بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی سارا رسول زاده را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست

سارا رسول زاده بازیگر معروف کشورمان در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال نجلا به ایفای نقش پرداخته است . سریالی که در پاییز 99 از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته و این خانم نقش اول آن را که کاراکتر نجلا است بر عهده دارد.

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

وی پیشتر با سریال عاشقانه به شهرت رسید و در کنار سوپر استارهای سینمای ایران همچون محمدرضا گلزار و مهناز افشار و هومن سیدی بازی کرده بود و حالا با سریال نجلا توانسته شهرت خود را در تلویزیون نیز تثبیت کند.

سارا رسول زاده بازیگر و مجری جوان و موفق تلویزیون متولد سال ۱۳۶۸ است و اصالتا تبریزی است و در رشته مدیریت صنعتی در حال تحصیل است ، او دو خواهر و یک برادر دارد و به گفته خودش برای مادرش ادامه تحصیل او و برای پدرش ورزش او مهم است . او در تیم هندبال نفت بازی میکرده که به دلیل کمبود وقت از این تیم بیرون میاد اولین اجرای او برای شبکه دو سیما بوده که از بین ۳۰۰ نفر انتخاب میشه و در اولین اجرایش ، اجرای برنامه زنده رو برای او انتخاب میکنند.

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1393 در سریال پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال عاشقانه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سارا رسول زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی را تجربه کرد.

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

سارا رسول زاده در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سارا رسول زاده در این سال، بازیگری در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می‌شود.

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالیبازیگر نجلا در سریال نجلا

او درباره بازیگر شدنش میگوید نخستین روزی کـه بـه دفتر آقای شعیبی رفتم برای این کـه درباره سریال و نقش صحبت کنیم، آقای محسن کیایی هم حضور داشت ودر همان جلسه از مـا تست گریم و لباس گرفت و عکاسی کرد. در همان جلسه آقای سرابی بـه مـن گفت: «سارا تـو خود هاجری» «می‌خندد».

آقای سرابی گفت در چهره‌ات شیطنت و تیزهوشی وجوددارد کـه تـو را شبیه بـه کاراکتر هاجر میکند. خوشبختانه مـا در اینکار آقای علی صلاحی را بعنوان بازیگردان درکنار گروه داشتیم کـه برای رسیدن بـه نقش کمک میکرد. همچنین قای شعیبی علاوه بر این کـه کارگردانی حرفه‌اي اسـت، در زمینه بازیگری هم بسیار تواناست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *