بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی سوگل طهماسبی را در مجله شبونه ببینید.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا

خانم طهماسبی در سریال نجلا نقش ثریا را بر عهده دارد که نقش متفاوت و جذاب میباشد او از هنرمندان با سابقه سینما و تلویزیون کشورمان میباشد.

سوگل طهماسبی در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در یک خانواده شش نفره در اهواز به دنیا آمد.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

او درباره خودش میگوید یه دختر ساکت،مظلوم و معصوم،من خودم شیطنت های خاص خودم را دارم و اگه یه کمی شیطنت کنم و جنب و جوشم زیاد باشه همه این را می فهمند چون از من توقع همان نقش هایی را دارند که من بازی کردم،شاید این معصوم و مظلوم بودن درباره نقش هایم باشه اما خودِ واقعی سوگل هم شیطونه و هم جنب و جوش زیادی دارد.

سوگل طهماسبی درباره زحمت ها و حمایت های مادرش می گوید که در اهواز من تنها دختر گروه بودم و مادرم به خاطر من مسئولیت کل گروه تئاتر را قبول کرده بود و هر روز مرا بین ساعات ۴ تا ۸ به کلاس می برد اما هرگز از این راه خسته نشد و اعتراضی نکرد.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی سوگل طهماسبی)

آغاز بازیگری سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگری را از سن هشت سالگی و از تئاتر شروع کردم، 14 ساله بودم که برنده بهترین بازیگر جشنواره استانی در اهواز شدم که کیانوش عیاری کارگردان مشهور داور این جشنواره بود.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی سوگل طهماسبی)

به دعوت کیانوش عیاری برای بازی در سریال روزگار قریب در 16 سالگی به تهران رفتیم، بعد از بازی در چند سکانس این مجموعه بلافاصله در سریال یوسف پیامبر هم بازی کردم.

مهاجرت در 16 سالگی به تهران بزرگ ترین تصمیم زندگی ام بود ، سال هاي‌ اول در خانه خواهر زندگی میکردم، بعد از قبولی در دانشگاه و دوران دانشجویی مستقل شدم، مدتی بعد از فوت پدر مادرم هم به تهران آمد و حالا باهم زندگی می‌کنیم.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی سوگل طهماسبی)

سریال نجلا، به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، سریالی است با داستانی عاشقانه و پرکشش پیرامون امام حسین (ع) که این روز‌ها از شبکه سوم سیما در حال پخش است.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی سوگل طهماسبی)

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پور زند، علی غابشی، مرتضی شاه کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله دار زاده از بازیگران اصلی این سریال هستند.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

سوگل طهماسبی در سال ۹۸ ازدواج کرد و عکس ها و تصاویر مراسم عقد و ازدواجش را در پیج اینستاگرامش با آیدی رسانه ای کرد. اما تاکنون عکسی از همسرش منتشر نکرده و گویا علاقه ای به معرفی همسرش ندارد.

نقش ثریا دشتی خواهر عبد، زن احمد را سوگل طهماسبی بازیگر معروف و سرشناس بازی میکند که تاکنون فیلم ها و سریال های زیادی در کارنامه هنری وی در سینما و تلویزیون ثبت شده است.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

خون گرم اهوازی

او میگوید من هرگز ندیده ام یا نشنیده ام که کسی به اهواز یا کلا جنوب سفر کند و از مردم این خطه بد بگوید.مردم جنوب خیلی خونگرم ، مهمان نواز و مهربان هستند و معروف است که خاک جنوب دامنگیر است.من هم خوشبختانه خصلت خونگرمی را از خانواده ام به ارث برده ام و از مردم خوبم یاد گرفته ام.

من در 16 سالگی به تهران آمدم و در سریال «روزگار قریب» چند سکانس بازی کردم و بعد از آن هم بلافاصله در سریال « یوسف پیامبر(ع) » بازی داشتم.از همان جا استارت کارم در حوزه تصویر خورد و تا به حال در چند فیلم سینمایی ، سریال های تلویزیونی و بیش از 50 تله فیلم حضور داشتم؛ تا اینکه برای بازی در سریال «کیمیا» دعوت شدم.

سوگل طهماسبی بازیگر جوان ایرانی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

سوگل طهماسبی بازیگری را از سال 1372 وقتی 8 ساله بود از تئاتر شروع کرد و در سال 82 بعنوان بهترین بازیگر جشنواره استانی اهواز شد

او در دهه هشتاد در اولین حضورش جلوی دوربین در سریال روزگار قریب کاری از کیانوش عیاری در سن ۱۶ سالگی بازی کرد‌.

بعد از آن در سریال فاصله ها و یوسف پیامبر و کیمیا نیز برای بازی دعوت شد

سوگل طهماسبی از جمله بازیگران با اخلاق سینما و تلویزیون ایران است که در سال۱۳۹۸ نیز ازدواج کرده است

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *