بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام و فامیل بودن یا نبودن با جهان پهلوان و آدرس اینستاگرام و سن و محل تولد و شغل و سوابق کاری و بازیگری و عکس های شخصی را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

بیوگرافی محسن تختی

کشتی گیر و آتش نشان نمونه و بازیگر متولد ۲۶ آبان ۱۳۶۹ در اردبیل بوده و فارغ التحصیل کارشناسی در رشته مدیریت آتشنشانی می باشد.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

سوابق از کشتی تا آتش نشانی

در بیوگرافی محسن تختی می خوانیم که از یازده ۱۱ سالگی و اوایل نوجوانی به علت علاقه به ورزش کشتی وارد این رشته شده و فعالیتش را به عنوان کشتی گیر شروع کرده و موفقیت و مقام ها و جوایزی را نیز با درخشش در این رشته کسب کرده است.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

بازیگر نقش جوانی تختی کیست؟

ایشان به مدت ده سال به طور حرفه ای در ورزش کشتی فعالیت داشته و دارای دو مقام استانی نیز بوده و دو بار مقام اول و قهرمانی را در مقطع استانی به دست آورده است.
ظاهر و استایل این هنرمند نشان دهنده ورزشکار بودن و کشتی گیر بودنش می باشد.

 

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

ورود به آتش نشانی و کسب مقام

از ۲۲ سالگی وارد سازمان آتش نشانی شهر محل زندگی خود شده و فعالیتش را به عنوان آتش نشان شروع کرده است.
تلاش و کوشش شبانه روزی و همچنین ایثار و از جان گذشتگی و مهارت بالا باعث شده است تا سه دوره به عنوان آتش نشان نمونه مقام اول و قهرمانی را در سال های ۹۴ و ۹۶ و ۹۷ کسب کند.
ایشان در سال ۹۷ به تیم ملی آتش نشانی دعوت شده است و قصد دارد فعالیت ورزشی خود را در این تیم ادامه دهد.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی

محسن تختی نقش جوانی جهان پهلوان تختی را بین سال‌های ۲۲ تا ۳۶ سالگی وی را در فیلم سینمایی غلامرضا تختی ایفا می کند.
اولین تجربه بازیگری او به طور جدی و رسمی در عرصه سینما میباشد.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

عکس شخصی محسن تختی

قبل از انتخاب ایشان امیر جدیدی قرار بود نقش جوانی غلامرضا تختی را بازی کند که به علت گریم سنگین ورزشکار اردبیلی جایگزین وی شد
علت این انتخاب شباهت بیشتر وی از نظر چهره و اندام به مرحوم تختی بود که گریم کمتر و سبکتری را نیاز داشت.

مستند مسابقه فرمانده

در بیوگرافی محسن تختی می‌خوانیم که ایشان سابق بر از این تجربه حضور در مستند مسابقه فرمانده حضور داشته و به عنوان شرکت کننده تا مرحله نیمه نهایی پیش رفته، اما به دلیل مصدومیت به مقام سوم نائل شد .

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

اینستاگرام در پیج شخصی

mohsen__takhti

صفحه شخصی و اینستاگرام هنرمند فعال بوده و شما می‌توانید تصاویر بیشتر و آشنایی بیشتر با این بازیگر جوان به پیج او مراجعه کنید.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

نسبت با جهان پهلوان تختی

این هنرمند و کشتی گیر اردبیلی هیچ نسبتی با جهان پهلوان تختی ندارد و صرفاً تشابه فامیلی می باشد.

بیوگرافی محسن تختی بازیگر نقش جوانی تختی + نسبت با تختی و اینستاگرام

ازدواج و همسر

در بیوگرافی محسن تختی می‌خوانیم که ایشان متاهل هستند و وارد زندگی مشترک شده است .
به تازگی پدر شده و دارای یک فرزند می باشد و تصویری از فرزندش را در این عکس مشاهده کنید.

در فیلم تختی، چهار بازیگر نقش مقاطع کودکی، نوجوانی، جوانی و میانسالی تختی را بازی می‌کنند که بیشترین نقش را محسن تختی به عهده دارد.درباره چگونگی انتخابش برای این نقش می‌گوید: عوامل سازنده فیلم برای پیدا کردن بازیگران نقش‌های تختی از روش‌های مختلف استفاده کرده بودند که یکی از آنها جست‌وجو در اینستاگرام و پیدا کردن آدم‌هایی با نام تختی بود که یکی از آنها من بودم. آقای مردانه، دستیار آقای توکلی برایم پیغام گذاشت با شماره تلفن. تماس گرفتم و بعد به تهران آمدم و تست گریم دادم و پذیرفته شدم. قبل از بازی در این فیلم تجربه حضور در مسابقه تلویزیونی فرمانده را داشتم که شبیه کارهای مستند بود. این مسابقه با حدود ۱۵ دوربین ضبط می‌شد به همین دلیل استرس و نگرانی برای حضور مقابل دوربین نداشتم. اما برای نزدیک شدن به نقش آقا تختی، آقای ملکان تهیه‌کننده و طراح گریم و آقای توکلی خیلی به من کمک کردند. آنچه باید می‌خواندم را در اختیارم گذاشتند و فیلم‌هایی را هم که باید می‌دیدم، تماشا کردم. در زمان فیلمبرداری هم کاملاً تابع حرف‌های آقای توکلی بودم. برای رسیدن فیلم به جشنواره زمان فیلمبرداری فشرده بود و گاهی ۲۰ ساعت سرکار بودم اما آنقدر گروه سازنده خوب بودند و آنقدر عاشق شخصیت آقا تختی بودم که اصلاً خستگی را نمی‌فهمیدم. خدا را شکر کار خوب پیش می‌رفت و پلان‌ها به برداشت‌های زیاد نمی‌کشید.

به محسن تختی می‌گویم، سکانس مسابقه که چشم تختی آسیب می‌بیند، یکی از تاثیرگذارترین سکانس‌های فیلم بود، شاید هم سخت‌ترین سکانس.

محسن تختی بازیگر نوجوان تختی است. او نسبتی با غلامرضا تختی ندارد و همنامی او با این کشتی گیر جذاب اتفاقی است. محسن متولد 1369 در اردبیل است. او آتش نشان است و در مسابقه فرماندهی شرکت کرد و به نیمه نهایی رسید. پر انرژی و عاشق هیجان. او ساکن اردبیل است و یکی از برنامه هایش ادامه بازی است. انتخاب درست اوست، وقتی از پس نقش سخت غلامرضا تختی بربیاید، مطمئنا می تواند نقش های دیگری را بازی کند. وقتی به او می گویم، اگر یک سال را بگذریم، می توانیم در نظر بگیریم که شما در اولین روز دهه 70 متولد شده اید، دهه 70 که دوست دارید در لحظه زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید، و برخی فکر می کنند برنامه های زیادی برای آن ندارند. آینده. لذت می برم، اما نداشتن برنامه بلندمدت برای زندگی ام را نمی پذیرم. من برای آینده ام برنامه دارم و اهدافم مشخص است. یکی از آنها این است که به بازی خود ادامه خواهم داد.

در فیلم تختی چهار بازیگر نقش های دوران کودکی، نوجوانی، جوانی و میانسالی تختی را بازی می کنند که محسن تختی نقش اول را بازی می کند. وی درباره نحوه انتخابش برای این نقش می گوید: تهیه کنندگان فیلم از روش های مختلفی برای یافتن بازیگر نقش تختی استفاده کردند. انجام داده بودند، یکی از آنها در اینستاگرام سرچ می کرد و افرادی به نام تختی از جمله من را پیدا کرد. آقای مردان دستیار آقای توکلی با شماره تلفن ایشان برای من پیام گذاشتند. زنگ زدم بعد اومدم تهران و تست مجدد دادم و قبول شدم. قبل از بازی در این فیلم تجربه شرکت در مسابقه فرمانده تلویزیون را داشتم که شبیه کار مستند بود. این مسابقه با حدود 15 دوربین ضبط شده است، بنابراین من نگران حضور در مقابل دوربین نبودم. اما برای نزدیک شدن به نقش آقا تختی، آقای ملکان تهیه کننده و گریمور و آقای توکلی خیلی به من کمک کردند. آنها آنچه را که باید بخوانم به من دادند و من فیلم هایی را که باید می دیدم تماشا کردم. در حین فیلمبرداری کاملا تسلیم اشعار آقای توکلی بودم. برای اینکه فیلم به جشنواره برسد، زمان فیلمبرداری تنگ بود و گاهی 20 ساعت سر کار بودم، اما گروه سازنده آنقدر خوب بودند و آنقدر شخصیت آقای تختی را دوست داشتم که اصلاً خستگی را درک نمی کردم. خدا را شکر که کار به خوبی پیش می رفت و برنامه ها باعث افت تحصیلی زیادی نمی شد.

به محسن تختی می گویم، سکانس مسابقه ای که چشم تختی آسیب می بیند، یکی از تاثیرگذارترین سکانس های فیلم بود، شاید سخت ترین سکانس.
می گوید: بله سکانس سختی بود. واقعاً زانوی بازیگر مقابل به من خورد و درد وحشتناکی داشتم، اما اعتراضی نکردم و به کارم ادامه دادم. احساس کردم هر چه این سکانس واقع گرایانه تر فیلمبرداری شود، بهتر است و به موفقیت فیلم کمک می کند. او انجام می دهد. اما صحنه خداحافظی آقاتختی با کشتی در بیمارستان یکی از نفس گیرترین صحنه ها بود. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و چندین روز در این سکانس شرکت کردم. از زمانی که به صورت حرفه ای کشتی می گرفتم عاشق مرم و شخصیت آقا تختی بودم اما فیلم تختی باعث شد عاشق این شخصیت شوم. سعی می کنم خودم را از شخصیت آقاتختی جدا نکنم تا بتوانم مثل او زندگی کنم. مردی که تمام زندگی‌اش را وقف مردم کرد و هیچ چیز او را خوشحال نمی‌کرد جز رضایت مردم، حتی وقتی مردم او را ترک کردند، حتی وقتی مردم نمی‌دانستند او چه می‌گذرد و زندگی شخصی‌اش با چه چالش‌هایی روبروست.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫5 دیدگاه ها

  1. بنظرم محسن تختی هیچ شباهتی به جهان پهلوان تختی نداشت اون پسره نوجوانیاش واون اقامیانسالیش خیلی بهش شباهت داشتندکه شماهیچ اسمی ازشون نبردین که کارخیلی زشتیه یه خاطربزرگ کردن یه نفربقیه رونادیده بگیرین

  2. ای کاش درایت و هوشمندی هنرمندانه ای در انتخاب نقش اصلی جهلن پهلوان تختی وجود داشت و محسن تختی ،قادر به انتقال احساس و اندیشه به مخاطب نیست و هدایت گری او هم ره به جایی نمی برد ؛ چون خاستگاه کارگردادر این نوع ژانرهای تاریخی_اجتماعی نیست و با زینت بخشیدن تیتراژ پایانی (… علی حاتمی ) هم کمکی به ایشان نمی کند. در جا و زمان مناسبی در آتیه ای نزدیک به نقد اصولی فیلم خواهم پرداخت، اعم از نشانه شناسی های کلیشه ای وتا محاورات متعارف دهه ۳۰ تا ۴۰ قاطبه مردم در لایه های اجتماعی مختلف و دیگر عناصر …. تا به ادراک و دریافت عمیق تری برسیم

    1. خیلی هم فیلم و بازیگر خوبی بود
      زیاد زور نزن که ثابت کنی مثلا بلدی
      چون نیستی
      خطرناکه زیاد زور نزن

  3. من در نوجوانی کتاب تختی مردهمیشه جاویدتاریخ روخریدم بارها خوندم و بسیاری از وقایع تاریخ زندگی ایشون روازکتاب با پدربزرگم چک کردم ایشان همسن آقا تختی رفیق و شاگرد حاجی فعلی وبلوردوحریف تمرینی ایشان بوده. که کشتی رارهاکردولی تختی ونه.تقریبا هرروزعصرباهم بودن .درزماندیدن فیلم بسیارگریستم.همه چیزباروایتگری حاج محمود رفعت تطابق داشت الاسکانس خودکشی .اینکه بالاخره مافیای قدیمی کشتی گذاشتن این فیلم ساخته بشه بعدارنیم قرن موفقیت حساب میشه.اما وصیت به امضای تختی نیست وامضاجعلی است.اگه تختی سم خورده بودچرادردهانش کف و استفراغ نبود.غسال ابن بابویه گفته بودپشت عضله دوسذپای چپ پس سرترکیده بودوآثترکبودی شکنجه روی بدن بوده. ایکاش گناه کبیره خودکشی به وی نسبت نمیدادید.چرا اسم دوست و دشمنانش رونیاوردید.محمدعلی صنعتکاران پلیس بودومنصورمهدیزاده چرارازاینهمه حقدوکینه سربه مهرموند.

  4. بعید می‌دونم یک شخص متدین که نمازش ترک نمیشد ، دست به خودکشی زده باشد .هرچند آنچه که تاریخ نویسان نوشتند اینگونه بوده و تا الان هم کسی با حجت و سند نتوانسته خلافش را ثابت کند گفته باشم
    همیشه هرچه آدم مظلوم تر باشد ، بیشتر سختی و ظلم میبینه حتی بعد از مرگش هم حواشی های و پاپوش درست کردن برای این قهرمان مظلوم تمام نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا