بیوگرافی رابعه اسکویی بازیگر و همسرش و فرزندان +طلاق و عکس

بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس

رابعه اسکویی بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس رابعه اسکویی در سریال مستوران را در این صفحه ببینید.

بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست

رابعه اسکویی بازیگر سرشناس کشورمان متولد ۱۳۴۵ در تهران بوده و ۵۵ سال سن دارد در سریال مستوران نقش طلا جادوگر را برعهده دارد

رابعه اسکویی بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان آغاز کرد و چند سالی در سینما و تلویزیون کشورمان به فعالیت پرداخت .

در دی ماه ۱۳۹۴ به همراه صدف طاهریان و چکامه چمن ماه به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه ماهواره ای جم تی وی به فعالیت پرداخت.

بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس

تصاویر حضور او در شبکه جم تی وی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشورمان به همراه داشت در نهایت بعد از اینکه مدیر شبکه جم تی وی ترور شد این شبکه که نتوانست این بازیگران را حمایت مالی کند و در نهایت آنها تصمیم گرفتند به ایران برگردند.

رابعه اسکویی بعد از بازگشت به ایران در حرم امام رضا تصاویری از خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که توبه کرده است با اینکه بسیاری گمان می کردند که او ممنوع الکار شود اما در حال حاضر در عرصه بازیگری فعالیت میکند جدیدترین کار او سریال مستوران می باشد مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور از اوایل تیر ماه ۱۴۰۱ از شبکه اول سیما پخش شده است و درباره یک داستان کهن ایرانی می باشد.

بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس

خاطره رابعه اسکویی از تست بازیگری برای فیلم سگ کشی:

“من یک تستی برای سگ کشی دادم برای آقای بیضایی. اولین باری که از دفترشان با من تماس گرفتند کل خانه را می‌دویدم و باورم نمی‌شد. روز موعود رسید و رفتم و همانطور که می‌دانید آقای بیضائی از همه تست می‌گیرند. به من گفتند شنیده ام کار تئاتر کرده ای. یک تیکه را برای من بازی کن. مغز من آف بود. زل زده بودم به آقای بیضائی. گفت بازی کن. گفتم من هیچی یادم نیست. او جدی است. گفتم من می‌روم. هیچی یادم نیست. یک شعر کودکانه فقط الان در ذهنم است و می‌خواهم بخوانم.

بازیگر نقش طلا (جادوگر) در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس

وی ادامه داد: به من گفت بخوان و من هم یک شعر کودکانه خواندم. تا خانه گریه کردم و گفتم خدایا چرا من چیزی یادم نبود که برای آقای بیضائی اجرا کنم. البته بعد تماس گرفتند و گفتند بیا. آقای بیضائی گفت خدا تورا نکشد. نیاسان آن زمان کوچک بود. او سه روز است صدای تورا می‌شنود و می‌گوید بابا نی نی بگذار. اینطور شد که من برای فیلم سگ کشی انتخاب شدم.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *