بیوگرافی مینو آذرمگین

بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

مینو آزرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی مینو آذرمگین و سوابق هنری و مصاحبه کامل با مینو آزرمگین  و عکس های شخصی و خانوادگی و زندگینامه کامل و سن و قد مینو آزرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار را در این صفحه اماده نموده ایم.

مینو آذرمگین بازیگر جدید کشورمان بوده که در سریال احضار توانست به شهرت دست یابد و مورد توجه مردم قررا بگیرد او خیلی خوب توانست در سریال احضار نقش یک دختر با اصالت و با وقار را بازی کند دختری که ارامو تابع قاوعد و قوانین خانواده است سریال احضار سکوی پرتاب او به سوی شهرت و محبوبیت بود و باید ببینم در آینده میتواند در سینما هم همچنان موفق باشد یا خیر.

آذرمگین در ابتدا درباره نحوه حضورش در سریال “احضار” در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  گفت: من و آدرینا صادقی از دانش‌آموختگان یکى از مدارس‌ بازیگری هستیم و زیر نظر اساتیدى چون خانم پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر، آموزش دیده‌ایم. ما توسط اساتیدمان به پروژه “احضار” معرفی و پس از چند دور تست بازیگرى دادن نزد آقای افخمی، براى بازى در سریال انتخاب شدیم و بعد از 25 روز تمرین و دور خوانى، فیلمبرداری در شمال کشور شروع شد.

مینو آزرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی مینو آذرمگین

وی درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش زهره و راهنمایی‌های کارگردان گفت: آقای افخمی پدرانه و با صبوری برای تک تک ما وقت گذاشتند و راهنمایی کردند؛ اما فیلمنامه‌ هم هر آنچه که باید را در خودش داشت. هر دو (فیلمنامه و راهنمایی کارگردان) در کنار هم به من برای نزدیک شدن به نقش کمک کردند.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی یکی از سریال‌های رمضانی ۱۴۰۰ بود که در آن بازیگران جوان و تازه کاری حضور دارند

بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟

یکی از این بازیگران خانم آذرمگین بوده که نقش زهره را برعهده دارد

مینو آذرمگین ، متولد مهر ماه دهه ۷۰ و دختر دهه هفتادی پاییزی است، او بازیگر تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او در شبه های ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش زهره می بینند.

بیوگرافی مینو آذرمگین

خانم آذرمگین بازیگری را با تئاتر شروع کرده و اولین تجربه حرف‌ه ای او در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی می‌باشد

این سریال که از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته و فرصت خوبی برای ایشان بوده تا بتواند استعدادهای خود را در بازیگری به نمایش بگذارد همکاری با علیرضا افخمی می تواند برای او بسیار مهم و تجارب او را افزایش دهد

این خانم هنرمند در این سریال توانسته با بازیگران شناخته شده همچون نسرین‌نکیسا، آرش مجیدی و صالح میرزاآقایی همبازی شود و تجارب بسیاری در بازیگری به دست آورد

بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

نقش زهره در سریال احضار اولین نقش جدی تصویری آذرمگین است. او در این مجموعه با آدریانا صادقی که نقش مائده را برعهده دارد همکاری نزدیکی دارد. صادقی نیز بازیگری جوان است که سریال احضار نخسیتن تجربه تصویری اش محسوب می شود.

اینستاگرام minooazarmgin

در واقع علیرضا افخمی با آگاهی کامل از توانایی های این دو بازیگر جوان تصمیم گرفت آنها را برای نقش اصلی سریالش انتخاب و چهره های جدید را به دنیای بازیگری معرفی کند.

در خانواده کم جمعیت به دنیا امده و یک خواهر و یک برادر دارد و عکسی از پدر و مادرش و خواهرش و دوران کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

مینو آزرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی مینو آذرمگین

مینو آزرمگین کار هنری را با تئاتر شروع کرده و در نمایش آنا با بازیگران مطرح و برجسته ای چون پانته آ پناهی ها و صابر ابر ، الهام کردا و …. همکاری داشته است.

او همچنین در نمایش تئاتر، نمایشی كه در ستایش تئاتر كاری از پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا و صابر ابر با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی‌هنری «اینجا میان شهر» اجرایی بسیار زییایی به نمایش گذاشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *