بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو + آدرس اینستاگرام حمیدرضا محمدي

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو + آدرس اینستاگرام حمیدرضا محمدی و سوابق و عکس اینستاگرامی و شخصی کاراکتر مهدی با جدیدترین عکس های بازیگر سریال مینو را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

سریال مینو تاکنون بخش های زیادی را از روی آنتن شبکه یک پخش کرده و هنرمندان جوان و قدیمی زیادی در آن نقش آفرینی کرده اند.

از جمله بازیگران جوان این مجموعه حمیدرضا محمدی است که بازیگر با سابقه و موفق عرصه تاتر است که توانسته جوایز و لوح تقدیر های زیادی را به عنوان هنرمند تاتر و نمایش های متعدد کسب کند.

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

جدیدترین عکس حمیدرضا محمدی

حمیدرضا محمدی متولد مهر ۱۳۶۵ در تهران است که در نقش مهدی در سریال مینو در کنار سامرند معروفی و مهدیه نساج و عباس غزالی و سلمان فرخنده هنرنمایی کند.
مهدی در سریال مینو نقش سرباز جوان را بازی می کند و حوادث تلخ و لحظه های شیرینی را در داستان این سریال تجربه میکند.

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

عکس شخصی بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

ایشان کاندیدای بهترین بازیگر مرد برای نمایش بالکن در جشنواره مقاومت و رخصت برگزیده شده و همچنین جایزه گروهی جشنواره تئاتر فجر را در نمایشی نوشته بیضایی و به کارگردانی محمد مساوات دریافت کرده است.

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

بازیگر مرد سریال مینو

نمایش مانوس نیز از موفق ترین آثار وی در عرصه بازیگری می باشد که کاندیدا و جوایز زیادی را به عنوان بهترین مرد در جشنواره های مختلف و بین المللی کسب کرده است و به زودی این نمایش در اسپانیا به اجرا در خواهد درآمد.

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

پیج و اینستاگرام حمیدرضا محمدی

hamidreza_mohammadi

وی دارای لیسانس فیلمسازی و کارگردانی و تدوین و و دوره های بازیگری پیشرفته تئاتر را در سال ۸۶ در موسسه کارنامه گذرانده است.

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

زندگی خصوصی و همسر

ایشان متاهل هستند و ازدواج کرده و دارای همسر می باشند.بازیگران سریالمینو

بازیگر نقش مهدی در سریال مینو

در پست قبلی بیوگرافی کامل حمیدرضا محمدی منتشر شده که برای دیدن روی نام هنرمند مراجعه کرده و کلیک کنید.

بازیگر فیلم آبادان یازده ۶۰

وی در سال ۹۸ بازیگر فیلم آبادان یازده ۶۰ بود که در شهریور ۹۹ اکران شد و وی یکی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

داستان فیلم در موقعیت اداره رادیوی ملی نفت آبادان در روزهای منتهی به حصر آبادان شروع می شود و اما در ادامه مشخص می گردد و اتفاقاتی پیرامون حصر آبادان و سقوط خرمشهر رخ می دهد.

با آغاز جنگ و سقوط خرمشهر، آبادان به محاصره کامل در می آید و رادیو مورد حمله قرار می گیرد و شخصیت های داستان درگیر اتفاقات در فضایی محدود به نام رادیو می شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *