بیوگرافی آندره آ استراماچونی و همسرش سرمربی استقلال

بیوگرافی استراماچونی و همسرش دلایلا استراماچونی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آندره آ استراماچونی و همسرش سرمربی استقلال به همراه تصاویر شخصی او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آندره آ استراماچونی و همسرش سرمربی استقلال

یکی از مربیان مطرح دنیا که سالها در تیم‌های بزرگ اروپایی به عنوان مدافع حضور داشته است و در باشگاه های بزرگی همچون اینترمیلان و آث میلان تجربه بازی داشته.

بیوگرافی آندره آ استراماچونی Andrea Stramaccioni

در ۱۸ ژوئن ۱۹۷۶ در شهر رم واقع در کشور ایتالیا چشم به جهان گشوده و ۴۲ ساله می‌باشد سرمربی جوانی که هر تیمی آرزوی به کار گرفتن این سرمربی بزرگ را دارد.

تحصیلات

رشته تحصیلی او حقوق می باشد و در کنار فوتبال سعی کرده که تحصیلات عالی خود را هم ادامه بدهد و از تحصیل کرده های فوتبال ایتالیا محسوب می شود

او سال‌ها به عنوان مدافع در تیم‌های بزرگ اروپا بازی کرده اما از شانس بد دچار مصدومیت بسیار بزرگی از ناحیه زانو شد که دیگر نتوانست همانند قبل و فوتبال را ادامه بدهد و تصمیم گرفت که وارد دنیای مربیگری شود.

استراماچونی | بیوگرافی استراماچونی و همسرش سرمربی استقلال

شروع فوتبال

آندره آ استراماچونی فوتبالش را باجوانان اینترمیلان آغاز کرد و به عنوان دفاع موفق شد که توجه بسیاری از مربیان ایتالیا را به خود جلب کرد تا او را به خدمت بگیرند

سال‌ها در تیم اینترمیلان بازی کرده و در نهایت به باشگاه بولونیا رفت که در آنجا با مصدومیت بسیار شدیدی مواجه شد و در نتیجه فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت و به سمت سرمربیگری رفت که در این عرصه بسیار موفق نیز بود.

استراماچونی | بیوگرافی استراماچونی و همسرش سرمربی استقلال

شروع سرمربی گری آندره آ استراماچونی

در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار سرمربی گری شهر زادگاهش یعنی اس روم بر عهده گرفت

موفق شد که این تیم را به رده های بسیار بالای جدول رسانده و مدت‌ها صدرنشین جدول سری آ ایتالیا کند

او از کودکی عاشق تیم رم بوده و در نهایت موفق شد که سرمربی گری آن را برعهده بگیرد

همچنین ببینید:

سرمربی سابق تیم اینترمیلان

آندره آ استراماچونی علاوه بر اینکه تیم بزرگسالان را هدایت می کرد تیم های رده سنی پایین این باشگاه را هم نظارت می کرد و در نهایت بعد از مدتی از رم جدا شده و به تیم اینتر میلان پیوست

در سال ۲۰۱۲ قراردادش را با تیم اینترمیلان بست و تا سال ۲۰۱۵ آن را تمدید نمود

عکس استراماچونی و همسرش سرمربی استقلال +اینستاگرام

در زمانی که سرمربی تیم اینتر را برعهده داشت موفق شد که بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و حتی بسیاری از شهرآورد ها و مسابقات مهم اروپا را به پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد که در بین هواداران اینترمیلان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شود.

همچنین ببینید:

درخشش با اینتر

از مهم ترین افتخاراتی که آندره آ استراماچونی برای تیم اینترمیلان به ارمغان آورد شکست سه بر یک مقابل یوونتوس این بود که بیش از ۴۹ بازی شکست نخورده بود و موفق شد این تیم را با اختلاف دو گل شکست دهد و باعث معروفیت و محبوبیت او در ایتالیا شود

بیوگرافی همسر آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال

در سال ۲۰۱۴ تیم اودینزه هدایت تیمش را بر عهده آقای آندره آ استراماچونی گذاشت چند سال هدایت این تیم را بر عهده داشته و موفق شد که نتایج بسیار خوبی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

همچنین ببینید:

سرمربی تیم استقلال تهران

در سال ۲۰۱۹ و در پنجمین روز از خرداد ماه ۱۳۹۸ گفته شد که او هدایت تیم استقلال تهران را هم برعهده گرفته است خبری که در رسانه های ایتالیایی مطرح شده است

او در 23 خردادماه 1398 به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم استقلال تهران معرفی شد.

استقلال تهران که با شفر نتوانست نتایج لازم را در لیگ قهرمان آسیا و لیگ برتر کشورمان کسب کند در نهایت برکنار شد و آقای آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

بیوگرافی استراماچونی و همسرش دلایلادالیلا همسر استراماچونی

خداحافظی از استقلال

به گزارش تابناک ورزشی، پس از حواشی بسیار در رسانه‌ها از صبح روز یکشنبه بر سر فسخ یکطرفه قرارداد استراماچونی با باشگاه استقلال، بالاخره پیگیری‌ها نشان داد که مرد ایتالیایی توسط وکیل خود و در نامه ای به فیفا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است و این موضوع را به اطلاع خبرگزاری خبرگزاری جمهوری اسلامی که خبرگزاری رسمی و دولتی ایران است، هم رساند.

همچنین دیشب رسانه ANAS ایتالیا در بخش ورزشی خود به نقل از سرمربی استقلال بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این خبر آمده است، آندره استراماچونی و کادرفنی وی اعلام می‌کنند که قرارداد کار با باشگاه استقلال را به طور یک جانبه در تاریخ ۶ دسامبر فسخ کرده‌اند. این تصمیم فقط به دلیل عدم پرداخت مطالبات در موقع مقرر و با نظارت فیفا صورت گرفته است.

خداحافظی از استقلال

استراماچونی | بیوگرافی استراماچونی و همسرش سرمربی استقلالعکس های آندره آ استراماچونی و همسرش

ورود آندره آ استراماچونی به حرفه مربیگری

دوران بازی کردن  آندره آ استراماچونی خیلی زود و به نوعی بی‌رحمانه به دلیل مصدومیت بسیار شدید از ناحیه زانو به پایان رسید، این مصدومیت در سن ۱۸ سالگی باعث شد که دوران بازی استراماچونی در بولونیا فقط یک سال طول بکشد.

اشتیاق و انگیزه بالای استراماچونی برای فوتبال باعث نشد تا خانه‌نشین شود و این مصدومیت برای او تبدیل به توفیق اجباری شد تا خیلی زودتر از دیگر مربیان مکتب ایتالیایی وارد دنیای فوتبال شود. این در حالی بود که اغلب رسانه‌ها او را بی‌تجربه می‌دانستند.

آندره آ استراماچونی در سال ۲۰۰۳ مدرک مربیگری در تیم‌های پایه گرفت و به کادر مربیگری جوانان رم پیوست. این مربی در سال ۲۰۰۹ مدرک A مربیگری یوفا را می‌گیرد و به این ترتیب مجوز حضور به عنوان کمک مربی در تیم‌های سری A و B را به دست می‌آورد.

آندره آ در مدت زمان بسیار کمی که کارش را شروع کرده بود کارهای بزرگی انجام داد و باعث شد تا مدیران باشگاه به او اعتماد بکنند. او در سال ۲۰۰۷ موفق شد Tricolore را فتح بکند. حالا دیگر بالا رفتن آندره از پله‌های ترقی در دنیای مربی گری، دیگر شروع شده بود.

استراماچونی بعد از سال ۲۰۰۷ هم افتخاراتی را کسب کرد و سرانجام یک پله در امر مربیگری در باشگاه رم پیشرفت کرد و مربیگری Campionato Allievi Nazionali را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۱۰ تقریباً تمامی جام‌ها را درو کرد. پس از آن به دلیل آمدن مدیران جدید در باشگاه آندره با وجود نتایج بسیار درخشان از این تیم کنار رفت.

آندره آ استراماچونی بعد از جدایی از رم و پیوستن به اینتر در مصاحبه‌ای گفت: “من قلب و خانواده دوم خودم را در Trigoria جا گذاشته‌ام. از این که بگویم در هنگام خداحافظی همه را بغل کردم و گریه کردم اصلاً خجالت نمی‌کشم و تنها کسی که تا آخرین لحظات برای نگه داشتن من در باشگاه تلاش کرد برونو کونتی بود. او پدر فوتبالی من است. او در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد و من همه چیزم را چه در راه مربی شدن و چه در راه بزرگ شدن در زندگی شخصی به او مدیون هستم. هیچ‌کس نمی‌تواند رم و رومی‌ها را از قلب من بیرون بکند. اینتر با نشان دادن علاقه بسیار زیاد به من باعث شد تا آنجا را انتخاب کنم. بین ما احساس مشترکی وجود دارد. در اینجا خوشحالم.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *