بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی به همراه تصاویر شخصی او را در ادامه مشاهده نمایید.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

پاشا جمالی متولد 31 خرداد 1370 در رشت، بازیگر است. پاشا جمالی از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری و تئاتر داشته است.

پاشا جمالی در سال ۱۳۸۸ مدرک لیسانس ادبیات نمایشی را از دانشگاه دولتی تهران گرفت. او به پیشرفت در حرفه بازیگری بسیار اهمیت می دهد و همه تمرکزش برای پیشرفتش در این حوزه است.

پاشا جمالی قبل از بازیگری در سریال شهرزاد در تئاترهای زیادی در شهر تهران بازی کرده است و حتی چند پیش نمایش برای تئاتر شهر تهران نوشته است.

یکی از بازیگران سرشناس کشورمان آقای پاشا جمالی این روزها در حال بازی در سریال نون خ می باشد

مجموعه ای به کارگردانی آقای سعید آقاخانی که در کردستان فیلمبرداری شده را برای عید نوروز ۹۸ از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته است

بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی

بیوگرافی پاشا جمالی

آدرس پیج اینستاگرامش instagram.com/pashajamali

او متولد دهه شصت بوده و در سریال نون خ نقش مهیار را بر عهده دارد که تصمیم دارد ازدواج کند و به خواستگاری دختر نوری می رود و در جریان این مجموعه و سناریو اتفاقات جالبی برای به وجود می آید

در عید نوروز ۱۳۹۸ این مجموعه ای دوست داشتنی با ژانر طنز از شبکه اول پخش می شود که باعث استقبال بسیار زیاد مردم از این مجموعه تلویزیونی شده است و بسیاری از مردم را از اول نوروز در مقابل شبکه اول سیما نشانده

پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون که در حال حاضر یکی از بهترین های این مجموعه به شمار می آیند

این بازیگر سرشناس کشورمان با سریال شهرزاد به شهرت رسید و در نقش اصغری بازی کرد

مهیار در سریال نون خ و آدرس اینستاگرام پاشا جمالی

بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ

مجموعه شهرزاد یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی سال‌های اخیر بوده که استقلال بسیار زیاد مردم روبرو گردیده است
این هنرمند دوست داشتنی بعد از مجموعه شهرزاد موفق شد که پیشنهادات بازیگری بسیار زیادی به او شود

از فیلم های سینمایی که بازی کرده میتوان به فیلم یک شهروند کاملا معمولی اشاره کرد که توسط آقای مجید برزگر کارگردانی شد و در سال ۱۳۹۴ بر روی پرده سینماها رفت

بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ

بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی

 

حالا با حضورش در مجموعه مولفه و نقش مهیار گامی بسیار بزرگ را در تلویزیون برداشته تا بتواند استعداد خود را به مخاطبان تلویزیونی هم نشان بده

بدون شک این مجموعه می‌تواند گام بسیار بلند و سکوی پرتابی برای او به سمت شهرت و محبوبیت در بین مخاطبان تلویزیونی گردد و یکی از همکاری‌های بسیار خوب او با آقای سعید آقاخانی باشد

بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی

عکس های جدید پاشا جمالی

پاشا جمالی در سالهای اخیر به خوبی نشان داده است که بازیگران بسیار با استعداد و توانمند کشورمان میباشد که در فیمل ها و سریال های مهمی بازی کرده و توجه مردم به خود جلب کرده است .

او حالا به یک بازیگر درجه یک تبدیل شده که مردم بسیار دوستش دارد چرا که نقش های مهم و طنزی را بازی کرده که باعث شده مورد توجه قرار بگیرد.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

حضور در سریال شهرزاد و نون خ برگ برنده ای برای او به شمار می آید و کارنامه ای بسیار موفقی را جمع آوری کرده است.

سریال نون خ که به دلیل علاقه مخاطبان تلویزیونی توسط برخی از شبکه های صدا و سیما بازپخش میشود به شهرت بیش از پیش پاشا جمالی افزوده است.

شبکه آی فیلم در جدید ترین برنامه های خود سریال نون خ را بر روی آنتن برده که باعث توجه دوباره مرد به بازیگران این مجمعه شده است.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویربازیگر مهیار در سریال نون خ

فیلم شناسی پاشـا جمالی

جمالی در آثاری همچون یک شهروند کاملا معمولی، موریانه و سریال شهرزاد (فصل سوم) و شهرزاد (فصل دوم) و شهرزاد (فصل اول) به ایفای نقش پرداخته است. او توانسته با بازی در نقش اصغری در سریال شهرزاد محبوبیت خاصی بین مخاطبان این سریال بدست آورد.

در سال ۱۳۹۶ در فیلم سینما لونه زنبور تجربه جدیدی را کسب کرد و با بازی در نقش بابک توانست عملکردی بسیار خوبی را از خود نشان دهد و مورد تحسین کارشناسان سینمایی قرار بگیرد.

جدیدا نیز در سریال ن.خ سعید آقاخانی به ایفای نقش پرداخته و قرار است در ایام عید روی آنتن برود.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

استعداد پاشا جمالی در سریال جذاب و پر بیننده شهرزاد توسط حسن فتحی کارگردان این سریال کشف شد.

وی توانست در نقش اصغری شاگرد مغازه ی فرش فروشی هاشم خان دماوندی (با بازی مهدی سلطانی سروستانی) خوش بدرخشد.

اصغری عاشق دختر هاشم شده و تمام تلاشش را می کرد تا به وی ابراز علاقه کند.

پاشا جمالی در سریال شهرزاد با مهدی سلطانی سروستانی، نهال دشتی، ترانه علیدوستی، محمود پاک نیت، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار و … همبازی بود.

بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی

درخشش در نقش مهیار سریال نون خ

اگر بیننده فصل اول سریال ن خ باشید بازی مهیار را که در نقش خواستگار روژان و داماد خانواده نورالدین خانزاد است را دیدید

فصل اول سریال نون.خ به سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید شد و اکنون نیز فصل دوم آن از جمعه ۲۲ فروردین ماه ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفته است.

همچنین ببینید:

مهیا پسر ساده ای بوده که در فصل اول نون خ نامزد روژان بود و در فصل دوم همسر او میباشد پسری که در فصل دوم در یک شرکت کار میکند که برای دختران دم بخت خواستگار سوری میفرستد تا آنها را خوشحال کند.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

پاشا جمالی در کنار فعالیت های بازیگری، تجربه دستیاری در برنامه کلاه قرمزی را نیز دارد. بازی در سریال نون.خ و در کنار سعید آقاخانی یکی از تجربه های خوب پاشا جمالی بود.

کاراکتر مهیار همیشه در ذهن مردم خواهد ماند و احتمال دارد مثل کاراکتر های نقی معمولی و ارسطو در سریال پایتخت این کاراکتر هم ماندگار شود و به یک برند برای این بازیگر به شمار اید.

باید ببینیم در اینده استقبال از این سریال چگونه خواهد بود آیا فصل سوم نون خ نیز ساخته میشود یا خیر.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

افشاگری پاشا جمالی در مورد سانحه هوایی

پاشا جمالی یکی از مسافران هواپیمایی بود کـه در مسیر رشت_تهران دچار آتش سوزی موتور شد. بعد از تکذیب این خبر توسط اداره کل فرودگاه گیلان پاشا جمالی واکنش نشان داد و با انتشار تصاویر پرواز و بلیط هواپیما اقدام بـه افشاگری کرد.

او گفت: عجب آدما ي بدی هستیم. دیروز موتور هواپیما «مینی بوس هوایی» تویه آسمون آتیش گرفت نصف راه رو رفته بودیم، ولی سقوط نكردیم ولی چیزی از ارزشمون كم نشد. شـما دروغگو هستین، بارمون رو فقط با این كاغذ بـه مـا میدادین با مدرك و سند. پروازمون هم تاخیر داشت، هم تویه آسمون بی موتور شد ماشاالله همه ی خوشگلی یارو باهم دارین. متشكرم از خلبان و مهمانداران عزیز.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

پاشا جمالی اولین تجربه خود در قاب تلویزیون را با سریال نون خ در نورز 98 با نقش مهیار بدست آورد و در فصل دوم و سوم این مجموعه هم حضور داشت.
مشهور شدن پاشا جمالی

او با بازی در سریال پربیننده شهرزاد دیده شد و سپس با بازی در فیلم سینمایی لونه زنبور به یک چهره شناخته شده تبدیل شد، اما عمده شهرت وی مربوط به بازی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی میباشد.

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. چطور تو 18 سالگی لیسانس گرفت ؟

  2. خوب بازی کرده نقش یه ادم خل و چل رو

  3. به نضرم توی نون خ خیلی خوب بازی کرده و خیلی خل و چله👍👍💖👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *