بیوگرافی مری خدارحمی بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس (عکس های جنجالی)

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس کیست ؟ + بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس را به همراه تصاویر شخصی سوابق هنری و پیچ اینستاگرامش  در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی مریم خدارحمی

خانم مریم خدارحمی بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون ایران در شانزدهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر اصفهان دیده به جهان گشوده است.

وی دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته فیلمسازی می باشد و سال ها در سیمای اصفهان مشغول به فعالیت بوده است.

بیوگرافی مری خدارحمی بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس

آغاز فعالیت هنری

خانم خدارحمی کلاسهای بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان پیکر و فعالیت خود را در عرصه بازیگری به طور رسمی در سال ۱۳۸۰ از شهر اصفهان و سیمای اصفهان شروع کرد و توانست در سریالهای بی‌نظیری همانند کارگاه رشید، گلهای شمعدانی و نقش جهان بازی کند و پس از به تهران آمد و فعالیت رسمی خود را در عرصه بازیگری ادامه داد و توانست در سریال یک وجب خاک علی عبدالعلی که از شبکه سه سیما پخش شد بازی کند و در بین مردم به شهرت برسد همچنین توانست بعد از آن در سریال‌های پرمخاطبی مانند سه پنج دو ، آرزوهای شیرین ،دوردست ،پاتوق ،خانه شش در بازی کند و بعد از آن توانست در فصل سوم ستایش و سریال پرمخاطب بچه مهندس ۳ نیز بازی کند.

شهرت

خانم خدارحمی توانست با بازی در سریال دوردست ها ساخته آقای جواد افشار به اوج شهرت برسد.

وی علاوه بر حرفه بازیگری تجربه کارگردانی فیلم کوتاه کوچ را در سال ۹۵ در کارنامه تجربه شخصی خود دارا می باشد.

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس کیست؟

از بازیگری تا فوتبال

خدارحمی همچنین علاقه زیادی به فوتبال دارند و به طور حرفه‌ای در تیم فوتبال هنرمندان بازی کرده است اما به دلیل مصدومیتی که برایش اتفاق افتاد برای همیشه با فوتبال خداحافظی کرد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کامل مریم خدارحمی بازیگر + تصاویر جدید

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس چه کسی میباشد؟

مریم خدارحمی بعد از بازی در سریال بچه مهندس ۳ در نقش مربی پرورشگاهی توانست در سریال دخترم نرگس که قرار از چهارم تیرماه از شبکه اول سیما راس ساعت ۲۲ به روی آنتن رود نیز در نقش اصلی این سریال حضور دارد.

اینستاگرام مریم خدارحمی

صفحه رسمی ایشان به نشانیmaryam_khodarahmi فعال می باشد ، علاقمندان میتوانن تصاویر بیشتر این هنرمند را در پیج اینستاگرام ایشان مشاهده کنند

تصاویر مریم خدا رحمی بازیگر نقش نرگس

از دیگر دلایل شهرت این خانم میتوان به حضور در سریال بچه مهندس اشاره کرد که توسط علی غفاری ساخته شد و و از بازیگران آن می‌توان به ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند اشاره نمود.او در این سریال در نقش آسیه ایفای نقش میکرد.

بیوگرافی مریم خدارحمی

به گفته خودش زمانی که از پله ها سقوط کرد صدای جیغ اطرافیان بلند شد و زمانی که به زمین برخورد کرد دیگر چیزی را ندیده و بی هوش شده.پزشکان گفته بودند که اگر به هوش نیاید احتمال مرگ مغزی بسیار زیاد است و خانواده اش چند روز اقدام به راز و نیاز با خدا کرده و از خداوند خواسته اند که مریم خدارحمی به هوش بیاید که خوشبختانه این خانم هنرمند به هوش امد و ماجرا ختم بخیر شد.

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس

تهیه کننده این سریال میگوید در این سریال حدود 400 بازیگر اصلی و فرعی داریم که از این تعداد حدود 7-8 نفر بازیگر پایتخت‌نشین‌اند و در کنار این دوستان از بازیگران محلی و بومی نیز بهره برده‌ایم. طبیعی بود که تصمیم گروه برای نقش‌های اصلی استفاده از بازیگرانی باشد که برای مخاطبان شبکه‌های اصلی نیز شناخته شده و مطرح‌اند.

تصاویر مریم خدارحمی

سلیمان‌پور ضمن اشاره به لزوم توجه به ظرفیت‌های بومی استان‌های مختلف درباره جذابیت سریال‌هایی که در شهرهایی غیر از پایتخت ساخته می‌شوند تصریح کرد: طبیعی است وقتی بیننده از لحاظ بصری با تنوع لوکیشن، تصویر و اماکن جدید رو به رو می‌شود جذب سریال خواهد شد و این موضوع کمک بیشتری در جذب او برای تماشای سریال می‌کند. البته به غیر از لوکیشن، سایرشاخصه‌های بومی و محلی ما مانند لباس محلی و یا حتی زبان و لهجه در کار کمتر است و فقط ترانه پایانی سریال به زبان محلی آذری است.

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس (عکس های جنجالی)

مریم خدارحمی درباره شخصیت نرگس، نقشی که در سریال “دخترم نرگس” آن را بازی کرده، گفت: نقش نرگس شخصیت اصلی سریال است. قصه سریال “دخترم نرگس” حول مشکلات خانوادگی نرگس پیش می‌رود و به دو بخش تقسیم می‌شود که در بخش اول روایت ماجراهای پلیسی را شاهدیم و در بخش دوم بیشتر دغدغه‌های خانوادگی مورد توجه قرار می‌گیرند.

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس (عکس های جنجالی)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. سلام, به این خانوم میگن یه بانوی تمام عیار ایرانی, ای کاش تمام دختر خانوم ها مثل ایشون همه جور خوب بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *