فیلم / شوخی زشت برنامه مهمونی ایرج طهماسب خواهرمو گرفتن

فیلم کامل مهمونی ایرج طهماسب خواهرمو گرفتن (قسمت دوم برنامه مهمونی)

برنامه مهمونی ایرج طهماسب که در نوروز 1402 در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود استقبال خوبی از آن صورت گرفته است و آن هم شوخی ایرج طهماسب و عروسک هایش در این برنامه میباشد برنامه ای که مخاطبان زیادی دارد.

انتشار خبر آغاز پخش فصل دوم «مهمونی» کاری از ایرج طهماسب همزمان با سال نو پس از اتفاقات شش ماهه دوم سال گذشته، چیزی نبود که با استقبال همگان مواجه شود و نظرات متفاوتی را در فضای مجازی برانگیخت. این انتقادات با شروع «مهمونی» که از آغاز فروردین ۱۴۰۲ هر روز از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود بیشتر شد. از جمله این موارد، انتقاد از شوخی ایرج طهماسب با جمله «خواهرم را گرفتن» بود.

فیلم / شوخی زشت برنامه مهمونی ایرج طهماسب خواهرمو گرفتن

نکته جالب اینکه هم رسانه های داخلی و هم خارج از ایران به ایرج طهماسب و برنامه مهمونی حمله کرده اند و معتقدند نباید چنین شوخی با اغتشاشات میشد.

فیلم شوخی برنامه مهمونی ایرج طهماسب

برای دانلود کامل این قسمت اینجا ضربه بزنید

انتشار خبر شروع فصل دوم سریال مهمونی ایرج طهماسب همزمان با سال جدید پس از اتفاقات نیمه دوم سال گذشته با استقبال همگان مواجه نشد و نظرات مختلفی را در پی داشت. در فضای مجازی این انتقادها با پخش «مهمونی» که از ابتدای فروردین 1402 هر روز از پلتفرم های فیلمو و نماوا پخش می شد، بیشتر شد. از جمله این موارد، انتقاد به شوخی ایرج طهماسب با عبارت «خواهرمو گرفتن» بود.

در بخشی از قسمت اول «مهمونی» سیروس با بازی سهیل رهبر زارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال 1401 چطور بود گفت خوب است، خواهرم را گرفتند طهماسب که تعجب کرده بود پرسید: «خواهرت را گرفتند؟ و سیروس پاسخ داد که در خیابان راه می‌رود و سر کار می‌رود. طهماسب پرسید کی گرفته؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتش (یعنی ازدواج کرده است).

حواشی

لازم به ذکر است با توجه به اتفاقات سال 1401 در خیابان ها، خواهرم را گرفتن نه تنها با عبارات خنده دار بلکه بسیار غم انگیز در واقعیت تلقی شد و باعث اعتراض کاربران فضای مجازی شد.

کاربران پس از پخش اولین قسمت از میهمانی ایرج طهماسب در نوروز 1401 و استفاده از عبارت خواهرم به انتقاد از شوخی مجری پرداختند. سیروس با بازی سهیل رهبرزاره در قسمتی از قسمت اول «مهمانی» در پاسخ به طهماسب که پرسید سال 1401 چه سالی بود؟ گفت خوب است، خواهرم را گرفتند. طهماسب که تعجب کرده بود پرسید: «خواهرت را گرفتند؟ آیا او در خیابان بوده است؟ و کوروش پاسخ داد که در خیابان راه می‌رود و سر کار می‌رود. طهماسب پرسید کی گرفته؟! و  گفت پسری پیدا شد و گرفتش (یعنی ازدواج کرده)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. من اصلا برداشتم از ماجرا طور دیگه ای هست. طهماسب نشون داده که سال گذشته انقدر به مردم سخت گذشت و انقدر اخبار بد وجود داشت که معنی واژه ها برای ما سمت منفی شدن رفته. مثلا گرفتن که یک زمانی برای ما معنی ازدواج کردن میداد و معنای مثبتی داشت، حالا ما رو دچار وحشت میکنه. فوبیا پیدا کردیم به واژه ها. مثل مار گزیده ها شدیم. به نظر من طهماسب اصلا شوخی نکرده. دیگه بهتر از این چطور میشد اوج وحشت و ناراحتی مردم رو نشون داد؟

  2. خوبه والله نون تو ایران دربیار تو زمین غرب بازی کنید چند روز دیگه بدو بر کانادا ور دل زنت
    همین نشونه خوبیه برا اینکه یه عده بفهمن که اشوبای ایران نون دونی ایناس که به نرخ روز نون در بیارن علیه مملکت برنامه بسازن و تو کانادا پولارو خرج کنن

  3. اون جو گیری رو همه با هم ساختیم چه اونا که از دل سیاهی گول خوردن و همه چیز رو سیاه کردن ، چه ما که از اول فهمیدیم یه برنامه در کاره و سکوت کردیم تا اونا که شیشه خورده دارن از مردم جدا بشن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *