ماجرای ساعت محمدرضا گلزار فیک است یا اصل واقعیت را اینجا بخوانید

ماجرای ساعت محمدرضا گلزار فیک است یا اصل واقعیت را اینجا بخوانید

ساعت مچی محمدرضا گلزار فیک است یا اصل؟ واقعیت را اینجا بخوانید

ماجرای ساعت مچی محمدرضا گلزار

تصاویری از محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده که ساعت مچی او مورد توجه قرار گرفته است و برخی ها معتقد هستند ساعت او فیک و تقلبی میباشد. این در حالییست که عکس از زاویه دور گرفته شده و به خوبی ساعت مچی او دیده نمیشود و نمیتوان درباره ساعت او اظهار نظر کرد.

ماجرای ساعت محمدرضا گلزار فیک است یا اصل واقعیت را اینجا بخوانید

اما با توجه به نکات ریزی که ساعت او رویت میشود ویژگی های برند اصلی را ندارد و و کاربران فضای مجازی با بررسی دقیق آن متوجه شدند که این ساعت تقلبی است و یا ساعت تقلبی به او فروخته اند.

یک پیج اینستاگرامی که مخصوص ساعت های مچی است با انتشار علائم فیک بودن ساعت مچی گلزار اعلام کرد که این بازیگر با این همه حقوق بالا و دو نیم میلیون فالوئر در اینستاگرام ساعت فیک خریده و  دستش کرده است.

گلزار که همیشه سعی کرده با انتشار تصاویر خود در کنار خودروها و ویلاهای لوکس نشان دهد یکی از ثروتمند ترین بازیگران ایرانی است حالا انتشار این عکس با ساعت مچی اش برایش حرف و حدیث هایی درست کرده است که او به دنبال جلب توجه میباشد.

گلزار که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانه بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت، اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. گلزار در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد. قد محمدرضا گلزار 1.77 متر است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *