سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟ بیوگرافی

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟ بیوگرافی و سوابق هنری او را در این صفه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خانم سارا مغربی بازیگر جوان و با استعداد کشورمان در جدیدترین کار حرفه‌ای خود در سریال بوتیمار بازی کرده است اولین تجربه توانست نشان بدهد که استعداد زیادی در عرصه بازیگری دارد خانم هنرمند با این که تجربه بازی در تلویزیون کرونا داشته اما در تئاتر چندین نمایش مهم و پر بیننده را بازی کرده است حالا با سریال بوتیمار توانست گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد

سریال بوتیمار از  سریال ها جذاب تلویزیونی بوده که این شب ها مهمان خانه های مردم شده است و از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفته است.

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که در ژانر طنز فعالیت میکنند بازیگرانی که هرکدام از انها به عنوان یکی از سوپر استار های سینمای ایران محسوب میشوند.

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

یکی از بازیگران جوان و جویای نام این سریال خانم سارا مقربی بوده که نقش نهال را در این سریال بر عهده دارد که میخواهیم در این صفحه به بیوگرافی این هنرمند بپردازیم تا شما بیشتر با این خانم بازیگر آشنا شوید.

بیوگرافی سارا مقربی

سارا مقربی بازیگر جوان و کم تجربه اما بسیار توانایی است که در سریال بوتیمار نقش نهال را بازی کرده است.

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

مقربی برای اولین بار در سریال نوروزی ۱۴۰۰ شبکه سوم سیما به نام “بوتیمار” در قالب تلویزیون ظاهر شد (سریال بوتیمار که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود).

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

درباره سوابق هنری و آثار نمایش ها و فیلم و سریال سارا مقربی اطلاعات جامع و کامل شخصی و هنری موجود نیست‌ و تاکنون گفتگو و مصاحبه ای با رسانه و روزنامه های خبری انجام نداده و مخاطبان او را برای اولین بار با این بازیگر جوان در سریال بوتیمار آشنا میشوند.

وی که کار هنری خود را با تئاتر آغاز کرده در نخستین تجربه بازیگری خود در سریال بوتیمار در نقش نهال به بازی پرداخته است .

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست؟

اینستاگرام سارا مقربی

صفحه شخصی این هنرمند با آیدی saramogharabi_ فعال است ، علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر وی را در صفحه رسمی او به نشنی فوق ببینید.

علی صبوری در سریال بوتیمار یکی از نقش های اصلی را بازی می کند او نقش نیما پسر جوانی را بازی می کند که عاشق دختری به نام نهال با بازی  سارا مقربی  شده است. داستان عاشقانه این دو جوان سکانس های کمدی زیادی را به وجود آورده و از داستان های فرعی بامزه سریال طنز بوتیمار است.

سریال بوتیمار سریالی طنز است که مرجانه گلچین و حمید لولایی ،اشکان اشتیاق ،  علی صبوری ، سارا مقربی ، دانیال جعفری و سام غریبی در آن ایفای نقش می کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *