بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی و سوابق او را در این صفحه مشاهده نمایید.

بوم و بانو یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و نویسندگی شعله شریعتی محصول سال 1399 است.

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی

زمان پخش سریال تاریخی بوم و بانو از شنبه 15 شهریورماه 99 هر شب ساعت 21:30 از شبکه شبکه دو سیما بود.

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟

سعید دشتی، بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ابله»، فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» و تئاتر «قرار» فعالیت داشته است.

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی

بیوگرافی سعید دشتی

سعید دشتی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1393 در سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی بازی کرده است.

همچنین ببینید: بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دیدن این فیلم جرم است، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سعید دشتی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران احمدی، احمد مهران‌فر، سیامک انصاری و مجید صالحی را تجربه کرد.

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی

اینستاگرام سعید دشتی

صفحه اینستاگرام وی saeeddashti4 می باشد.

بازیگر نقش ماهور در سریال بوم و بانو کیست؟

جوایز و افتخارات

برنده دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر مرد در جشنواره کشوری فیلم کوتاه تدبیر زندگی برای بازی در فیلم کوتاه بلوند

کاندید بهترین بازیگر مرد در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر و برنده جایزه بازیگری مرد در بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور و برنده جایزه بازیگری مرد در جشنواه استانی برای بازی در نمایش سیارود

بازیگر نقش قاسم در سریال بوم و بانو کیست؟ بیوگرافی سعید دشتی

سعید دشتی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1393 در سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دیدن این فیلم جرم است، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سعید دشتی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران احمدی، احمد مهران‌فر، سیامک انصاری و مجید صالحی را تجربه کرد.

در سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما، مهدی احمدی، مسعود رایگان (همسر رویا تیموریان)، بهنام تشکر، فریبا متخصص و ساغر قناعت نقش آفرینی می کند. در سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما، مسعود رایگان از هنرپیشه های قدیمی سینما و تلویزیون، در نقش تیمسار افشار از نظامی های زمان پهلوی، حضور دارد. بهنام تشکر نیز از دیگر هنرپیشه های سریال بوم و بانو است که در نقش سرهنگ سپنتا حضور دارد.

سریال بوم و بانو از سریال هایی است که از نیمه دوم شهریور ۹۹ روی آنتن شبکه ۲ سیما رفته است و مثل سریال سرزده شبکه اول سیما، توانسته بخشی از مخاطبان رسانه ملی را در روزگار پس از دهه اول محرم، به خود جذب کند. زمان پخش سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه است. ۳۵ قسمت دارد.

تصویربرداری سریال بوم و بانو، در شهرک سینمایی غزالی از اواسط نیمه دوم سال ۹۸ آغاز شد و پیش از شیوع کرونا پایان یافت. کارگردانی سریال بوم و بانو را سعید سلطانی بر عهده داشته و در ژانر تاریخی ساخته شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *