بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

حسین بیرانوند اهل یکی از روستاهای بروجرد بوده و متولد سال ۱۳۸۲ میباشد علاقه بسیار زیادی به فوتبال داشته و زمانی که ۱۰ سال سن داشته فوتبالش را آغاز کرده است یکی دو سال حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردم بعد وارد آکادمی علیرضا بیرانوند شدم، اما چندان موفقیت آمیز نبود.

او میگوید زندگی شخصی من شیاهت زیادی با  زندگی سابق علیرضا بیرانوند داشته است حرفه من گچ‌بری بود یک روز شخصی به نام زرین جو که در شبکه افلاک لرستان نیز مشغول به کار است تصویری از من را در اینستاگرام که در لباس دروازه بانی بودم دیده بود و با توجه به اینکه من ته چهره ای با علیرضا بیرانوند داشتم و همچنین نام خانوادگی ما شبیه با هم بود گزینه‌ای برای بازی در این نقش انتخاب شدم البته این نکته را باید بگویم که در آن زمان علیرضا بیرانوند الگوی من بود و می‌خواستم از هر لحاظ شبیه او شوم.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

در آن موقع  تیم کارگردانی به خرم آباد امدند تا برای کاراکتر علیرضا بیرانوند گزینه ای را پیدا کنند و آقای زرین جو نیز مرا به گروه کار گردانی معرفی کرد و آن‌ها  به من زنگ زدند و دستیاران کارگردان از من تست گرفتند و بعد از گذشت 2 روز دوباره به من زنگ زدند تا برای تست دیگری  دوباره بروم که این بار شخص آقای کارگردانیعنی عباس میرزایی منم را دید و از من تست گرفت و من در تست قبول شدم و به من عنوان کردند که بعد از مدتی به من اطلاع خواهند داد تا به تهران بروم بعد از تقریبا دو هفته به تهران آمدم و من بعد از خواندن فیلمنامه بسیار به فیلم علاقمند شدم و دلم می‌خواست هر طور که شده در آن نقش بازی کنم، ولی بسیار برایم دشوار بود چرا که فضای زندگی من بسیار متفاوت بود و من در روستا زندگی می‌کردم و حالا قرار بود نقش یک فیلم سینمایی را عهده‌دار شوم؛ و حتی یک بار هم در ابتدای کار به من گفتند که تو از پس نقش بر نمی‌آیی و باید به بروجرد بازگردی و از عملکردم راضی نبودند و قرار بود فرد دیگری برای این نقش انتخاب کنند، ولی در نهایت امر و با تاکید آقای عباس میرزایی من عهده‌دار نقش بیرو شدم و ایشان بسیار با من صحبت کرد تا از پس این نقش برآیم.

در واقع زمان ساخت فیلمبرداری مصادف بود با رفتن علیرضا بیرانوند به بلژیک، البته در آن زمان به دفتر ساخت فیلم آمد و با هم ملاقاتی داشتیم و هر سوالی داشتم از ایشان پرسیدم، ولی از آنجایی که هنگام فیلمبرداری در ایران حضور نداشت و در بلژیک بود بیشتر به صورت تلفنی با هم در ارتباط بودیم تا نقش به خوبی کار شود.

اما عامل عمده‌ای که به من کمک کرد تا بتوانم از پس نقش برآیم این بود که نقش به زندگی واقعی ام بسیار شبیه بود چرا که من هم در بروجرد وضع مالی ضعیفی داشتیم و روستا نشین بودم و من هم مثل علیرضا بیرانوند فوتبال بازی می‌کردم

حسین بیرانوند به دلیل شباهت بسیاری که به علیرضا بیرانوند دارد برای بازی در فیلم سینمایی بیرو و نقش علیرضا بیرانوند انتخاب شده است البته نباید از استعداد بسیار او در زمینه بازیگری غافل شد چرا که خیلی خوب توانسته همه انتظارات کارگردان این فیلم را براورده کند او که خویشاوندی با علیرضا بیرانوند دارد شباهت چهره ای زیادی هم با این فوتبالیست دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

او متولد دهه 80 میباشد و خیلی زود توانست وارد عرصه بازیگری شود و بعد از اکران فیلم بیرو بدون شک بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت و آینده روشنی در انتظارش خواهد بود.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست

حسین بیرانوند از بازیگران نوظهور بوده که متولد اواخر دهه هفتاد در خرم آباد میباشد او برای بازی در نقش علیرضا بیرانوند توانسته به شهرت برسد و نقش اصلی این فیلم را بر عهده بگیرد.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

فیلم سینما بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی زندگینامه پر فراز و نشیب علیرضا بیرانوند را به تصویر میکشد که برای این فیلم از حسین بیرانوند استفاده کرده است بازیگری که اهل خرم آباد بوده و به لهجه لری خرم آبادی کاملا مسلط است و ته چهره ای هم به علیرضا بیرانوند دارد.

این فیلم که زندگی علیرضا بیرانوند را روایت می کند با رونمایی از اولین سکانسهایش آماده اکران در جشنواره فیلم فجر خواهد شد

بازیگری که نقش جوانی علیرضا بیرانوند را بازی می کند جوانی به نام حسین بیرانوند می باشد

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

با توجه به لهجه و گویش خاصی که علیرضا بیرانوند در جوانی داشته، کارگردان این فیلم از بازیگر محلی که از لحاظ ظاهری نیز به علیرضا‌بیرانوند شباهت داشته باشد استفاده کرده است

پیج اینستاگرام

متاسفانه درباره حسین بیرانوند اطلاعاتی در رسانه وجود ندارد و پیج معتبری هم در اینستاگرام متعلق با او یافت نشد.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

اگر از این هنرمند اطلاعاتی دارید و یا از پیج اینستاگرام او آگاهید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی حسین بیرانوند کمک کرده باشید.

فیلم سینمایی «بی رو» سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی و به تهیه کنندگی مجید برزگر روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست + اینستاگرام

فیلم سینمایی «بی رو» هم اکنون در مرحله فنی پس از تولید و ساخت موسیقی قرار دارد تا برای نمایش و رقابت در بخش مسابقه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شود.

بازی در فیلم بیرو

علت اصلی انتخاب من به عنوان بازیگر نقش علیرضا بیرانون» شباهتی بود که به او داشتم، البته دروازه بان بودن من و تسلط به زبان لری هم در این انتخاب موثر بود. قبل از بیرو فیلمی بازی نکردم و ابتدای کار بسیار سخت بود. اینکه می دانستم ایفای نقش اصلی به عهده من است سختی کارم را بیشتر می کرد. او ادامه داد: زندگی واقعی من خیلی شبیه به زندگی علیرضا بیرانوند بود. بعضی از سکانس ها را فکر می کردم زندگی واقعی خودم است. در کل من بازیگر نبودم و سعی کردم هرچه کارگردان می گوید به درستی انجام و حس را به مخاطب منتقل کنم.

اولین بار آقای بیرانوند را در دفتر پیش تولید فیلم دیدم. خیلی به من انرژی داد، حتی زمانی که ایران نبود از طریق فضای مجازی در ارتباط بودیم و من را پشتیبانی می کرد. علیرضا بیرانوند فیلم را دیده و از فیلم راضی بود. این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فجر حضور داشت و من در جشنواره بازخوردهای خوبی گرفتم. تصمیم دارم بازیگری را ادامه دهم و در سینما بمانم.

گفتنی است فیلم سینمایی «بی رو» سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی و به تهیه کنندگی مجید برزگر روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *