بازیگران فیلم ایکس ری به کارگردانی سروش محمدزاده شبکه سه +دانلود

بازیگران فیلم ایکس ری به کارگردانی سروش محمدزاده شبکه سه +دانلود

فیلم ایکس ری به کارگردانی سروش محمدزاده در هفته ناجا و نیروی انتظامی قرار است که در روز چهارشنبه 17 مهرماه 1398 از شبکه سوم سیما پخش شود.

بازیگران فیلم تلویزیونی ایکس ری به کارگردانی سروش محمدزاده شبکه سه +دانلود

فیلمی با موضوع پلیسی که به مناسب هفته ناجا اماده پخش در تلویزیون و شبکه سوم شوده است.

صدا و سیما در هفته ناجا برنامه های ویژای را تدارک دیده است و از شروع هفته فیلمهایی همجون الف امنیت و ناتمام و پیله آهنی و با من حرف بزن را پخش نموده و حالا نوبت به فیلم ایکس ری رسیده است.

خلاصه داستان فیلم ایکس ری

داستان این فیلم تلویزیونی درباره محموله‌ ای مشکوک بوده که پلیس فرودگاه به آن شک میکند کشف آن باعث مشود که سناریوی جذابی شروع شود که معماهای جالبی در آن نهفته است این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده و فیلمنامه آن واقعیت دارد.

بازیگران فیلم ایکس ری به مناسبت هفته ناجا و نیروی انتظامی از شبکه سه

اسامی بازیگران فیلم ایکس ری

امیریل ارجمند، کمند امیرسلیمانی ، اتابک نادری ، محمدرسول صفری، امیرحسین شام بیاتی، پروین ملکی و محمدرضا صولتی از بازیگران این فیلم هستند.

تهیه‌ کنندگی این فیلم تلویزیونی توسط مسعود رجبیان انجام شده که قبلا تجربه تهیه کننده آثار پر بیننده ای همچون «ماه عسل»، «عصرجدید»، «نود»، «کودک شو» و… را داشته است و این اولین تجربه تهیه‌ کنندگی او در حیطه نمایشی به شمار می‌آید.

لارم به ذکر است که کارگردان این فیلم محمدزاده فیلا نیز از این کارگردانی فیلم پرفروش «چهارشنبه» را انجام داده است و همچنین در تلویزیون نیز با سریال دیوار به دیوار به صورت دستیار با سامان مقدم همکاری کرده است.

بازیگران فیلم تلویزیونی ایکس ری به کارگردانی سروش محمدزاده شبکه سه +دانلود

صحبت های کارگردان و تهیه کننده

مسعود رجبیان تهیه‌کننده فیلم ایکس ری در مصاحبه ای که انجام داده است ضمن تاکید بر اینکه این فیلم نود دقیقه زمان دارد گفت امیدواریم که مردم از این فیلم استقبال کنند.

او همچنین افزود: نام اولیه این فیلم تلویزیونی «کاور» بود اما در نهایت تصمیم بر این شد که با نام «ایکس‌ری» از شبکه سه پخش شود این نام را انتخاب کردیم که سوژه‌مان با دستگاه مختص ردیابی موادمخدر در فرودگاه بی‌ارتباط نیست.

وی در خصوص زمان پخش این فیلم تلویزیونی گفت: «ایکس‌ری» در بازه زمانی سیزدهم تا بیستم مهرماه که تلویزیون به‌مناسبت هفته ناجا فیلم‌ها و سریال‌هایی را روی آنتن خواهد برد، از شبکه سوم سیما پخش می‌کند.

بازیگران فیلم تلویزیونی ایکس ری به کارگردانی سروش محمدزاده شبکه سه +دانلود

امیریل ارجمند پسر ارشد بازیگر ارزشمند کشورمان داریوش ارجمند, در سال ۱۳۵۳ چشم به جهان گشود. او استعدادهای پدر را به وضوح به ارث برده است و در زمینه های مختلف هنری سر رشته دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *