بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پسر فاطمه گودرزی

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی و همسرش دریا مرادی دشت را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پویان گنجی متولد 19 مرداد سال 1367 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

در یا خانواده 4 نفره به دنیا آمده و مادرش فاطمه گودرزی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و پدرش هم عبدالرضا گنجی بازیگر و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به نام آوا دارد.

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی که چندیست به لطف شهرت مادرش وارد دنیای بازیگر شده نقش این کاراکتر را بر عهده دارد.

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پسر فاطمه گودرزی

این سریال از 4 مهرماه بر روی انتن رفته است و مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است.

پویان گنجی و دریا مرادی دشت پسر و عروس فاطمه گودرزی هستند که در سریال ایلدا نقش‌های گندم و یاور را بازی کرده‌اند. با بیوگرافی این زوج هنرمند آشنا شوید.

پویان گنجی فرزند فاطمه گودرزی و عبدالرضا گنجی است. او روز 19 مرداد سال 1367 به دنیا آمده است و یک خواهر نیز دارد که خواهرش هم بازیگر است البته غیر از بازی ترجیح می‌دهد کمتر جلوی دوربین برود.

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پسر فاطمه گودرزی

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی

پویان گنجی در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده و مدرک کارشناسی دارد. او فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال 87 شروع کرده و البته می‌گوید زیاد کار نکرده است. پویان می‌گوید به گفته دیگران شبیه رامبیر کاپور، بازیگر هندی است. او گفته: قبلا دست و پا زدم مجری باشم، اما نشد.

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی

پویان گنجی قبل از بازی در نقش یاور در سریال ایلدا در فیلم مرا بشناس و سریال‌های چهل، ما فرشته نیستیم و جاده چالوس بازی کرده بود.

دریا رابطه خوبی با مادرشوهرش یعنی فاطمه گودرزی دارد و گفته است: او مادرشوهر نیست بلکه مثل مادر خودم است. من به عنوان مادرشوهر به او نگاه نمی‌کنم بلکه دوست هستیم و بهترین راهنمای من است.

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی

ویان گنجی در برنامه فرمول یک درباره نحوه ازدواج با همسرش توضیح داد: من و خانمم ۱۰ سال است همدیگر را می‌شناسیم و با آشنایی کامل خانواده‌ها ازدواج کردیم. سر کار هم با هم آشنا شدیم. من آدم استرسی نیستم، اما قبل از خواستگاری به خانمم می‌گفتم من استرس گرفته‌ام و نمی‌دانم چه بگویم. رفتیم و در جلسه بیشتر مامانم و مامانش صحبت کردند.

بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا عکس جنجالی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *