لایو بلال وهیب مجری مراکشی و طرفدار 12 ساله درخواست غیراخلاقی

فیلم لایو اینستاگرام بلال وهیب مجری مراکشی از طرفدار 12 ساله درخواست غیراخلاقی کرد همراه فیلم و جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم لایو اینستاگرام بلال وهیب مجری مراکشی

روز گذشته یکی از مجریان جوان مراکش به صورت لایو در اینستاگرام اقدام برقراری ارتباط با هواداران اش کرد

لایو بلال وهیب مجری مراکشی و طرفدار 12 ساله درخواست غیراخلاقی

در این هنگام یکی از هوادارانش یک دختر ۱۲ ساله بود توانست در اینستاگرام با او به صورت تصویری صحبت کند این مجری در صحبت‌هایی که با این هوادار دوازده ساله اش داشت از او درخواست کرد که نواحی تناسلی خود را نشان بدهد متاسفانه این دختر بچه این کار را انجام داد بعد از این اتفاق جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به وجود آمد و تلویزیون مراکش او را اخراج کرده و همه قراردادهای او با اسپانسر هایش برای تولید موزیک لغو شد

همچنین اینستاگرام پیج رسمی او را مسدود کرد پلیس مراکش نیز او را دستگیر کرد و تا زمان تشکیل دادگاه باید در زندان بماند

بر اساس گفته های کاربرانی که ظاهرا از قضیه اطلاع دارند قرارداد بلال با شرکت موسیقی فسخ شده است و تمامی برنامه های تلویزیونی که در آن شرکت کرده بود از پخش خارج شدند.

همچنین قرار بود به خاطر آلبوم جدیدش جایزه موسیقی ادیسون بگیرد که  فسخ شد. به گزارش وقت صبح کودک ازاری مجازی به چالشی در فضای اینترنت تبدیل شده و قوانینی برای مقابله با آن وضع شده است.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا