بهزاد محمدزاده هکر کیست بیوگرافی و ماجرای تحت تقیب FBI + اینستاگرام

بهزاد محمدزاده هکر کیست بیوگرافی و ماجرای تحت تعقیب FBI + اینستاگرام

بهزاد محمدزاده کیست بیوگرافی و ماجرای تحت تعقیب پلیس FBI + اینستاگرام را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بهزاد محمدزاده کیست + بیوگرافی

وی متولد 1380 در کرج میباشد .

این پسر جوان در زمینه برنامه نویسی بسیار حرفه ای بوده و تا به حالا چند بازی را برنامه نویسی کرده است و در مدرسه همیشه از دانش آموزان ممتاز محسوب میشده است.

بهزاد محمدزاده هکر کیست بیوگرافی و ماجرای تحت تعقیب FBI + اینستاگرام

تحت تعقیب FBI

دادستان‌های فدرال آمریکا اعلام کردند که دو نفر را به اتهام هک کردن وبسایت‌های این کشور پس از ترور سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» تحت پیگرد قرار داده‌اند.

‏براساس اطلاعیه جدید وزارت دادگستری آمریکا، بهزاد محمدزاده، ۱۹ ساله از ایران، به جرم حملات دیفیس به بیش از ۱۱۰۰ وب‌سایت تحت تعقیب پلیس فدارل آمریکا (FBI) قرار گرفته است.
محمدزاده در ماه‌های اخیر، با انگیزه اعتراض به شهید کردن سردار قاسم سلیمانی، اقدام به دیفیس ۵۱ مورد وب‌سایت کرده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی آرمین راد هکر و همسرش

این دادستان‌ها در اسنادی که سه‌شنبه به وقت محلی به دادگاه فدرال ایالت ماساچوست ارائه کردند، مدعی شدند که این دو نفر پس از هک کردن وبسایت‌های آمریکایی عکس‌های سردار سلیمانی و شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» را در آنها منتشر کردند.

محمدزاده این ادعا را نه تنها رد نکرده بلکه در اینستاگرام خود تصاویری از وب سایت‌های هک شده کشورهای دیگری مانند وب سایت‌های مراکزدولتی یا خصوصی لبنان، پاکستان، مکزیک و هنگ کنگ را هم منتشر کرده است.

بهزاد محمدزاده هکر ۱۹ساله ایرانی و ساکن کرج است که بنا به گزارش دادگستری آمریکا ۵۱ وب سایت آمریکایی و به گزارش اف بی آی حدود هزار و ۱۰۰ سایت در دنیا را هک کرده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ای ول خوشم اومد ازش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *