بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست (عکس های جنجالی هدیه بازوند)

بازیگر نقش روژان در سریال نون خ 4 کیست (عکس های جنجالی هدیه بازوند)

بازیگر نقش روژان در سریال نون خ 4 کیست

هدیه بازوند متولد ۲۷ مرداد ماه ۶۶ می باشد و در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد می باشد. وی دو برادر دارد و هنوز ازدواج نکرده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می‌باشد که با گذراندن دوره‌های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد. د ادامه عکس های هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ + تصاویر هدیه بازوند بازیگر معروف و توانمند سینما و تلویزیون را در ادامه ای بخش مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست (عکس های جنجالی هدیه بازوند)

این بازیگر جوان متولد مردادماه سال ۶۶ در بندرعباس است و در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده است. هدیه بازوند بازیگری را در کلاسهای بازیگری امین تارخ آموخت و بعد از آن وارد کلاسهای بازیگری سیروس الوند و بهرنگ توفیقی شد و با سریال هشتگ خاله سوسکه اولین بار به صورت جدی در دنیای بازیگری مقابل دوربین قدم گذاشت و فیلم آنجا همین ساعت اولین فیلم سینمایی او است.

بیوگرافی بازیگر نقش روژان در سریال نون خ 4

هدیه بازوند متولد سال 1366 و مرداد ماهی می باشد. او زاده بندر عباس اسـت و اصالتا کرمانشاهی می باشد. خانم هدیه بازوند در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و با شرکت در کلاس هاي آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده اسـت.

او 2 برادر دارد کـه تصاویر انها در صفحه اینستاگرام خود بـه اشتراک گذاشته اسـت. بـه محض دریافت اطلاعات بیشتر این صفحه بروز رسانی می‌شود.

خانم بازوند کـه در دهه سوم زندگی خود قرار دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

یکی از مجموعه های دیدنی و جذاب تلویزیونی که این شب ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود مجموعه نون خ به کارگردانی آقای سعید آقاخانی می باشد

مجموعه ای شاد و مفرح که باعث سرگرم کردن مردم در ایام نوروز شده است و بسیاری از مخاطبان تلویزیونی را سرگرم این مجموعه کرده است.

عکس های هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

همچنین ببینید:

بازیگران شناخته شده در آن حضور دارند که با یک سناریو جذاب و کمدی باعث ارتباط برقرار کردن مردم با این سناریو شده و بدون شک می تواند به عنوان پربیننده ترین مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز ۹۸ لقب بگیرد

عکس های هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

یکی از بازیگران نقش اصلی این کار خانم هدیه بازوند می باشد و به عنوان عروس این مجموعه به ایفای نقش پرداخت به عبارتی در مرکز داستان و سناریو قرار دارد

مهیار به خواستگاری روژان آمده اما پدران آنها در مجلس خواستگاری به جای اینکه درباره عروس و داماد صحبت کنند درباره مسائل مالی که با یکدیگر دارند گفتگو می‌کنند و این باعث می‌شود که روژان نسبت به آنها اعتراض کرده و غمگین شود و مهمانی را ترک کند

عکس های هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

او که به شدت از این اتفاق ناراحت است به پدر خود که نوری نام دارد می گوید نباید که این کار را انجام می دادید اما او می‌گوید که صحبت آنها درباره وضعیت مالی به خاطر گرفتن عروسی آنها بوده

بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟ + تصاویر

به هرحال این مجموعه حکایت های خاص خود را دارد که خانم هدیه بازوند موفق شده به بهترین شکل ممکن نقش خود را بازی کند و در کنار پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار استعداد بسیار خوب خود را نشان بدهد

سوابق

این خانم هنرمند علاوه بر این مجموعه در تئاتر و سینما هم فعالیت دارد

بیوگرافی بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟ + تصاویر

او در فیلم سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند تجربه حضور در سینما را هم تجربه کرده است در کنار آقای پرویز پرستویی و ماهور الوند و آقای فتحی به هنرنمایی پرداخته

عکس های بی حجابی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

عکس های هدیه بازوند

خانم هدیه بازوند با درخشش در سریال نون خ توانست به شهرت بسیار زیادی در نزد مخاطبان تلویزیون برسد و همین میتواند گام مهمی از او به سوی درخشش در بازیگری باشد که بازی او به خوبی دیده شود.

همچنین ببینید: بیوگرافی شیدا یوسفی و ندا قاسمی

آقای سعید اقانی که یکی از کارگردانهای با سابقه و حرفه ای کشورمان است بدون شک هر بازیگری که در کارهای او حضور داشته باشد میتواند به شهرت زیادی برسد به خصوص اگر کسی مثل خانم بازوند استعداد زیادی هم در بازیگری داشه باشد بدون شک خواهد توانست خیلی زود به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

سریال نون خ به قدری مورد استقبال مردم قرار گرفت که شبکه های مختلف صدا و سیما و همچنین ماهواره ای اقدام به بازپخش آن کردند که یکی از پرمخاطب ترین شبکه ها یعنی شبکه آی فیلم این مجموعه را بازپخش کرده است.

بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟ + تصاویر هدیه بازوند

هدیه بازوند زاده ۲۷ مرداد دهه ۶۰ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بازیگر ایرانی دانش آموخته رشته بازیگری بوده و یکی از بازیگران سینما و تئاتر و تلویزیون می باشد که این روزها شاهد نقش آفرینی وی در سریال نوروزی نون خ کارگردانی سعید آقاخانی می باشیم

عکس های هدیه بازوند و همسرش بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

جدیدترین اثر او در سریال نون خ می باشد که در سال ۹۷ برای بازی در نقش دختر خانواده نورالدین خانزاده ظاهر شده است.
بجز این هنرمند صبا ایزدپناله در نقش کژال و شیدا یوسفی در نقش مرجان و ندا قاسمی نیز در نقش خواهرانش حضور دارند.

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

هدیه بازوند : «به چی خیره شدم با این تعجب و بهت و حیرت؟!؟ امسال هم روز تولدم شد و من به این عکس خیره شدم.. برام جالبه که کودک درونم هنوز همین قدیه»

عکس های بی حجابی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

هدیه بازوند : «خب میدانی؟ بدبختی از آنجا شروع شد که گفتیم ما منطقی هستیم.. یکی مان پرسید منطقی یعنی چه؟ آن یکی جواب داد یعنی هر بلایی سرت آمد، صدایت درنیاید… این شد که یارمان بد کرد و صدامان در نیامد.. عزیزمان مُرد و صدامان در نیامد.. عشق مان رفت و صدامان در نیامد.. توی خانه، سرخاک، وسط سالن فرودگاه، .. به جای اینکه گِل سرمان بگیریم و خودمان را چنگ بزنیم و فریاد بکشیم و شیشه بشکنیم تا نشکند ، نرود، بماند ، هی منطقی رفتار کردیم. ایستادیم و بغض هامان را قورت دادیم و لبخند زدیم. مثل احمق ها دست تکان دادیم و گذاشتیم رفتنی ها بروند.. از خانه، از دنیا، از دست…»

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

در ایام نوروز سال ۱۳۹۸ با بازی در نقش روژان در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید.

بازی خوبش با لهجه کردی باعث شد در فصل دوم سریال نون خ نیز حضور داشته باشد.

در سریال نون خ در کنار ندا قاسمی، پاشا جمالی، سعید آقاخانی، علی صالحی، شقایق دهقان، مجید یاسر، حمید لولایی، صهبا شرافتی و … به ایفای نقش پرداخت.

طرفداران این بازیگر در اینستاگرام با استناد به موفقیت وی در ایفای نقش روژان و همچنین زیبایی ظاهری این خانم بازیگر، او را بازیگری آینده‌دار در تلویزیون و سینما می‌دانند.

بدون شک حضورش در نون خ باعث شده که در بین مخاطبان تلویزیونی محبوب  و مشهور شود اتفاقی که برای او خیلی خوب خواهد بود چرا که میتواند به زودی گام های بیشتری را در عرصه بازیگری بردارد..

عکس های هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال “نون.خ” در خصوص علاقه مخاطب و بیننده برای ادامه “نون.خ”، گفت: انتظارات و توقعات آنقدر بالا رفته که از ما می‌خواهند موضوعات جدیدی را دستمایه قرار دهیم و “نون.خ” در فصل‌های بعدی ادامه پیدا کند. تا اینجا بازخوردهایی که داریم مردم مناطق کُرد بسیار به ما عنایت داشتند و استقبال کردند. البته ما معتقدیم کارمان بدون عیب نیست و تلاش‌مان این بوده کاری که رنگ و لعابِ فرهنگ ایرانیان این منطقه را نشان می‌دهد و از جاذبه‌های مناطق بکر و دیدنی‌اش حرف می‌زند را نشان دهیم. مردی پای تلویزیون بنشینند و یاد مشکلات ناشی از این روزهای جامعه نیفتند. برای ما کیفیت مهم بوده که لبخند رضایت مردم را ببینیم. از طرفی دیگر در راه ایجاد پیوند میان اقوام، مردم با کرمانشاه و کردستان و مناطق غرب کشور آشنا شوند.

دلیل ازدواج نکردن

هدیه بازوند، بازیگر سریال«نون.خ» پس از حضور در برنامه «دورهمی» یک خاطره از گم شدنش برای رفتن، سر صحنه فیلمبرداری تعریف کرد و اعلام کرد که در پیدا کردن مسیر بسیار ضعیف است.

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، (جمعه ۳۰ خرداد ۹۹) ، میزبان هدیه بازوند، بازیگر سریال «نون. خ» بود. این بازیگر درباره عدم توانایی در مسیر یابی و دلیل ازدواج نکردنش صحبت کرد.

مهران مدیری در بخشی از برنامه رو به مهمان خود گفت: «خانم بازوند بسیار در مسیر یابی ضعیف هستند، حتی ممکن است از خانه خودشان هم خارج می‌ شوند گم شوند.»

بازوند هم در پاسخ گفت: «بله، دقیقا این مشکل من است که بسیار در پیدا کردن مسیر ضعیف هستم، یکبار برای ضبط سریال «نون. خ» باید می‌ رفتیم روستاهای نزدیک امامزاده داوود. با همکاران بودیم و آن شب برف سنگینی می‌ آمد و من چون در جنوب بزرگ شدم تا به حال برف ندیده بودم و راه رفتن روی آن را هم بلد نبودم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *