بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + عکس و دانلود و داستان و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه سریال باخانمان را در این بخش از مجله شبوونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان

سریال طنز باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد قرار است که به زودی جایگزین سریال شرم از شبکه سوم سیما شود.

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه

تهیه کنندگی این مجموعه را خانم زینب تقوایی برعهده دارد و این چهارمین تجربه همکاری آقای برزو نیک نژاد با خانم تقوایی برای تولید یک سریال تلویزیونی است انها پیش تر در سریالهای مدینه و دودکش و زیرپای مادر همکاری داشته اند.

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که پیش از این در مجموعه‌های کمدی حضور داشتند خانم شهره لرستانی و حسام محمودی و الهام اخوان و امیر آتش نشانی و امیر حسین طاهری , فرزانه سهیلی, مهناز کرباسچیان, (با حضور) سعید امیرسلیمانی, شهرام شکیبا, خسرو احمدی بازیگران این سریال را تشیل میدهند.

سریال باخانمان دارای ۳۰ قسمت بوده و قرار است که از ۹ دی ماه بر روی آنتن برود گفته شده که با فرارسیدن عید غدیر خم تولید این سریال تلویزیونی آغاز شد و برای ۹ دی ماه آماده پخش می شود

البته هنوز تصویر برداری این سریال به پایان نرسیده و در روزهای پایانی خود را سر می برد

خانم تقوایی تابحال کارهای زیادی را تهیه کنندگی کرده است و بیشتر با مجموعه‌های پربیننده او را می‌شناسند

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه

سریال‌هایی همچون مدینه و زیر پای مادر و دودکش از جمله کارهای پر مخاطب این خانم تهیه کننده است

آقای برزو نیک نژاد نیز که با سریال های دردسر های عظیم ۱ و ۲ و ساخت ایران توانست تجارب موفقی را به دست آورد تا دوباره با خانم زینب تقوایی همکاری کرده تا سریال باخانمان را تولید کند

الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر تئاتر و سینما متولد 9 شهریور 67 در شهر تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد و این روز ها به عنوان منشی صحنه هم فعالیت می کند .الهام اخوان در زمانی که یازده سال بیشتر نداشت توسط برادرش با فیلم « همشهری کین » آشنا می شود و این فیلم باعث می شود که او به سینما و بازیگری علاقه مند شود .

امیر آتشانی

امیر آتشانی، بازیگر و کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم بازیگری از آموزشگاه هنر نیاوران در سال ۱۳۷۰، لیسانس سینما در سال ۱۳۷۶ و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۸۲ می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه

امیرحسین طاهری

امیرحسین طاهری، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «لانتوری»، فیلم سینمایی «ستوان اینیشمور» و فیلم سینمایی «تن تن و راز قصر مونداس» فعالیت داشته است.

امیرحسین طاهری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیرحسین طاهری می‌توان به بازیگری در فیلم لانتوری، فیلم ستوان اینیشمور و فیلم تن تن و راز قصر مونداس اشاره کرد.

فرزانه سهیلی

فرزانه سهیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تبریز در مه»، فیلم سینمایی «p2» فعالیت داشته است.فرزانه سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فرزانه سهیلی می‌توان به بازیگری در سریال تبریز در مه، فیلم p2 اشاره کرد.

مهناز کرباسچیان

مهناز کرباسچیان، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ترانه»، فیلم سینمایی «مجبوریم» فعالیت داشته است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهناز کرباسچیان می‌توان به بازیگری در فیلم ترانه اشاره کرد وی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهناز کرباسچیان در این سال، بازیگری در فیلم ترانه به کارگردانی مهدی صاحبی محسوب می‌شود.

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا (متولد 17 آبان 1351) و متاهل بوده و منتقد سینما، شاعر طنزپرداز و مجری تلویزیون اهل ایران است. وی تاکنون در جشنواره‌های ادبی و طنز مختلفی به عنوان داور یا ناظر شرکت داشته‌است.

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه

وی علاوه بر نوشتن مطالب طنز برای سایت‌ها و مجلات گوناگون تاکنون چند کتاب مستقل نیز به چاپ رسانده‌است،

حسام محمودی به عنوان چهره ای که با وجود سالها فعالیت هنری همچنان در نظر مخاطب عام، بکر به نظر می رسد، در قالب این کاراکتر که قهرمان روایت شناخته می شود، سادگی و حتی بلاهتی دوست داشتنی را چاشنی بازی اش کرده تا در مواجهه با انبوه مشکلات و دست اندازهای ریز و درشت باورپذیر به نظر برسد.

 

از رفتارهای دور از توقع تا سواستفاده گرانه پدر واقعی اش ناصر(حسن پور شیرازی) تا انتظارهای مادرانه حوریه(شهره لرستانی) و بلاتکلیفی در نحوه رابطه با خواهر تازه یافته اش گوهر(الهام اخوان) همه و همه چالش هایی غیرمنتظره برای او و ایضاً بیننده هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + داستان و پشت صحنه

این سادگی و دوری از ادا و اطوار در بازی و حذف حرکات اضافی در بازی های سایر بازیگران اصلی نیز به چشم می خورد. پورشیرازی، ناصر را به عنوان پدری بی مسئولیت که نمونه آنرا در اطرافمان کم ندیده ایم، در عین جسارتها و وقاحتهایش، مظلوم نمایی های بامزه ای دارد که پس از هر بار خراب کاری، او را در پله اول و کم تقصیر قرار می دهد. شهره لرستانی مادری که به اجبار ردای سرپرست خانواده بر تن کرده، با تمام داد و قال هایش و تحکم های زنانه، همچنان آسیب پذیر و نیازمند به محبت کردن و محبت دیدن نشان می دهد تا شمایلی از بسیاری از مادران ایرانی باشد.

نقش های بازیگران سریال باخانمان

حسن پورشیرازی در نقش پدر مسعود

حسن پورشیرازی زاده سال ۱۳۳۶، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی بوده و فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشتاسی است. پورشیرازی فعالیت سینمایی خود را با فیلم “صف” در سال ۱۳۶۳ ساخته علی‌اصغر عسگریان به‌عنوان بازیگر و با فیلم “بازی بزرگان” در سال ۱۳۶۹ و ساخته کامبوزیا پرتوی به‌ عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان آغاز کرده بود.

 

بازیگران سریال باخانمان

او در سال ۱۳۸۸، در ششمین جشنواره فیلم دوبی، به ‌خاطر بازی در فیلم سینمایی “کشتزار‌های سپید” به کارگردانی محمد رسول ‌اف بهترین بازیگر شناخته شد و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد. مهناز افضلی (بازیگر) همسر حسن پورشیرازی است.

حسن پورشیرازی در نقش ناصر آراسته (معروف به ناصر سینک) پدر واقعی مسعود، همسر سابق حوریه در باخانمان بازی کرده است.

شهره لرستانی در نقش حوریه 

شهره لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. او فارغ‌ التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ است. همچنین، او فارغ‌ التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌ نویسی سینما، از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلم سازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ نیز بوده‌ است.

شهره لرستانی

لرستانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۴، با حضور در نمایش ‌های دانشجویی هم چون “آدم‌برفی”، “زیبایی بی‌اعتنا”، “من به باغ عرفان”، “آژاکس”، “پیشنهاد ازدواج”، “تبعیدی‌ها”، و… تجربه کرد و بازی در این نمایش‌ها تا سال ۱۳۶۹ ادامه داشت. شهره لرستانی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰، با فیلم “نیاز” به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرده بود.

وی در باخانمان در نقش حوریه مادر مسعود و گوهر، همسر سابق ناصر و عروسک ساز بازی کرده است.

معرفی بازیگران سریال باخانمان

افسانه بایگان در نقش مهری 

افسانه بایگان زاده ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران است. عموی پدر او “فضل الله بایگان” از پیشگامان تئاتر ایران و پدر پدربزرگش “میرزا جواد موتمن‌الممالک” نماینده اولین دوره مجلس شورای ملی بود. افسانه بایگان زمانی که پانزده ساله بود، در مسابقه دختر شایسته ایران شرکت کرد و در مقام نفر دوم این مسابقه قرار گرفت.

افسانه بایگان

او در سن یازده سالگی در فیلمی کوتاه به نام “بوق” کاری از “علی علیزاده” به ایفای نقش پرداخته بود. اما فعالیتش در سینما و تلویزیون را به طور جدی از سال ۱۳۶۰، با بازی در مجموعه تلویزیونی “سربداران” آغاز کرد. وی در باخانمان در نقش مهری مادر سمانه، زن برادر مصطفی حضور دارد.

حسام محمودی در مسعود خاکپور

حسام محمودی متولد ۱۳۶۵ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

حضورش در سریال های تلویزیونی نیز با ایفای نقش در سریال « گاهی به پشت سر نگاه کن» در سال ۱۳۹۳ رقم خورد. وی در سریال لحظه گرگ و میش و «دلدار» کار برادران محمودی، در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌ شد حضور داشت. محمدرضا غفاری و حسام محمودی دو نفر از بازیگران اصلی این سریال بودند. این دو در نقش‌ های آرش و سامان (امیر) بازی می‌ کردند.

حسام محمودی و دخترش

عکس های بازیگران سریال باخانمان

آتیلا پسیانی در نقش مصطفی خاکپور

آتیلا پسیانی متولد اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۱ است، وی فرزند مرحوم جمیله شیخی زنجانی از بازیگران زن قبل از انقلاب است.

آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی بازیگر ازدواج کرده و یک خانواده ۴ نفری هنرمند دارد، دخترش ستاره از بازیگران سینما و تلویزیون و پسرش خسرو نیز از بازیگران تئاتر می باشد. وی در باخانمان در نقش مصطفی خاکپور پدر ناتنی مسعود بازی کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *