بازیگر نقش عمه فروغدر سریال آخر خط کیست؟

بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخرخط کیست؟

بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر کیست ؟ بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری برنامه کودک را به مناسبت پخش سریال طنز آخر خط در نقش عمه فروغ  به همراه تصاویر شخصی و  سوابق هنری و پیج اینستاگرام است در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر

خانم فاطمه امینی بازیگر و مجری برنامه کودک در سال 1365 در شهر تهران دیده به جهان گشوده است و متاهل می باشد.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر سریال آخر خط

آغاز فعالیت هنری

خانم امینی بازیگر نقش عمه فروغ  فعالیت رسمی خود را در عرصه  هنر با بازیگری  آغاز کرد و توانست وارد  نمایش عروسکی شود،

با صدای رسا توانست عنوان یک کاراکتر عروسکی به نام ممل در گروه کودک و نوجوان به عهده بگیرد و به شهرت برسد و در بین کودکان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

پیچ اینستاگرام

علاقمندان به این بازیگر و مجری توانمند میتوانند تصاویر بیشتر ایشان را در پیج رسمی خود در اینستاگرام به نشانی

fatemeh_amini مشاهده کنند.

بازیگر نقش عمه فروغدر سریال آخر خط کیست؟

بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط کیست؟

خانم امینی در جدیدترین کار هنری خود در سریال آخر خط ساخته علی مسعودی که از جمعه۳۰ خرداد ماه ۹۹ به روی آنتن رفت در نقش عمه فروغ بازی میکند.

از  بازیگران این سریال می توان شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فر و کمند امیرسلیمانی  علی صبوری ،مهران رجبی، داریوش سلیمی ،اشکان اشتیاق را نام برد.

ماجرای سریال آخر خط نوشته آقای مسعودی روایت دو پسر خاله شر و شلوغ که به زندان میوفتند و قصد مهاجرت به خارج را دارند را روایت میکند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کامل فاطمه امینی + تصاویر جدید

فاطمه امینی در نقش عمه فروغ در سریال اخر خط

زمان پخش سریال

سریال آخر خط هرشب راس ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما به جای سریال سرباز به روی آنتن میرود ، علاقمندان میتواند تکرار این سریال را در ۱۰صبح روز بعد و ۱:۳۰بامداد و ۱۴:۳۰مشاهده کنند.

بازیگر نقش عمه فروغ

گفتگوی خواندنی با فاطمه امینی

در هر اتفاق بزرگی که رخ می‌دهد بخصوص در مواقع بحرانی مانند زلزله، رعد و برق‌های بزرگ، باران‌‌های سیل‌آسا، توفان و… کودکان بیشتر از بزرگسالان آسیب ‌روحی می‌بینند چون خودشان نمی‌دانند چه باید بکنند و چشم به والدین و بزرگ‌تر‌ها می‌دوزند و منتظرند آنها فضایی ایمن برایشان فراهم کنند. اما آیا واقعا والدین و بزرگ‌ترها، به بچه‌ها امنیت خاطر می‌دهند یا آنها را روی موج اضطراب و استرس سوار می‌کنند.
زلزله اخیر تهران یکی از همین اتفاقات و بحران‌ها بود که نشان داد بیشتر والدین ایرانی بلد نیستند در این‌گونه مواقع چگونه از کودکان خود مراقبت کنند و در فضایی آرام هم استرس را مدیریت کنند و هم به بچه‌ها اطمینان بدهند که برایشان اتفاق بدی رخ نخواهد داد.
با فاطمه امینی، مجری برنامه کودک که با عروسک «مل مل» بین بچه‌ها محبوبیت ویژه‌ای دارد هم‌صحبت شدیم تا برایمان بگوید رسانه‌ها چه نقشی در آموزش والدین در زمان بحران دارند و چگونه می‌توان در این زمان‌ها از روح و جسم کودکان محافظت کرد.
با بچه‌ها در ارتباط هستید و برای آنها برنامه‌ و نمایش اجرا می‌کنید. با شناختی که از روحیه کودکان دارید به نظرتان والدین در مواقعی مانند زلزله چگونه می‌توانند شرایط را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که به روان بچه‌ها آسیب کمتری وارد شود.

تصاویر بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط

گلي خانم چقدر شبيه شماست؟

شخصيت گلي شخصيتي است كه من از بچگي باهاش بازي كردم . الان هر كي از من ميپرسد چند سالت است ، ميگويم ده سال!در برنامه هم من خودم را بازي مي كنم؛ فاطمه اميني كوچولوي هفت هشت ساله را اصلا نقش بازي نميكنم.

يك خاطره از بچگي  خودتان بگوييد

من هميشه در بچگي دوتا عروسك يا دوتا ماشين داشتم كه با آنها بازي ميكردم. هميشه دوتا اسباب بازي مقابل هم قرار ميگرفتند. هميشه جاي اين دوتا حرف ميزدم.جاي عروسك هاي مختلف حرف ميزدم و برايشان قصه مي ساختم

يك پيغام هم از اينجا به بچه ها بدهيد

يك جوري زندگي و كار كنند كه 20 سال بعد بگويند چقدر عالي زندگي كرديم.هر چيز را دوست دارند از بچگي شروع كنند و هيچ وقت در هيچ مرحله اي خنده را فراموش نكنند ، چون خنده همه چيز را هموار مي كند.

تصاویر فاطمه امینی بازیگر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *