بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت کیست +‌ عکس های مینا وحید

جواهر در بانوی عمارت کیست

مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت میباشد خانم وحید در هفدهمین روز تابستان سال 1366 متولد شد. او خانواده‌ای پنج نفره داشت. مادرش فرهنگی و پدرش تاجر بودند. خانم وحید یک خواهر به نام میترا و برادری به نام میلاد دارد. متاسفانه پدر این بازیگر در سال 1395 فوت شدند و خانم وحید مدتی از غم مرگ پدر خود بازیگری را کنار گذاشتند.

از مهم‌ترین آثار مینا وحید می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد 1، سریال دختران حوا و سریال بانوی عمارت و افرا اشاره کرد.

او پس از اتمام تحصیلات دبیرستان وارد دانشگاه سوره شد و در رشته کارگردانی تحصیل کرد اما بنا به دلایلی در ترم چهارم دانشگاه را رها کرد و سپس تقریبا هشت شغل مختلف را امتحان کرد. او مدتی آموزشگاه رانندگی داشت، مدرس زبان بود، زمین خرید و فروش می‌کرد و حتی مهمانداری نیز انجام داد تا اینکه بالاخره تصمیم گرفت تا با تکمیل تحصیلات خود و اخذ مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی وارد مسیر موردعلاقه خود یعنی بازیگری شود.

بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های شخصی و همسر

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید در سال ۱۳۶۶ به دنیا آمد و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان وارد دانشگاه سوره شد و در رشته کارگردانی ادامه تحصیل داد، اما در ترم چهار، دانشگاه را رها کرد.

تقریباً هشت شغل مختلف از جمله آموزشگاه رانندگی، مدرس زبان، خرید و فروش زمین و حتی مهمانداری را امتحان کرده است. در نهایت، تصمیم گرفت با تکمیل تحصیلات خود و اخذ مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی، به مسیر خود در بازیگری ادامه دهد.

از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم سینمایی “آتش سبز” به عنوان بازیگر شروع به فعالیت کرد. او تاکنون در فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهای مختلفی حضور داشته است. از آثار او می‌توان به فیلم‌های “دوران عاشقی” و “یک شب در تهران” اشاره کرد.

مینا وحید در نقش جواهر در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده است.

بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های شخصی و همسر

همسر مینا وحید جواهر کیست

وی از دهه نود وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون نقش های مهمی را نیز در فیلم ها و سریال های ایرانی نقش آفرینی کرده است.
مینا وحید این نقش را بازی می کند که شخصیت منفی داشته و اولین تجربه خود را در کاراکتر منفی ایفا می کند.

البته در نقش های گوناگونی تاکنون در فیلم های سینمایی بازی کرده و دوران عاشقی حواشی زیادی برای او رقم زد.

بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های شخصی و همسر

اسم واقعی بازیگر نقش جواهر چیست

نام واقعی جواهر در این سریال  مینا وحید است که تاکنون در تلویزیون و سریال نقش کمتری را بازی کرده و حضور نداشته است.

ایشان در ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر می باشد .
این بازیگر مجرد و ازدواج نکرده است‌.

بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های شخصی و همسر

عکس شخصی بازیگر زن

این هنرمند زن ایرانی در کنار هنرمندان مطرح سینمای ایران حضور دارد و تاکنون بازی خوب و مخاطب پسندی را ایفا کرده و نظر بیننده ها رو به خود جلب کرده است.

بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت کیست

این مجموعه تلویزیونی توسط عزیز الله حمید نژاد ساخته و برای نمایش در شبکه سه آماده شده است.

بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های مینا وحید

تاکنون قسمت آخر سریال های ایرانی با حاشیه به اتمام رسیده و باید دید که این مجموعه چگونه به اتمام می رسد و آیا پایان خوبی برایش در نظر گرفته شده با نه.

وی پس از اتمام تحصیلاتش با معرفی دوستش که نویسنده بود به پروژه ای دعوت شد که در همان زمان اولین پیشنهاد کاری خود را در عرصه بازیگری دریافت میکند.

همچنین ببینید:

اما وی بخاطر ترسش پیشنهاد کاری را رد میکند .

وی سرانجام درسال 1390 با حضور خود در تله فیلم ساعت به وقت صفر به کارگردانی آقای احمد مومنی که به مناسبت ایام نوروز از شبکه سراسری یک پخش میشد نقش آفرینی کرد

بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت +‌ عکس های مینا وحید

بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

وی که به عرصه سینما علاقه وافری داشت در رشته هنر در کنکور شرکت. کرد و تحصیلات عالیه خود را تا فوق لیسانس تاتر ادامه داد.

با وجود علاقه شدیدش به بازیگری میتوان از نقطعه ضعف وی که ترسش است صحبت کرد.

بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های مینا وحید

عکس های مینا وحید

و بعد از آن در تله فیلم جنا به ایفا نقش پرداخت .

این دو کار برای وی مو فیقت چشمگیری نداشت سرانجام وی ترجیح داد مدتی از فعالیت بازیگری دور بماند وتمرکزش را روی فیلنامه نویسی و ورزش بگذارد.

مدتی بعد وی از طرف کارگردان علیرضاریسیان برای فیلم دوران عاشقی کاندید شد و شانس حضور اولین تجربه کاری خوب در کنار ستارگان عرصه سینما مانند لیلا حاتمی, برهاد اصلانی, شهاب حسینی را داشت.

مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

ایشان علاوه بر حرفه سینما به ورزش خیلی علاقمند هستند و در زمینه بسکتبال به صورت حرفه ای فعالیت دارد و اسکواش را بازی میکند.

از علاقمندی دیگر ایشان تماشا فیلم است که برای اوقات خالی خود ترجیح میدهد. وی خیلی مراقب سلامتی و استایل بدنی خود است.

بیوگرافی بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت +‌ عکس های مینا وحید

اسم واقعی جواهر در سریال بانوی عمارت

مینا وحید که کمتر بازی میکند درباره انتخاب نقش های خود گفت: برای من فیلمنامه بسیار مهم است که مورد علاقه من باشد و پیشنهاد های کاری که به من میشود باید بررسی کنم ببینم تا چه حد با آن نقش هماهنگی لازم را دارم وتا چه حد میتوان آن را در زندگی واقعی ام لمس کنم.

حواشی ازدواج مینا وحید و رضا کیانیان

در سال ۱۳۹۴، حضور مینا وحید در فیلم “کفش هایم کو؟” در نقش دختر رضا کیانیان، بسیار حاشیه‌ساز شد. دلیل این حاشیه این بود که در طول فیلم، صحنه‌هایی از لمس دست وجود داشت.

از آنجا که در ابتدا توضیحی در این باره داده شده بود، مشخص بود که دست‌هایی که رضا کیانیان لمس می‌کند به واقع دستان واقعی همسر او هستند، سپس این ابهام به وجود آمد که آیا مینا وحید واقعاً همسر آقای کیانیان است یا خیر ؟ درصورتیکه دست‌هایی که بازیگر لمس می‌کرد، دستان همسر آقای بازیگر بود.

فعالیت هنری و سوابق مینا وحید

مینا وحید در سن ۱۹ سالگی برای ادامه فعالیت حرفه‌ای به تهران نقل مکان کرد. در ابتدا با شرکت در تئاترهای کوچک و نمایش‌های تلویزیونی شروع به کار کرد. سپس فرصتی برای بازی در فیلم “آتش سبز” به‌دست‌آورد و این فیلم موفقیت بزرگی را برای او به همراه داشت.

فیلم های سینمایی مینا وحید

مینا وحید در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم کوتاه “کرمچاله” بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. او همچنین در سال ۱۴۰۰ برای بازی در فیلم “بعد از تو” که در جشنواره اسکیب تون لس آنجلس به نمایش درآمد، جایزه بهترین بازیگر زن این فستیوال را دریافت کرد.

آن دیگری
بعد از تو
کرمچاله
هایلایت
کفش هایم کو ؟
دوران عاشقی
حنا
گیرنده
ساعت به وقت صفر
آتش بس

تیپ جنجالی مینا وحید بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت +‌ عکس های مینا وحید

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا