بازیگر نقش سارا و زهرا در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی

بازیگر نقش سارا و زهرا در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی

ساناز بندانی بازیگر نقش زهرا و حکیمه وثاقتی بازیگر نقش سارا در سریال فوق سری میباشند.

بیوگرافی ساناز بندانی

ساناز بندانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ساناز بندانی می‌توان به بازیگری در سریال فوق سری اشاره کرد.

بازیگر نقش سارا و زهرا در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی

ساناز بندانی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ساناز بندانی در این سال، بازیگری در سریال فوق سری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ساناز بندانی بازی در سریال فوق سری بوده است. ساناز بندانی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1393 سریال فوق سری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهدی فخیم‌زاده همکاری داشته است. ساناز بندانی توانست با بازی در سریال فوق سری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فریبا کوثری، مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان‌نسب و محمد صادقی بر تجارب او افزود.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست

بیوگرافی حکیمه وثاقتی

حکیمه وثاقتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حکیمه وثاقتی می‌توان به بازیگری در سریال فوق سری اشاره کرد.

بازیگر نقش سارا و زهرا در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی

حکیمه وثاقتی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حکیمه وثاقتی در این سال، بازیگری در سریال فوق سری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حکیمه وثاقتی بازی در سریال فوق سری بوده است. حکیمه وثاقتی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1393 سریال فوق سری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهدی فخیم‌زاده همکاری داشته است. حکیمه وثاقتی توانست با بازی در سریال فوق سری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فریبا کوثری، مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان‌نسب و محمد صادقی بر تجارب او افزود.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *