بازیگر نقش عطا در سریال نجلا +اینستاگرام

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا +اینستاگرام

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا کیست بیوگرافی و سوابق هنری او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا کیست

آقای مصطفی ساسانی نقش عطا را در سریال نجلا بر عهده دارد او از هنرمندان با سابقه سینما و تلویزیون و تئاتر میباشد که با حضوری موفق در سریال نجلا توانسته به شهرت دست یابد.

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا +اینستاگرام

بازیگر و کارگران تئاتر در سال ۱۳۵۹ در کرج بدنیا آمده و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش و بازیگری بوده که از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد در سال ۱۳۸۳ مدرک لیسانس خود را در دریافت کرده است.

همچنین ببینید: بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

بازیگری را بطور جدی از تئاتر شروع کرده و تاکنون چندین نمایش را بازی کرده و علاوه بر بازیگزی در زمینه کارگردانی چندین نمایش در عرصه تئاتر نیز کار کرده است.

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا +اینستاگرام

سوابق مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی، تندیس اول بازیگری از جشنواره‌ی استانی دفاع مقدس برای نمایش «سایه سکوت»، تندیس اول بازیگری از جشنواره‌ی منطقه‌ایی اردبیل برای نمایش «دعوت به مراسم خاکسپاری»، تندیس دوم بازیگری از جشنواره‌ی تک پرده‌ایی برای نمایش‌های «بی‌خانمان» و «مصاحبه»، تندیس سوم بازیگری از جشنواره‌ی تک پرده‌ایی کرج برای نمایش «سبز سرخ» و تندیس سوم بازیگری از جشنواره‌ی استانی لرستان برای نمایش «دعوت به مراسم خاکسپاری»،تندیس سوم کارگردانی از جشنواره‌ی تک پرده‌ایی برای نمایش «سبز سرخ» و تندیس سوم کارگردانی از اولین جشنواره‌ی تک برای نمایش «چنگار»، را در کارنامه دارد.

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا +اینستاگرام

 گروه تولید «نَجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی هم‌اکنون مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی این پروژه در آبادان، شادگان و خرمشهر هستند و ظرف چند روز آتی تولید این سریال مناسبتی به پایان می‌رسد. همزمان با تصویربرداری سکانس‌های پایانی، مراحل فنی قسمت‌های انتهایی کار نیز برای پخش به موقع در حال پیگیری است.
بازیگر نقش عطا در سریال نجلا +اینستاگرام

آثار مصطفی ساسانی:

سریال ما چند نفر به کارگردانی سید فیاض موسوی

فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی

سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری

فیلم دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی

فیلم قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور

سریال قرعه به کارگردانی برزو نیک نژاد

سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی

سریال کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور

سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور

بازیگری را با حضور در عرصه ی تئاتر آغاز نمود. علاوه بر بازیگری تئاتر در زمینه کارگردانی تئاتر نیز سابقه دارد. در سال ۱۳۸۵ برای نخستین بار در سریال ما چند نفر به کارگردانی سید فیاض موسوی ایفای نقش کرد. از بازیگران سریال ما چند نفر می توانیم به سام درخشانی، شبنم قلی خانی، مهدی پاکدل، امیررضا دلاوری، مهدی سلوکی و … اشاره کنیم. در سال ۱۳۸۹ در نقش شهر فرنگ در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد. در ایام اربعین سال ۹۹ در نقش عطا در سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور بازی می کند. از بازیگران سریال نجلا می توانیم به حسام منظور، سوگل طهماسبی، سارا رسول زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا و … اشاره کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *