بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکسهای جنجالی ساغر قناعت

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکسهای جنجالی ساغر قناعت

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکسهای جنجالی ساغر قناعت را به همراه بیوگرافی در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال تلویزونی جذاب با ژانر تاریخی و درام توسط آقای سعیده سلطانی کارگردانی شده است که این شبها از شبکه دوم سیما بر روی انتن رفته است.

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکسهای جنجالی ساغر قناعت

 

این مجموعه از 15 شریور 99 از شبکه دوم سیما پخش شد و با استقبال قررا گرفت.

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند دیبا زاهدی ،مسعود رایگان، آتیلا پسیانی ،مهدی احمدی، بهنام تشکر از بازیگران شناخته شده این سریال هستند.

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکسهای جنجالی ساغر قناعت

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟

خانم ساغر قناعت نقش مرجان را در این مجموعه ایفا میکند. مرجان یکی از کاراکترهای مهم این سریال است.

بازیگر نقش ماهور در سریال بوم و بانو کیست؟

ساغر قناعت در سال 1394 برای اولین بار در فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی در نقش حنا بازی کرد.

این فیلم داستان دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد، آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

عکس پای ساغر قناعت

ساغر قناعت در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی در نقش حنا بازی کرد. این فیلم داستان دختر و پسری است که در تهران‌ گردی‌ های خود با مردی برخورد می‌ کنند که مشکلی دارد، آن‌ ها سعی می‌ کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. وی بهترین بازیگر زن در فستیوال اورنبورگ روسیه برای فیلم مالاریا شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر و همسرش بهروز افخمی

اما با وجود علاقه بسیار به بازیگری و حضور در این عرصه، خانواده وی مخالفت شدیدی با ورود وی به سینما و عرصه بازیگری داشتند و از این کار ممانعت می کردند و آن را لطمه ای برای درس او می دانستند.

سریال بوم و بانو در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است. در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد.

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکسهای جنجالی ساغر قناعت

سال نام فیلم نقش کارگردان
۱۳۹۴ مالاریا حنا پرویز شهبازی
۱۳۹۶ جشن دلتنگی سارا پوریا آذربایجانی
۱۳۹۸ روز بلوا بهروز شعیبی

تلویزیون

 
سال نام سریال نقش کارگردان
۱۳۹٩ بوم و بانو مرجان سعید سلطانی

جوایز و افتخارات

۲۰۱۷- بهترین بازیگر زن دهمین فستیوال بین‌المللی اورنبورگ روسیه

بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو کیست؟ عکس ها جنجالی دیبا زاهدی

خواهر ماهور در سریال بوم و بانو شبکه ۲ سیما، ۳ سال از ماهور (دیبا زاهدی) بزرگ تر است. اتفاقا هر دو نیز متولد آذر ماه بوده و نقش آفرینی آن ها در این مجموعه تلویزیونی محرم ۹۹ شبکه ۲ سیما، توانسته نظر نسبی مخاطبان این شبکه را با خود همراه کند.

فعالیت های سینما و تلویزیون ساغر قناعت کمتر از دیبا زاهدی است. در سال ۱۳۹۴، نخستین تجربه سینمایی بلند ساغر قناعت را در فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی شاهد بودیم که بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو در این فیلم، در نقش حنا ظاهر شده بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عاشق❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *