولین فیلم محمدرضا گلزار سام و نرگس نام داشت که در سال ۱۳۷۹ اکران شد .

محمدرضا گلزار در سال 1396 با یکی از هواداران پر و پا قرص خود یعنی آیسان آقاخانی آشنا شد و در سال 1402 با هم ازدواج کردند آیسان دختر یک تاجر بودهو با گلزار 20 سال اختلاف سنی دارد.

زندگی شخصی

محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار ایرانی، خواننده، نوازنده و مدل در اول ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات می باشد و تجربه معلمی نیز داشته و مدتی نیز معلم دینی بوده است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و عکس کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار اصالتا اهل کجاست

محمدرضا گلزار اصالتا آذری بوده ، اما متولد تهران است و پدرش اصالت تبریزی دارد و از ثروتمندان تبریز می باشد.

عکس پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار

خواهران و برادران محمدرضا گلزار

یک خواهر به نام آتوسا دارد و دو برادر به نام علیرضا مهندس معمار و یک برادر دیگر به نام بردیا
مترجم زبان انگلیسی دارد .

 

عکس قدیمی محمدرضا گلزار

فعالیت ورزشی در والیبال و اسکی

گلزار در برهه ای از زندگی خود در رشته والیبال فعالیت داشته و سابقه حضور در تیم های استانی تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و دیهیم را در کارنامه خود دارد و رشته اسکی
را بطور حرفه ای دنبال کرده.

بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش

رتبه پنج کنکور و شاگرد درسخوان

وی ابتدا در رشته ریاضی تحصیل کرده و با رتبه پنج کنکور در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه تهران جنوب قبول شد.

عکس قدیمی محمدرضا گلزار

بعد از تغییر رشته از ریاضی به تجربی رفت تا شانس خود را در رشته دندانپزشکی امتحان کند
که نتوانست و همان مکانیک را ادامه داد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش

خوانندگی و موسیقی

از سال ۷۷ با توجه به علاقه ای که به موسیقی داشت سراغ این هنر رفت و کارش را با بعنوان گیتاریست با گروه آریان شروع کرد.

سپس گروه دارکوب با رامین نصرتی و بعد از آن گروه ریزار را تشکیل داد. رضا کنسرت های زیادی در مکان های مختلف برگزار کرده با استقبال زیادی مواجه شده

عکس مادر محمدرضا گلزار و مادرش

نحوه ورود به بازیگری

محمدرضا توسط ایرج قادری به بازیگری راه پیدا کرد و وارد حرفه سینما و بازیگری شد .

اولین تجربه او فیلم سینمایی پر طرفدار و مشهور سام و نرگس بود که درام عاشقانه ای در دهه هفتاد بود که بسیار محبوب و معروف شد .

او با کارگردانان بزرگی چون مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی همکاری کرده و فیلم های زیادی در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر و برادرش

وی با چند نقش آفرینی به دلیل چهره و استایل و بازی خوب خیلی زود مشهور شده و تبدیل به سوپواستار سینمای ایران شد.

یکی از پرکارترین هنرمندان عرصه سینما می باشد که کارگردانان و فیلم سازان برای اینکه فیلم پرفروشی داشته باشند بیشتر وی را انتخاب می کنند تا به خاطر محبوبیت و طرفداران میلیونی که دارد مردم را به سینماها کشانده و گیشه پرفروشی داشته باشند .

از تجربه جدید او اجرا و مجری گری است که اجرا مسابقه برنده شو را به عهده داشته است.

محمدرضا گلزار و علیخانی

بیوگرافی محمدرضا گلزار و احسان علیخانی

تجربه بازی در بالیوود

ستاره سینمای ایران در سال ۹۵ در فیلم سلام بمبئی پا در سینمای بالیوود گذاشت و با بازیگران هندی همبازی شد که فیلمی بسیار پر فروش و جذاب برای مخاطبان بود.

همچنین ببینید ماجرای ساعت فیک محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +نحوه آشنایی و اینستاگرام

ازدواج و عکس همسر

محمدرضا گلزار در خرداد 1402 با دختر به نام ایسان آقاخانی ازدواج کرد که 20 سال اختلاف سنی با این دختر دارد.

آیسان آقاخانی در سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان به دنیا آمده و تمام دوران تحصیلی خود را در شهر زنجان گذرانده و بعد از دوران پیش دانشگاهی همراه با خانواده به تهران کوچ کرد. او سالهاست در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد.

این دختر اهل زنجان بوده و یک برادر دارد. خانواده ایسان اقاخانی وضع مالی خوبی دارند و در برخی رسانه ها نوشتند که پدرش تاجر است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار و شاهرخ خان

هول دادن مامور حراست و نداشتن بادیگارد

از اخلاق خوب گلزار این است که نباید با مردم و طرفداران رفتار بد و بی احترامی شود.
او در ماه عسل ۹۷ که در این برنامه حضور داشت گفت : در جمعی که بودیم مشاهده کردم فردی که انتظامات آنجا بود با مردم بدرفتاری می کند و من بشدت ناراحت شده و او را هول دادم ، چون به عقیده من هنرمندان باید احترام و رفتار خوبی با مردم داشته باشند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

صفحه شخصی او یکی از پرطرفدارترین و پر فالوئرترین صفحات در اینستاگرام است و حدود 5 میلیون فالور دارد.

محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت.

عکس علیرضا و بردیا برادران محمدرضا گلزار

«شام آخر» فریدون جیرانی دومین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار بود. درسال 81 یک بار دیگر جلوی دوربین زنده‌یاد ایرج قادری قرار گرفت و «چشمان سیاه» را بازی کرد. «کُمـا» آغاز شکل گیری زوج محبوب گلزار و امین حیایی بود. محمدرضا گلزار و مهناز افشار نیز برای اولین بار در آن فیلم درکنار هم دیده شدند و بعد ها یکیدیگر از زوج‌هاي معروف سینمای آن زمان را تشکیل دادند.

مادر محمدرضا گلزار بازیگر

بوتیک 1382 ساخته حمید نعمت‌الله شاید مهم ترین حضور سینمایی سوپراستار 40ساله باشد. الناز شاکر دوست یکیدیگر از زوج‌ هاي محمدرضا گلزار در فیلم‌هاي عاشقانه بود. گلزار و شاکردوست بعد از «گل یخ» چندین بار دیگر درکنار هم قرارگرفته‌اند. فیلم‌ هاي سینمایی آینه بغل و درود بمبیی آخرین فعالیت‌هاي محمدرضا گلزار در عرصۀ سینما اسـت.

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر

محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار تا کنون در 3 اثر سریال حضور پیدا کرده کـه هر سه از شبکه نمایش خانگی توزیع‌شده‌اند. گلزار ازجمله بازیگرانی اسـت کـه هیچ فعالیت تلویزیونی در عرصه بازیگری نداشته اسـت. «ساخت ایران» مجموعه کمدی محمدحسین لطیفی، اولین زنجیره گلزار بود کـه سال 90 در قالب 18 قسمت توزیع شد. پروژه بعدی، عشق تعطیل نیست بـه کارگردانی بیژن بی‌رنگ پس از تولید ۵ قسمت متوقف شد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر

زنجیره «عاشقانه» منوچهر هادی هم زنجیره پرطرفدار این روزها اسـت کـه در آن شاهدبازی محمدرضا گلزار درکنار بسیاری ستارگان دیگر هستیم. زوج قدیمی گزار-افشار بار دیگر دراین مجموعه درکنار هم قرارگرفته اسـت. دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در زنجیره عاشقانه وی را جز چند بازیگر گران‌قیمت ایران کرده اسـت. البته رضا گلزار هیچ‌گاه بازیگر ارزان‌قیمتی نبوده اسـت.

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر و برادرش

محمدرضا گلزار فعال در فضای مجازی

من پیج رسمی در اینستاگرام دارم و چند فن‌پیج رسمی دیگر؛ این مشكلات مجازی هم از من دور نیستند و طرفداران مرا هم تحت تاثیر قرار می‌دهند. البته یك تیم هدایت شده در این فضا با هدف مشخص، تخریب انجام می‌دهد كه شناسایی شده و به زودی از طرف مجاری قانونی پیگیری خواهد شد.

به هر حال هر هنرمندی یك‌سری طرفدار و یك‌سری منتقد دارد كه البته اگر باعث رنجش برای كسی نشوند، حرف‌های‌شان را باید شنید. من از این شرایط ناراضی نیستم و طرفداران بسیار نازنین و فهمیده‌ای دارم كه یكی از بزرگ‌ترین شبكه‌های منظم طرفداری را شكل داده‌اند و من به آنها افتخار می‌كنم.

فالوئرهای اینستاگرام شاهرخ خان را من افزایش دادم

ماجرای پیج آقای شاهرخ‌خان برای همه بسیار جذاب بود. تا زمانی كه من پیج اینستاگرامی ایشان را فالو نكرده بودم 900 هزار فالوئر داشت كه الان فكر می‌كنم بسیار زیاد‌تر شده است یا هر پست ایشان نهایتا 1700 كامنت داشت اما بعد از اینكه ایرانی‌ها جلب پیج او شدند، تعداد كامنت‌ها به عدد 24 هزار در پست جدید او رسید.

یك‌سری از طرفدار‌های ایرانی به فارسی به آقای شاهرخ‌خان ابراز محبت می‌کردند و یك‌سری دیگر به فارسی ناسزا گفته بودند؛ البته اگر از اینها بگذریم یك‌سری از ایرانی‌های فهیم آمده بودند و عذرخواهی كرده بودند. ما بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به فرهنگسازی داریم.

اما برای من جالب بود كه ایشان چند جمله فارسی می‌دانست. پدر ایشان یك عقبه فارسی‌زبان دارند و جالب‌تر اینكه ایشان شیعه هستند. استقبال ایشان از من در تاریخ هندوستان بی‌سابقه بود. البته شاهرخ‌خان یك اسطوره است و من برای ایشان احترام بسیاری قائلم.مقیاس‌ها در هر جایی متفاوت است؛ شاهرخ‌خان اگر به لس‌آنجلس برود باید ساعت‌ها در فرودگاه بماند تا بتواند از آنجا بیرون برود. ایشان فرد متفاوتی است. شرایط شاهرخ‌خان با من بسیار متفاوت است و قابل قیاس نیست.

3 هزار سینما فقط در هند قرار است فیلم را اكران كنند. ما در آمریكا و اروپا هم اكران خواهیم داشت و 17 سینما هم در كانادا فیلم را روی پرده خواهند برد. در ایران هم یك اكران هیجان‌انگیز خواهیم داشت. یك فرش قرمز پرهیجان با حضور هنرمند‌های هندی هم شاهد خواهیم بود.

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهر و برادرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

8 نظر

  1. ای کاش هیچ سایتی دیگه ازین بازیگر اخبار منتشر نکنه ، ادعای خنده دار مذهبی بودنش، مردمی بودنش ، یکرنگ بودنش همه دروغه محضه، این یه بازیگر مرفه بی درد و متکبر است ، مردم عزیز این وقت خود رو دنبال کردن این سلبریتی ها ی وطن فروش نکنید اینها فقط به دنبال منافع خودشونن و اینکه هر روز به فالو ور هاش اضافه بشه پس حقیقت رو باور کنید .

  2. گلزاری که تمام مدت ممنوع الکار بوده به قول خودش ممنوع الکارترین بوده این همه مدت این همه پول بی اندازه بی سرو ته و بی انتها رو از کجا آورده ؟!!
    از بانک ها اختلاس کرده ؟؟
    حالا رقمش چقدر هست ؟
    با پول ها فرار کرده رفته دبی ؟؟
    دبی خوش گذشته ؟ خوش میگذره ؟
    حالا چرا با وجود چندین بار ازدواج و چند فرزند این همه وقت خودش رو مرد مجرد تنها جا زده ؟؟!! می خواست از بقیه هم سواستفاده کنه ،؟؟ سالها از ازدواجش می گذاره صدبار هم به همسرش به اشکال مختلف خیانت کرده اونوقت میاد عقد آریایی می کنه و قسم وفاداری می خوره ؟؟!!
    حالا چرا باهر کسی که دم دستش بوده وارد رابطه شده یا ازدواج کرده ؟ هیچ آدم درست و حسابی باهاش وارد رابطه نشد و ازدواج نکرد ؟؟!! فقط می خواست بازار گرمی کنه و برای سیاهی لشکر بود ؟؟! و جذب لایک و فالوور ؟؟!!!
    تمام زندگیش کلاهبرداری و حقه بازی و مخفی کاری هست ؟؟
    هم مالی هم عاطفی و جنسی ؟؟؟

    آدم وقتی می بینه یه آدمی مثل گلزار برای رسیدن به موفقیت و ثروت و محبوبیت و شهرت و قدرت دست به چه کارهایی زده !!! دست به هر کاری میزنه !! مات و مبهوت و متحیر میشه !!! از دنیا ناامید میشه ! از زندگی ناامید میشه ! از این سرزمین و مردمش نا امید میشه !!! آدم اصلا از این جور آدمها انتظار چنین کارهایی رو نداره !!! یه آدم یه مرد باید خیلی خیلی حقیر و درمانده باشه که دست به چنین کارهایی بزنه !!!
    عجیب تر و حیرت آور تر این بوده و هست که هنوز فیلم های چنین آدمی پخش میشه و هنوز توی تیزر های تبلیغاتی حتی توی رسانه ی ملی چنین آدمی حضور داشته حضور داره !!!! بنر تبلیغاتی چنین آدمی هنوز وجود داره !! توی فضای مجازی چنین آدمی به اشکال مختلف اظهار فضل می کنه !!!!

    اینکه کسی ازدواج کنه یا نکنه یا یه همسر داشته باشه یا دوتا داشته باشه یا دوست دختر داشته باشه یا نداشته باشه پول و ثروت زیاد داشته باشه یا نداشته باشه فرزند داشته باشه یا نداشته باشه ! اینا به خودش مربوطه ! ولی اینکه کسی حقه بازی فریبکاری دورویی و پنهان کاری و کلاهبرداری کنه و برای کسب محبوبیت قدرت ثروت شهرت رابطه ویکسری امتیازات
    به راه های غیر اخلاقی غیرانسانی و غیرقانونی متوسل بشه و تمام مدت سر ملت رو کلاه بذاره اصلا قابل قبول و قابل توجیه نیست !

  3. از اون زنان دیگر و ۲۵ بار ازدواجش و فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم
    تا حالا با هر خری هر آشغالی هرکسی که دم دستش بوده رابطه برقرار کرده یا ازدواج کرده !!!
    همه را هم مخفی کرده چون می خواسته با همه باشه از همه سواستفاده کنه یا از خودشون یا از پولشون یا از شهرت و اعتبارشون یا ثروت شون یا قدرتشون !!!یا نفوذشون یا خانواده شون !!!
    از هرکسی به یه نحوی استفاده و سواستفاده کرده !!

  4. اندر حکایت دروغکوترین و فریبکارترین آدم

    این خانمی که پنج سال زنش بوده خودش چی هست که سلیقه اش چیزی باشه !
    آبروی هرچی زن و دختر بود برد این خانم !
    نماد و مظهر حقارت زن ایرانی هستند همسر ایشون !
    توی زمانه ای توی دنیای جدیدی که زن ایرانی الان توی فضاست و فرماندهی ناوگان فضایی آمریکا رو به عهده داره!! اینا به خاطر یه مرد زن باره به خاطر شوهر چقدر خودشون رو خوار و خفیف و ذلیل می کنند ! اونم به خاطر مردی که هیچ وقت اندازه ی سیب زمینی براشون ارزش قایل نبوده و نیست !
    چرا اینقدر بخاطر یه مرد زن باره که سالهای سال هر زن دیگری ! هرچیز دیگه ای هر موجود دیگه ای هر جانور دیگه ای حتی هر حیوانی هر انسانی اصلا هر چیز دیگه ای غیر از این خانم براش ارزش و اهمیت داشته اینقدر خودش رو خوار و خفیف و بی ارزش کرده !
    این خانم نماد و مظهر حقارت زن ایرانی هست !
    این خانم در حالی سالها زن گلزار بوده که با تعداد زیادی زن و دختر دیگه هم در ارتباط بوده !!! بایکی ازدواج کرده بوده و زیر یک سقف زندگی می کردند در نبود همسرش با یکی دیگه بود همزمان بایکی دیگه می رفت کردش و تفریح و مسافرت !
    همزمان از یکی دیگه بچه دار می شد ! و همزمان نامزد می دیگه بود و همزمان دوست پسر یکی بود ! همزمان بایکی دیگه توی یه کشور دیگه زندگی می کرد ! همزمان پارتنر یکی دیگه بود ! همزمان همه جا وانمود می کرد که مرد بسیار تنهایی عاشق است و فقط عاشق یکی است !!! همزمان سرهمه را کلاه می گذاشت همزمان از همه سواستفاده می کرد ! از هر کدام به یه نحوی سواستفاده می کرد یا از خودشون یا از پولشون یا از شهرت و اعتبارشون یا قدرت شون یا نفوذشون ! یا از امکانات شون ! یا از خانواده شون !!!

    • عجب حوصله و دل پری داری از گلزار
      اون زن رئیس ناسا که میگی هم مقدس نیستا😂 اونم بقد کافی مایه شرمساری هست کافیه که گلزارو بزاری کنار و کمی درمورد یاسمین خانم قاتل و زنان ایرانی از نظر شما موفق ساکن امریکا تحقیق کنی اوناهم انسان نیستن

  5. اون بچه هم بچه ی محمدرضا گلزار هست ولی از آیسان نیست
    گلزار از همه سواستفاده می کنه از هر کسی یه جور سواستفاده می کنه ! با یکی ازدواج می کنه و باهاش زندگی می کنه همزمان بایکی دیگه میره گردش و تفریح و مسافرت همزمان در خارج با یکی دیگه زندگی می کنه همزمان از یکی دیگه بچه دار میشه و همزمان اعلام می کنه که عاشق یکی دیگه است !!! همه راهم از همه مخفی می کنه چون می خواد با همه باشه و از همه تا جایی که می تونه سواستفاده کنه
    یا از خودشون یا از پولشون یا از شهرت و اعتبارشون یا قدرت شون یا نفوذشون یا خانواده شون !!! هر جایی هم یه نقاب میزنه !!
    گلزار تا حالا با هرکسی که دم دستش بوده با هر خری باهراشغالی وارد رابطه شده یا ازدواج کرده فقط برای اینکه بگه دورش شلوغ هست !! محبوب هست ! هواخواه دارد !! فقط برای بازار گرمی و سیاهی لشگر فقط برای جذب لایک و فالوور !!!
    جلب اینجاست که کسی اندازه ی گلزار رابطه و ازدواج نداشته
    ولی همیشه خودش رو همه جا مرد مجرد تنهای عاشق جا زده
    چون دنبال شکارهای بیشتر و منافع بیشتر بوده !! !!!!!!! حتی فرزندانی از ازدواج هاش داره که کسی تا حالا اونها رو ندیده !!!
    الان که دستش رو شده و پته اش روی آب ریخته شده ازدواج شش ساله اش رو علنی کرده !! !!

  6. گلزار خیلی ادعای مدرن بودن داره ادعای برتری داره و خیلی هم به پولش می نازه !!! ! ولی فرهنگش اصولش طرز فکرش اخلاق و رفتارش منش و شخصیتش نوع مواجه اش با دیگران بخصوص نوع مواجه اش با زنان و دختران و روش های پول درآوردنش حتی از عربهای بی سواد خیمه نشین که در صحرای عربستان سوار بر شتر این طرف و آن طرف می روند عقب افتاده تر است !! کاملا غیر حرفه ای غیرانسانی غیر اخلاقی !!
    در کمال بی سوادی و بی شعوری !!!
    هیشکی اندازه ی گلزار ممنوع الکار نبوده و هیشکی هم به اندازه ی گلزار برای رسیدن به شهرت و موفقیت و محبوبیت و ثروت به غیر حرفه ای ترین راهها متوسل نشده !! هیچ سلبریتی به اندازه ی گلزار کارنامه اش سیاه نبوده و نیست !!

    گلزار تا حالا با هر کسی هر جانوری هرخری هر آشغالی که دم دستش اومده رابطه برقرار کرده و ازدواج کرده !!!! فقط برای اینکه بگه دورش شلوغ هست و هواخواه داره و محبوب هست !! فقط برای بازارگرمی و سیاهی لشگر !!!فقط برای جذب لایک و فالوور !!!

    یه صاحبنظر و کارشناس می گفت گلزار مثل گداهایی هست که خودشون جلوی خودشون یه پولی میذارن تا بقیه رو تشویق به دادن پول کنند ! تشویق به دادن پول بیشتر کنند !!!!
    گلزار هم توی شغل و حرفه اش و هم توی روابطش با زنان و دختران اینطوری عمل می کنه !!
    یه عده آدم ساده لوح هم همیشه باور می کنند !!!
    وگرنه گلزار آدمی هست که مفتش هم گرون هست !!
    مردم اگر از پشت پرده های زندگی گلزار خبر داشته باشند حتی اگر بمیره خاکش نمی کنند !!؟؟.

    • تو برا افشاگری از گلزار به عربا چیکار داری؟؟؟ تمام متنات شبیه بهمه و مسلما یک نفری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *