بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ + پشت صحنه گاندو 2

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ با نقش + پشت صحنه و داستان و اسامی

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ + پشت صحنه گاندو 2 همراه زمان پخش این سریال را در این صفحه ببینید.

مجموعه گاندو در دو فصل چند قسمتی ساخته شده است سریال گاندو ۲ یک سریال ایرانی است که بعد از تمام شدن فصل اول آن فصل دوم را به کارگردانی جواد افشار ساخته شده است.

مجموعه گاندو با کارگردانی جواد افشار و تهیه کننده به نام مجتبی امینی است که محصول موسسه هنری شهید آوینی میباشد

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ + پشت صحنه گاندو 2

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲

این سریال در روزهای عید نوروز ۱۴۰۰ در شبکه ۳ روی آنتن رفته و با بازی بازیگرانی به نام های بیاینا محمودی، داریوش فرهنگ، مجید نوروزی، خسرو شهراز، پندار اکبری علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی، سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا ،سید محمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، امیرحسین ابراهیمی، محبوبه صادقی، عباس محمدی و….. همراه است.

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ + پشت صحنه گاندو 2

قسمت هایی از این سریال در کشور ترکیه فیلمبرداری شده چندین بازیگر از بازیگران همان کشور است، نام موقت این سریال لوتی بود این سریال مثل فصل اول گاندو ۱ سریال امنیتی است و این سریال بر اساس کشف جاسوس های داخلی و خارجی و وقایع تاریخی از ایران ساخته شده زمان پخش این مجموعه در روزهای نوروز ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰ و ۴۵ از شبکه سه روی آنتن می‌رود. سریال، گاندو به کارگردانی جواد افشار و تهیه کننده مجتبی امینی، نویسندگی آرش قادری نیز است.

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ + پشت صحنه گاندو 2

با توجه به محبوبیت و تمرکز این مجموعه ، جلسه نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی “گاندو” به کارگردانی جواد افشار با حضور این کارگردان ، مجتبی امینی تهیه کننده و پیام دهکردی ، بازیگر جیسون رضاییان ، جاسوس ایرانی-آمریکایی ، کامل متن آن را در زیر می خوانید:

سریالهایی مانند “گاندو” در تلویزیون کمتر دیده می شود ، بسیاری از سازندگان ترجیح می دهند سریالهایی بسازند که داستانهای ساده داشته باشند ، ایده ساخت “گاندو” چگونه بوجود آمد؟

امینی: این موضوع به حدود سه سال پیش برمی گردد ، وقتی دیدیم جای آن در رسانه ملی خالی است و محتوا و دیدگاه آن شفافیت است.

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ + پشت صحنه گاندو 2

بر اساس نیازهای روز و به ویژه دهه گذشته که چارچوب های پیچیده ای در زمینه فساد اقتصادی ، سیاسی و جاسوسی در کشور شکل گرفت ، هیچ کس وارد این امر نشد و تقاضای مردم برای این موضوع همیشه افزایش یافت و ما به نقطه ای رسیدیم که نیازهای روز ما باید رکوردهای روزمره افرادی را که آبی ها دائماً بر آنها تمرکز می کردند ، به صورت درامی خیالی ترسیم و به تصویر بکشیم و این توضیحات صورت می گیرد.

سوابق از کارگردان سریال گاندو:

سریال‌هایی نظیر «گاندو» کمتر در تلویزیون دیده می‌شوند، بسیاری از سازندگان ترجیح می‌دهند سریال‌هایی بسازند که داستان‌هایی ساده داشته باشند، ایده ساخت «گاندو» چگونه شکل گرفت؟

امینی: این موضوع به حدود سه سال پیش برمی‌گردد که ما دیدیم جایش در رسانه ملی خالی است و مضمون و نگاه آن شفاف‌سازی بود، نگاه درست به مسائل روز جامعه باید رقم بخورد و خلاء آن در صداوسیما به چشم می‌خورد. بر اساس نیاز روز و مخصوصا دهه گذشته که چارچوب‌های پیچیده‌ای در حوزه مفاسد اقتصادی، سیاسی و جاسوسی در کشور رقم خورده بود، هیچکس به این مضمون ورود نمی‌کرد و همیشه مطالبه مردمی برای پرداخت به این موضوع بیشتر می‌شد و ما به نقطه‌ای رسیدیم که بر اساس مقتضیات روز باید پرونده‌های روزی که آن ور آبی‌ها مدام رویش تمرکز می‌کردند را برای مردم به صورت یک درام داستانی ترسیم کنیم و به تصویر بکشیم و این شفاف سازی اتفاق بیافتد.

بیوگرافی بازیگران سریال گاندو ۲ با نقش + پشت صحنه و داستان و اسامی

گاندو» تصویرگر پرونده «جیسون رضاییان» خبرنگار دو تابعیتی ایرانی _آمریکایی بود که از سال ۸۳ در ایران مشغول به کار می‌شود و سال ۸۸ پس از نا آرامی‌ها کشور را ترک و به آمریکا می‌رود و سال ۱۳۹۱ بار دیگر به ایران بازمی گردد، اما این‌بار با پوشش خبرنگار روزنامه «واشنگتن‌پست» که نامی آشنا و معتبر در عرصه رسانه‌ای جهان به‌شمار می‌رود. سرانجام رضاییان در پی اقدامات جاسوسی ضد امنیت ایران در تیر ماه سال ۹۳ در اوج مذاکرات هسته‌ای بازداشت و یک سال و نیم بعد یعنی در دی ماه ۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا می‌‍شود و درست در روز اجرایی شدن برجام وی در مبادله تاریخی زندانیان بین ایران و آمریکا، آزاد می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عالیه👌
    خیلی خیلی دلتنگ گاندو هستم و خیلی دوست دارم دوباره نقش رسول و فرشید و داوود رو دوباره در قاب تلوزیون ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *