بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی و خانواده و سوابق ایشان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

  • نام و نام خانوادگی : سارا رسول زاده
  • تاریخ تولد : 1368/06/17
  • محل تولد : تهران
  • تحصیلات : لیسانس مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)
  • حرفه : بازیگر، مجری
  • سالهای فعالیت : 1388 تاکنون
  • شهرت: نقش هدیه در سریال عاشقانه
  • وضعیت تاهل : مجرد
  • پیج اینستاگرام: sararasoulzadeh

بیوگرافی سارا رسول زاده

وی از هنرمندان طرح سینما و تلویزیون بوده که در سال 1368 در یک خانواده پرجمعیت 6 نفری به دنیا امده است او اهل تبریز میباشد پدر ومادرش تاکید زیادی بروی تحصیل و ورزش برای او داشته اند و از همین رو در دوران کودکی وارد رشته هندبال شد و توانست به صورت حرفه ای این ورزش را ادامه بدهد و عضویت تیم هندبال نفت درباید.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس و قد و وزن و ویکی پدیا و اینستاگرام

در کنار تحصیل سعی میکرد که کار در تئاتر را هم انجام بدهد و با تئاتر عروسکی آشنا شد و به این حرفه علاقمند گردید توانست آن را ادامه بدهد سارا در دوران دانش آموزی چندین تئاتر عروسکی داشت و چند اجرای تئاتر هم در آن دوران با بازی او همراه بوده اسـت.

وضعیت تاهل سارا رسول زاده

خانم سارا رسول زاده مجرد میباشد و هنوزی ازدواج نکرده است

سوابق هنری

سارا رسول زاده نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1393 در سریال پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال عاشقانه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سارا رسول زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی را تجربه کرد.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس و قد و وزن و ویکی پدیا و اینستاگرام
بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر

در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سارا رسول زاده در این سال، بازیگری در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می‌شود.

مشکلات اجرا و بازیگری

مجری گری برنامه های زنده و بازیگری تئاتر به یکدیگر کمک می کنند ولی کار مجری به دلیل گسترده بودن دایره ی مخاطبانش حساس تر است. از یک بازیگر می توانند بپذیرند که در یک نقش خوب یا بد باشد اما اشتباهات مجری به راحتی بخشیده نمی شود.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس و قد و وزن و ویکی پدیا و اینستاگرام

بیوگرافی سارا رسول زاده از زبان خودش

من متولد سال 1368 هستم. بچه ی ته تغاری خانه با دو خواهر و یک برادر که رشته هیچ کدام هنر نبوده، یک خواهرم مشغول تحصیل در مقطع دکتری است خواهر دیگرم حقوق می خواند و برادرم مکانیک طبعا با رشد کردن در چنین خانواده ایی من سراغ تحصیل در رشته ی هنر نرفتم و در حال حاضر دانشجوی مدیریت صنعتی هستم، باید بگم که رشته تحصیلی ام را دوست دارم با احترام به تمام کسانی که هنر خوانده اند باور من این است که تحصیل هنر در ایران فایده چندانی ندارد البته نباید از این بگذریم که بچه های گروه هنر فیلم زیاد دیده اند و دایره مطالعاتی شان وسیع است که من سعی می کنم این خلا را با مطالعه شخصی جبران کنم

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

شهرت با سریال عاشقانه

این بازیگر جوان در سریال عاشقانه ساخته منوچهر هادی در نقش هدیه در کنار هنرمندانی چون مهناز افشار ، محمدرضا گلزار ، هومن سیدی خوش درخشید.

در سریال پرده نشین ساخته بهروز شعیبی در نقش هاجر در کنار هنرمندانی چون حامد کمیلی ، ویشکا آسایش و … به ایفای نقش پرداخت.در این سریال یک پسر طلبه به اسم براتعلی و با بازی محسن کیایی عاشق او می شود و بین طلبه گی و عشق اش باید یکی را انتخاب کند!

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

بازی در نقش نجلا

سریال نجلا مجموعه پربیننده ای است که رسول زاده در آن نقش اصلی زن را بازی می‌کند و همین امر به شهرت او می افزاید . باید دید بازی او در این سریال چقدر مورد توجه قرر می‌گیرد.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

مـن در زمینه اجرا نیز تجاربی دارم و اجرا در تلویزیون را نیز با همکاری خانم بهبودی در شبکه دو ودر برنامه‌اي زنده تجربه کرده‌ام. شخصا اجرا را دوست دارم و بسیار مایل بودم کار دراین فضا را تجربه کنم چون فکر میکردم کار سخت و جذابی اسـت اما اجرا هرگز دغدغه اصلی مـن نبود و ازآن بعنوان سکوی پرتاب برای بازیگری استفاده نکردم و پس از کار اجرا بازهم بـه دنیای تئاتر بازگشتم.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

صحبت های سارا رسوال زاده

آقای علی سرابی در یکی از تئاترها کار مـن را دیده بودو بـه آقای شعیبی معرفی‌ام کرد. بـه دفتر آقای شعیبی رفتم ودر جریان کار و قصه سریال «پرده نشین» قرار گرفتم و متوجه شدم برای نقش هاجر انتخاب شده‌ام. قسمت‌هایي از فیلمنامه راکه نوشته شده بود خواندم و چون قبلا کارهای خوب آقای شعیبی فیلم «دهلیز» را دیده بودم و بـه این گروه اعتماد کردم و همکاری با آنها را پذیرفتم.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش +عکس جنجالی

فیلم شناسی سارا رسول زاده

1- فیلم هفت (1399)

2- سریال نجلا (1399)

3- سریال عاشقانه (1395)

4- سریال پرده نشین (1393)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *