(عکس) بمباران روستای پرویزخانلو در آذربایجان شرقی توسط آذربایجان و ارمنستان

(عکس) برخورد بمب و خمپاره به روستای پرویزخانلو در آذربایجان شرقی

(عکس) بمباران روستای پرویزخانلو در آذربایجان شرقی توسط آذربایجان و ارمنستان را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگیری نظامی کشور اذربایجان و ارمنستان متاسفانه گریبان روستاهای مرزی ایران با این کشورها را هم گرفته است و روز گذشته چند بمب به این روستا اصابت کرده و چندین خانه را ویران کرده است.

برخورد بمب و خمپاره به روستای پرویزخانلو

(عکس) بمباران روستای پرویزخانلو در آذربایجان شرقی توسط آذربایجان و ارمنستان

متاسفانه یک کودک در این روزستا بر اثر برخورد ترکش خمپاره ها به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل گردیده است.

درگیری نظامی بین دو کشور اذربایجان و ارمنستان بر سر حاکمیت قره باغ سالهای زیادیست که باعث تنش بین این دو کشور شده و حالا به درگیری نظامی منجر شده است.

صدای شلیک گلوله و بمب و موشک باعث شده مردم روستاهای ایران که در مرز این کشورها قرار دارند وحشت زده شوند

فرماندار شهرستان خداآفرین در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، ساعت ۱۲ ظهر امروز، پنج قبضه خمپاره‌ی کاتیوشا به روستای پرویزخانلو درشهرستان خداآفرین اصابت کرد.

وی افزود: دو قبضه از این خمپاره‌ها به دو واحد مسکونی اصابت کرده و خسارت‌هایی را به بار آورد.

وی از جراحت بسیار جزئی یک کودک شش ساله در این حادثه خبر داد و گفت: این کودک به مرکز درمانی منتقل شد و می‌توان گفت خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

امیری‌راد در پایان سخنانش با اشاره به اینکه جزئیات حادثه به استانداری، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و شورای تامین استان اطلاع داده شده است، گفت: فرمانده تیپ مرند، ارتش و سپاه در منطقه حضور دارند و در حال بررسی هستند.

ایران در این بین تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان را به رسمیت شناخته اما گفته خواهان مذاکره برای حل اختلاف دو همسایه است. ایران از نظر مذهبی به جمهوری آذربایجان نزدیک است، اما ارمنستان متحد استراتژیک تهران است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *