بازیگر نقش ارسلان در سریال 021 کیست اینستاگرام

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام +همسر افشین آقایی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش ارسلان در سریال 021 کیست

سرال طنز 021 که این شب ها از شبکه سوم سیما بر روی آنتن میرود بازیگران شناخته شده ای را در خود دارد که توانسته اند مخاطبان زیادی را به دست اورد.

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام

یکی از این بازیگران اقای افشین آقایی بوده که نقش ارسلان را بر عهده دارد که تجربه بسیار خوبی را برای بازی در این سریال کسب کرده است.

آقای افشین آقای در سال 1363 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و با سریال 021 به شهرت دست یافته است  ای سریال توسط آقای جواد رضویان و سیامک انصاری به صورت مشترک ساخته شده است.

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام

او تحصیلاتش تا مقطع لیسانس در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر فارغ التحصیل شده است و یکی از بازیگران کمرنگ ایران می باشد

او فعالیت در سینما را ازسال 1374 با بازی درفیلم “تعطیلات تابستانی” به کارگردانی “فریدون حسن پور” آغازکرد.

حامدکلاهداری، مهردادنظری، شهنام شهابی، فاطمه صادقی، بیوک میرزایی، مهدی بوستان پرور، میرصلاح حسینی، ابراهیم آبادی و… زنده یادان:اسماعیل داورفر، اکبردودکار، محمدعلی ورشوچی وجمشیداسماعیل خانی ازدیگربازیگران این فیلم بودند.

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام

اینستاگرام افشین آقایی

در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد اما هیچ عکسی از خودش منتشر نکرده است می توانید با کلیک روی اسم آبی رنگ زیر به صفحه وی هدایت شوید

همچنین ببینید: بازیگر نقش شعله در سریال ۰۲۱صفر بیست و یک 021

afshin.aghaeii
افشین آقایی علاوه‌بر سریال ارث‌بابام، سال 1395 در فیلم خرگیوش نیز فعالیت داشته است. افشین آقایی این‌بار با مانی باغبانی یعنی کارگردان فیلم خرگیوش و هنرمندانی چون مینا ساداتی، جواد عزتی، بابک حمیدیان و همایون ارشادی همکاری داشت.

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام

با اینکه افشین آقایی را بیشتر بعنوان دستیار کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. افشین آقایی علاوه‌بر دستیار کارگردان به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار افشین آقایی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم مزرعه آفتابگردان، فیلم فراری و فیلم تعطیلات تابستانی است.

بازیگر نقش ارسلان در سریال ۰۲۱ (021) اینستاگرام

در کودکی فکر، رویا یا آرزوی خاصی داشته‌اید که همچنان برای تان جذاب باشد؟

در دوران کودکی به «فریدون حسن پور» معرفی شدم و بیشترین تاثیر را روی من گذاشت. آقای حسن پور در دهه 60 دستیار مسعود جعفری جوزانی و خبره کار بود. من در این سن به جای این که در کنار پدرم باشم بیشتر در کنار او بودم و خیلی به من کمک کرد و سختگیری هایی داشت که به دردم خورد. دستیاری را با او شروع کردم و می گفت اگر کفش ات پاره است این حق را نباید به خودت بدهی که به کسی بگویی و از این موارد باید تجربه کسب کنی و روزهای خوبی را برای خودت بسازی. در سال 74 در اولین فیلم اش سیاهی لشکر بودم.

*شما از آن دست بازیگرانی هستید که بازی را در سن کم تجربه کردید؛ در این خصوص بگویید.

سال 75 بود که در 11 سالگی نقش اصلی را در سریال «دوستان خوب» شبکه 2 سیما بازی کردم. در این سریال مهرداد نظری، رضا خندان و خانم آقای حسن پور بازی کردند. سال 76 در سریال «پسران عاقل» نقش برادر «محمود بصیری» و بعد در چند تله فیلم بازی کردم. در سریال «راه شب» داریوش فرهنگ در اپیزود «قول» نقش اصلی را بازی کردم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *