بازیگر نجلا در سریال نجلا (عکس جنجالی بدون حجاب سارا رسول زاده)

بازیگر نجلا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

بازیگر نجلا در سریال نجلا (عکس جنجالی خانم دکتر در سریال نجلا) و بیوگرافی سارا رسول زاده را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

خانم سارا رسول زاده در جدیدترین کار هنری خود در سریال نجلا حضور پیدا کرده است و نقش خانم دکتر اهوازی را بازی میکند که به عنوان کاراکتر اصلی در این مجموعه میباشد بازیگر نقش رو به روی او را آقای حسام منظور بازی میکند که زوج هنری جذابی را تشکیل میدهند.

عکس های بازیگر نجلا در سریال نجلا

سارا رسول زاده متولد 17 شهریور 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش + زندگینامه

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش + زندگینامه

او درباره خودش میگوید من متولد سال 1368 هستم. بچه ی ته تغاری خانه با دو خواهر و یک برادر که رشته هیچ کدام هنر نبوده، یک خواهرم مشغول تحصیل در مقطع دکتری است خواهر دیگرم حقوق می خواند و برادرم مکانیک طبعا با رشد کردن در چنین خانواده ایی من سراغ تحصیل در رشته ی هنر نرفتم و در حال حاضر دانشجوی مدیریت صنعتی هستم،

بازیگر نجلا در سریال نجلا اینستاگرام (عکس جنجالی)بازیگر نجلا در سریال نجلا

بر اساس همین دو اصل سارا رسول زاده از همان دوران کودکی با هندبال آشنا شد و یکی از علاقه مندی هایش تداوم تحصیلات دانشگاهی است. او چندین سال عضو تیم هندبال نفت بود. فعالیتی که نگرانی مادر را برای عدم صرف زمان کافی برای تحصیلات او در پی داشت. سارا در دوران دانش آموزی چندین تئاتر عروسکی داشت و چند اجرای تئاتر هم در آن دوران با بازی او همراه بوده است.

بازیگر نجلا در سریال نجلا (ازدواج سارا رسول زاده)

سوابق هنری سارا رسول زاده

در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سارا رسول زاده در این سال، بازیگری در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سارا رسول زاده بازی در سریال عاشقانه بوده است. سارا رسول زاده سال 1395 سریال عاشقانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

بازیگر نجلا در سریال نجلا اینستاگرام (عکس جنجالی)بازیگر نجلا در سریال نجلا

اولین کارم در تلویزیون سال 1388 با برنامه ترمه طلا برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود.هنوز هم برخی من را با نام طلا در آن مجموعه می شناسند. بعد از آن برنامه زنده آفتاب گردان برای گروه نوجوان در شبکه دو را اجرا کردم.

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست

سریال «نجلا» از روز پنج شنبه ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه سیما رفته. طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه کنندگی سعید سعدی از روز اربعین از شبکه سه سیما پخش می‌ شود.

بازیگر نجلا در سریال نجلا خانم دکتر (عکس ازدواج سارا رسول زاده)

بازیگران سریال نجلا حسام منظور، سارا رسول‌ زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌ دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌ دهند.

عکس بی حجاب سارا رسول زاده بازیگر نجلا در سریال نجلا بازیگر نجلا در سریال نجلا (عکس جنجالی سارا رسول زاده)

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *