بازیگر نقش خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی

بازیگر نقش خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی

بازیگر نقش آقای خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی بازیگر نقش خاکپور در باخانمان را در این صفحه ببینید.

سریال باخانمان یکی از سریال های طنزی که این روزها از شبکه سوم سیما مهمان خانه های مردم شده است مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است آقای حسام محمودی نقش مسعود خاکپور را بر عهده دارد نقشی متفاوت که او توانسته به خوبی ابفا کند تا به حالا حسا محمودی را به عنوان بازیگر جدی میشناختیم اما این بار با گریم جالب در نقش طنز بازی کرده است که از نر مخاطبان تلویزیونی خیلی خوب بوده است.

بازیگر نقش خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی

بازیگر نقش آقای خاکپور در سریال باخانمان کیست؟

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1 فروردین سال 1365 می باشد. حسام مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از دانشگه تربیت مدرس دارد و بازیگری را به صورت حرفه ای با نمایش و تئاتر شروع کرده است.

حسام محمودی با نام کامل “حسام محمودی فرید” بازیگر سینما و تلویزیون؛ متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر تهران، دانش‌ آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. حسام محمودی از جمله بازیگران جوان و بی حاشیه ای است که حتی در پست های اینستاگرام خود معمولا زبان به تعریف و تمجید هنرمندان و بازیگران باز می کند و فضای مجازی برای فضای انتشار اخبار زندگی خصوصی اش نیست و ظاهرا ترجیح او انتشار فعالیت های هنری اش است.

بازیگر نقش خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی

شروع بازیگری حسام محمودی

حسام محمودی ابتدا فعالیت هنریش را با تئاتر شروع کرد اولین اجرای او در «نمایش لیو» به سرپرسی حسین معجونی رقم خورد در سال 1391 با بازی در فیلم خسته نباشید به کارگردانی افشین هاشمی، محسن قرایی کار خود را در سینما آغاز کرد. وی در این فیلم نقش مرتضی را بازی کرد و بعد از آن سال 1393 در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به ایفای نقش پرداخت. در تابستان سال 1396 در سریال یحیی بازی کرد و هم چنین در سینما در فیلم «سد معبر و آستیگمات» درسال 1396 بازی کرده اسـت و توانسته بیشتر دیده شود. وی در جدیترین کارش در سریال باخانمان نقش مسعود استاد دانشگاه معارف را بازی میکند این سریال در زمستان 1399 به روی آنتن شبکه 3 سیما رفت. وی تا پیش از این تجربه بازیگری در سریال های کمدی و طنز را نداشته است.

بازیگر نقش خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهناز کرباسچیان بازی در فیلم ترانه بوده است. مهناز کرباسچیان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم ترانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مهدی صاحبی همکاری داشته است. مهناز کرباسچیان توانست با بازی در فیلم ترانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیررضا دلاوری و مریم معصومی بر تجارب او افزود.

بازیگر نقش خاکپور در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی حسام محمودی

حسام محمودی بازیگر سریال کلبه ای در مه:

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، رزیتا غفاری به تازگی در سریالی به نام “کلبه ای در مه” بازی کرده است که کارگردانی آنرا حسن لفافیان به عهده دارد و سعید پروینی نیز تهیه کننده این سریال می باشد.

در خلاصه داستان این سریال که قرار است در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سوم سیما برود، آمده که:

نقطه ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دلمان را به هیچ مسیر بی انتهایی خوش نکنیم که نتیجه اش تباهی ست …

در این سریال بازیگران دیگری همچون سام قریبایان، آشا محرابی، سودابه بیضایی، سید مهرداد ضیایی، سیاش چراغی پور، رزیتا غفاری ،محبوبه اسدی و … بازی کرده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *