بازیگر نقش پریسا در دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

بازیگر نقش پریا در دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام یاس نوروزی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

بازیگر نقش پریا در دودکش 1 و 2 کیست

یاس نوروزی بازیگر نوجوان و با استعداد سینما و تلویزیون کشورمان بوده که متولد ۵ مرداد ۱۳۸۵ در تهران می باشد

او در سریال و فیلم های متعددی بازی کرده و از دوران کودکی تا به حال به صورت متداوم در مقابل دوربین بازی کرده است

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

سوابق هنری

او بازیگری را در زمان کودکی آغاز کرد و موقعی که به مدرسه می رفت به او پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی عملیات مهد کودک به کارگردانی فرزاد اژدری را دادند

رابط و واسطه بازیگر شدن یاس نوروزی دوست مادرش بود که به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می کرد

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

بیوگرافی یاس نوروزی

به دلیل استعداد بالایی که در بازیگری داشت در سریال های پادری و دزد و پری به کارگردانی حسین قناعت پرداخت و سپس در فیلم های فراری و مجرد ۴۰ ساله و شیک شب و لامپ صد و در مسیر باران جاهای دیگر خود را برداشت

جدیدترین فعالیت هنری او سریال دودکش بوده که نقش پریا را بازی می‌کند و در کنار هومن برق نورد و سیما تیرانداز بازی می کند

بازیگر نقش پریا در دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2 کیست؟

سریال دودکش به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، یکی از سریال های پر مخاطب تلویزیون در سال های اخیر است که سری دوم آن نیز در ادامه فصل اول آن تولید شد.

بازیگر نقش پریا در دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

بیشتر ببینید: بیوگرافی امیر نوروزی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و فرزندان

در این سریال علاوه بر بازیگران سرشناس، بازیگر نوجوانی به در نقش پریا دختر خانواده مشتاق حضور داشت که در کنار محمد شیرخانلو بازیگر نوجوان دیگر این سریال نقش آفرینی می کرد.

بازیگر نقش پریا در دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

سریال “دودکش ۲” روایتگر خانواده بامزه ی “فیروز مشتاق” است که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر “بهروز”، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به “ضرس قاطع”، شروعی برای فرو رفتن خانواده در “آمپاس” است!

اینستاگرام یاس نوروزی

در اینستاگرام میتوانید پیج خانم یاس نوروزی را با آیدی yas.norouzi مشاهده نمایید

او با معرفی دوست مادرش به کارگردان یک فیلم در ژانر کودکان به نام “عملیات مهدکودک” برای تست بازیگری می رود و پس از قبولی به لیست بازیگران این سریال اضافه می شود.

پس از این تجربه، برای بازی در چند فیلم دیگر نیز از جمله “فیلم دزد و پری” دعوت می شود که برای بازی در این اثر، موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک بیست وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می شود.

در این سال‌ها یاس نوروزی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدرضا شیرخانلو با 4 مرتبه، شهین تسلیمی با 2 مرتبه، پارسیا شکوری فرد با 2 مرتبه، نادر سلیمانی با 2 مرتبه و نصرت میرعظیمی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با یاس نوروزی داشته‌اند.

بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2 کیست + عکس جنجالی و اینستاگرام

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی یاس نوروزی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. یاس نوروزی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 60% آثار وی سینمایی و 40% آثارش تلویزیونی است. در واقع یاس نوروزی از مجموع 5 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم قهرمانان کوچک، فیلم دزد و پری و فیلم شیفت شب به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال پادری و سریال دودکش بازی کرده است.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی دودکش آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبه‌رو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *