داستان و بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +عکس و بیوگرافی

اسامی بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +داستان و عکس و بیوگرافی

تاریخ انتشار 3 آبان 1400 – Study time 3 minutes

داستان و بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +عکس و بیوگرافی بازیگران را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

داستان و بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +عکس و بیوگرافی

گلشیفته فراهانی در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال هجوم به ایفای نقش پرداخته سریالی جذاب و پربیننده که قسمت اول آن فروش بسیاری داشته و توانسته رکورد بسیاری از فیلم‌های هالیوودی را بزند.

داستان سریال هجوم

داستان این سریال درباره حمله فرازمینی ها به زمین بوده که قصد تسخیر کره زمین را دارند گلشیفته فراهانی نقش اول این سریال را بر عهده دارد ماجرا از این قرار است که یک سیاره ناشناخته در کهکشان دیگر کره زمین را زیر نظر دارد وقتی که متوجه می شوند کره زمین محل مناسبی برای زندگی است تصمیم می‌گیرند به کره زمین بیایند گروهی از این بیگانگان در منطقه از زمین می نشینند تا تحقیقات خود را انجام دهند اما بعد از اینکه بومی‌های منطقه آنها را می‌بینند با یکدیگر درگیر می‌شوند بیگانگان دارای قدرت بسیار زیادی بوده و وقتی خبر به گوش مسئولان کشورهای مختلف می‌رسد تصمیم می گیرند با بیگانگان به مقابله بپردازند گفتنی است که بیگانگان دارای امکانات و تکنولوژی بسیار پیشرفته بوده و ساکنان زمین برای مقابله با آنها عاجز خواهند ماند گلشیفته فراهانی در این سریال نقش یک مادر سوریه پناهنده را بازی می‌کند کاراکتر انشا مالک بر عهده گلشیفته فراهانی بوده و این سریال در کشورهایی همچون آمریکا و انگلستان و مراکش ژاپن فیلمبرداری شده است و محصول مشترک از چند کشور می باشد

اسامی بازیگران هجوم

داستان و بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +عکس و بیوگرافی

سم نیل

نایجل جان درموت نیل که تحت نام حرفه‌ای سم نیل (متولد ۱۴ سپتامبر ۱۹۴۷) شناخته می‌شود، هنرپیشه، تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون نیوزلندی است. او در دانشگاه کنتربری تحصیل کرد و در رشته ادبیات انگلیسی مدرک لیسانس گرفت. سام نیل پس از فارغ‌التحصیلی با بازیگران نیوزیلندی شروع به همکاری کرد و به فیلمنامه‌نویسی، تدوین و کارگردانی پرداخت.

گلشیفته فراهانی

داستان و بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +عکس و بیوگرافی

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران، بازیگر است گلشیفته فراهانی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته موسیقی از دانشگاه جامع علمی کاربری است گلشیفته فراهانی دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم می باشد بخاطر مخالفت ثبت احوال با نام گلشیفته در شناسنامه نامش رهاورد درج شد.

شامیر اندرسون

داستان و بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی +عکس و بیوگرافی

شامیر اندرسون (متولد 6 مه 1991) بازیگر کانادایی است. وی با بازی در نقش معاون معاون مارشال خاویر عروسک در مجموعه تلویزیونی Wynonna Earp مشهور است. اندرسون برادر بزرگتر استفان جیمز بازیگر است. وی از دانشکده هنرهای دانشگاه وکسفورد به عنوان دانش آموخته انتاریو فارغ التحصیل شد . سپس به تحصیل در رشته جرم شناسی پرداخت و قبل از شروع به بازیگری با سلاح آموزش دید.

فیراس ناصر

 

Invasion 2021 | سازنده: یاکوب وبروگن

ژانر:درام،تخیلی|زبان اصلی|پخش کننده:CoolDL

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *