بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +بیوگرافی گلشید بحرایی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این شبها سریالی به نام چوب خط از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته که با استقبال مخاطبان تلویزیونی مواجه شده است در این سریال بازیگران مطرحی حضور دارند که باعث بالا رفتن کیفیت این مجموعه گردیده است.

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +عکس جنجالی

یکی از این بازیگران خانم گلشید بحرایی بوده که نقش سرور را بر عهده دارد و به مناسبت حضور او در این سریال میخواهیم بیوگرافی او این هنرمند را در این صفحه منتشر کنیم

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟

گلشید بحرایی, گریمور, چهره پرداز و بازیگر سینما, تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱۸ خرداد در تهران متولد شد. وی علاوه بر بازیگری به عنوان گریمور و چهره پرداز نیز در عرصه هنر فعالیت می کند.

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +عکس جنجالی

بحرایی در سال ۸۵ وارد عرصه بازیگری شد. او ابتدا به چهره پردازی علاقمند بود در کلاسهای استاد کیانی یادگیری اش چهره چردازی پرداخت. همانجا بود که از از طريق يكي از دوستانش كه تهيه كننده سینما و تلویزیون نیز بود با زنده یاد “ايرج قادری” آشنا شد و به عنوان اولین کار هنری با وی در فيلم “محاكمه” همبازی شد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش هانیه در سریال چوب خط کیست 

تحصیلات

بنا به گزارش های شبکه های مجازی او دارای لیسانس طراحی و گرافیک ا دانشگاه هنر تهران میباشد و در کنار آن به گریم و آرایشگری نیز پرداخته است و به صورت حرفه ای آن را ادامه داده است.

سابقه فعالیت گلشید بحرایی

گلشید بحرایی بازیگر خوب کشورمان جزو بازیگرانی است که از کودکی با شوق بازیگری بزرگ شده اند. وی در مصاحبات خود اظهار داشت که در سنین پایین علاقه اش به هنر و همچنین بازیگری آشکار شد. البته ایشان ابتدا با هنر چهره پردازی وارد عرصه بازیگری شدند.

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +عکس جنجالی

ازدواج و همسرش

بیوگرافی گلشید بحرایی متاهل میباشد ولی اطلاعاتی درباره مشخصات همسرش در فضای مجازی وجود ندارد.

حاصل ازدواج او یک دختر به نام شهرزاد بوده که متاسفانه فوت کرده است.

همچنین ببینید: بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط کیست

او درباره فوت دخترش میگوید که فوت شهرزاد زندگی ام را به هم ریخت و تا مدت ها نمیتوانستم به زندگی دلخوش کنم و روزهای زندگی ام بسیار سخت میگذشت و ار با بازیگری سرگرم نمیشدم بدون شک نمیتوانستم طاقت بیاورم و میمیردم.

بازیگر نقش سرور در سریال چوب خط کیست؟ +عکس جنجالی

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • چوب خط (۱۳۹۹)
  • موچین (۱۳۹۸)
  • هیولا (۱۳۹۶)
  • گناه چهارم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *