فیلم کامل احساسی بچه مهمونی درباره چرخ فلک که گریه همه را درآورد

فیلم کامل احساسی بچه مهمونی درباره چرخ فلک که گریه همه را درآورد

فیلم کامل بچه مهمونی درباره چرخ فلک که گریه همه را درآورد صحبت های زیبای عروسک بچه درباره چرخ فلک و غرور انسان ها را در این صفحه ببینید.

عروسک بچه از عروسک های محبوب برنامه مهمونی بوده که در روز های اخیر طرفداران زیادی به دست اورده است او در قسمت قبلی دیالوگی درباره چرخ فلک گفت که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

فیلم کامل بچه مهمونی درباره چرخ فلک

دانلود این قست به صورت کامل

عروسک بچه بدون شک از محبوب ترین عروسک های امروزی بوده که فروش بسیار بالایی در بازار نیز داشته است حتی کلاهی که به سر میگذارد بیشتر تقاضا را از سوی مردم برای خرید داشته است.

هرچند که برخی از کارشناسان معتقد هستند که دیالوگ های این عروس به هیچ عنوان در رده سنی گروه و کودک نیست و میتواند بد اموزی های زیادی داشته باشد اما ایرج طهماسب اعلام کرد که این برنامه برای بچه ها نیست و برای بزرگسالان ساخته شده است و درست است که عروسک استفاده کرده ایم اما دیالوگ هایی که گفته میشود برای بزرگسالان میباشد.

همچنین  ببینید دانلود کامل آهنگ اصلی رفتنی میره (بچه مهمونی) 

برنامه مهمونی از عید نوروز 1401 پخش شده است و خیلی زود توانست مورد استقبال مردم قرار بگیرد ایرج طهماسب را با عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله میشناسیم اما او این بار با عروسک های جدید برنامه ساخته است.

همچنین ببینید فیلم و آهنگ کامل من دلم تنگه با صدای بچه مهمونی 

ایرج طهماسب متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران ، مجری تلویزیون ، بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. وی فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه، به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری ، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی ، و پسرخاله ، یکی بود یکی نبود ، دختر شیرینی فروش ، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی ، و بچه ننه را در کارنامه هنری اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه های آرایشگاه زیبا ، النگ و دولنگ ، خانواده عجیب و کلاه قرمزی به نقش آفرینی، پرداخته و در برنامه صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ، کلاه قرمزی در تلویزیون ، به عنوان مجری حضور داشته است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا