بازیگر نقش عباس در سریال در چشم باد کیست‌؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش عباس در سریال در چشم باد کیست‌؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش عباس در سریال در چشم باد کیست‌؟ عکس جنجالی و بیوگرافی بهنام وارسته را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که در سال 1387 تولد شد حالا از شبکه آی فیلم بازپخش شده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است سریالی جذاب و پر از اتفاقات هیجان انگیز که مورد توجه مردم قرار گرفته است.

در این سریال بازیگران شناخته شده ای حضور دارند که یکی از آنها آقای بهنام وارسته میباشد که نقش کاراکتر عباس را بر عهده دارد.

بازیگر نقش عباس در سریال در چشم باد کیست‌؟ عکس جنجالی

بازیگر نقش عباس در سریال در چشم باد کیست‌؟

بهنام وارسته بازیگر است. وی در سریال در چشم باد ایفاگر نقش عباس عموی بیژن است.

او در سریال در چشم باد به شهرت رسید و موفق گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد

در چشم باد یک مجموعه تلویزیونی تاریخی حماسی است که تولید آن توسط مرکز سیمافیلم و فیلمبرداری آن از مهرماه سال 1382 در لوکیشنی واقع در شمال ایران آغاز شد و به مدت 5 سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال 1387 به پایان رسید.

همچنین ببینید: بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ عکس جنجالی

سریال تاریخی «در چشم باد»، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ درسال‌هاي ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می کند کـه دوره اول پایان دوره قاجار و دورهٔ پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران راکه دوره فتح خرمشهر اسـت، در بر میگیرد.

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

در این سریال ۱۵۰ بازیگر در نقش‌های اصلی ایفای نقش کرده‌اند. «سعید نیک‌پور» نقش «حسن ایرانی» پدر خانواده را بازی می‌کند. او از ابتدای سریال در قصه حضور دارد و در فاز دوم از قصه خارج می‌شود. ایرانی ۳ پسر و یک دختر دارد که نام یکی از پسرها «بیژن» است و نقش او را «پارسا پیروزفر» بازی می‌کند. «بیژن» خلبان است و پس از ترک نامزدش «ایران نخجوان» با بازی سحر جعفری جوزانی در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد. او پس از جنگ دستگیر و به خارج از کشور تبعید می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *